Ešte si dovolím jeden príspevok, ktorý bude skôr na vysvetlenie našich "doťahovačiek" s pánom riaditeľom
Osobne považujem pána Popluhára za odborníka vo svojom odbore. Úprimne treba priznať, že v čisto odborných veciach by som mu vo väčšine prípadoch nestíhal. Sám sa považujem za laika v oblasti MHD.
Na druhej strane MHD využívam nie len v Trenčíne, ale prakticky aj na svojich služobných cestách (ak to je možné), či dovolenkách s rodinou. Snažím sa sledovať trendy hlavne z rakúskych, nemeckých miest a Švédska. Pripúšťam, že je to skôr pohľad cestujúceho. Ešte pred rokom som pracoval v spoločnosti, ktorá dlhé roky robí inžiniering pre Iveco BUS/CNH Industrial. Takže overiť si niektoré fakty nie je až také náročné. Plus skúsenosť z ostatných 4 rokov je pre mňa veľmi cenná.
Aby som to zhrnul. Pána riaditeľa si veľmi vážim, aj za jeho prínos hlavne pre DPMŽ. To, že máme na niektoré veci rozdielny pohľad je ovplyvnené jeho a mojou pozíciou. Aj keď si myslím, že prienikov je tam stále mnoho. Nič to nemení na mojom presvedčení o nádeji, že aj pomerne malá MHD v Trenčíne, bude raz kvalitná alternatíva k IAD (pri rozumnom pomere cena/výkon). Z pohľadu mestskej mobility, verejného záujmu a ekológie.
Koniec hlásenia
Osobne považujem pána Popluhára za odborníka vo svojom odbore. Úprimne treba priznať, že v čisto odborných veciach by som mu vo väčšine prípadoch nestíhal. Sám sa považujem za laika v oblasti MHD.
Na druhej strane MHD využívam nie len v Trenčíne, ale prakticky aj na svojich služobných cestách (ak to je možné), či dovolenkách s rodinou. Snažím sa sledovať trendy hlavne z rakúskych, nemeckých miest a Švédska. Pripúšťam, že je to skôr pohľad cestujúceho. Ešte pred rokom som pracoval v spoločnosti, ktorá dlhé roky robí inžiniering pre Iveco BUS/CNH Industrial. Takže overiť si niektoré fakty nie je až také náročné. Plus skúsenosť z ostatných 4 rokov je pre mňa veľmi cenná.
Aby som to zhrnul. Pána riaditeľa si veľmi vážim, aj za jeho prínos hlavne pre DPMŽ. To, že máme na niektoré veci rozdielny pohľad je ovplyvnené jeho a mojou pozíciou. Aj keď si myslím, že prienikov je tam stále mnoho. Nič to nemení na mojom presvedčení o nádeji, že aj pomerne malá MHD v Trenčíne, bude raz kvalitná alternatíva k IAD (pri rozumnom pomere cena/výkon). Z pohľadu mestskej mobility, verejného záujmu a ekológie.
Koniec hlásenia
Jacob
A keď kupovať LE autobusy, tak bez posledných dverí, lebo u LE je asi fakt sprostosť tretie dvere keď ich riešenie je úplné zlé a nepohodlné na nastupovanie či vystupovanie.
Inak nič v zlom, aký zmysel má sem nám dávať fotky LE trolejbusu, ktorý u nás nikdy nebude? Zároveň je to trolebus, pokiaľ viem my trolejbusy nemáme v TN, zároveň ani nebudeme mať, budovať to teraz by nemalo zmysel, keďže už existujú elektrobusy čo sa viac oplatia určite ako budovať trolejovú trať a následná kúpa trolejbusov.
Ja sa, ale furt divím ako môže byť mesto Trenčín objednávateľom, keď nemá záujem o kvalitnú MHD, a ak sa to do budúcna nezmení, tak určite ľudia skôr uprednostia vlastné auto, či taxík.
Ale zmeny sa nedočkáme, lebo super objenávateľ nemá žiadny záujem o MHD a tak to vyzerá, však čo keď máš peniaze radšej sa budeš vyvážať v drahom aute prípadne aj so šoférom ako MHD.