Dakujem za vycerpavajuce stanovisko!!! No....volebne obdobie to vydrz a ... :)Ved aj ta oproti je vidno aka je uz zvlnena a to bola Zima zhovievava...Ale tak asi vedia teda co a ako...nie je to firma A je to
Ešte sa vrátim k rozkopávke na zastávke Soblahovská (smer centrum).
Komunikoval som s vedúcim Útvaru dopravy ohľadom podkladu, resp. zloženia cementovo - betónového povrchu v zastávkových zálivoch na Soblahovskej. Tvrdil mi, že sa tam ani žiadne železné výstuže nedávali, keďže nie je tam požiadavka na ťah. Vraj je tam potrebná len nosnosť. Tá je podľa neho zabezpečená touto skladbou (zapísal som si to do telefónu pre istotu):
20 cm betónu
15 cm suchého betónu
Podložie zo štrkopiesku
Pred asi 2 týždňami som dal na to oficiálnu požiadavku cez VMČ Stred, keďže trhliny sa objavili aj mimo vyrezanej plochy. Odsledujem si ako bude rozkopávka zrealizovaná. Rozkopávku inak realizuje TVK - porucha vodovodného potrubia. Teraz by tam už ale podľa p. Hartmanna mal ísť železný "rošt".
Je maximálne hlúpe, že na hokejové playoff nie je posilak,a ešte viac, že na linke 8 ide sólo,keď 5 klbakov stojí vo vozovni. Cez 4800 divákov je na tom horsie, než v 90tych rokoch.
Inak aj v všetkých Citelisoch ak sa nemýlim s tým pohli, u #01, #02, #04, #05 fungujú všade informačné tabule, len u #03 neviem keďže som ňou dlho už nešiel.
Ďakujem za info aj fotografie. Priznám sa, že pracovná doma mi minimalizuje pravdepodobnosť, že sa #61 odveziem. Na "mojom" úseku jazdia len 12ky
Každopádne už ich fyzická prítomnosť evokuje, že uvedú riadne do prevádzky a budú slúžiť svojmu účelu. Nechcem, aby to znelo ironicky, ale som vďačný aj SADke, že sa tejto témy ujala. Toto ma potešilo.
#61 už má namontované displeje. Smutné je že ten prvý ukazuje nejaké divné písmo (azbuka to nie je) a ten druhý pre istotu nefunguje, no dúfajme že sa to čoskoro zmení.Ak budete mať niekto lepšie fotky kludne ich sem dajte lebo tie moje su dosť rozmazané.
V prvú marcovú stredu sa vydáme do Nórska a povozíme sa tamojšou autobusovou dopravou. Porozprávať o svojich skúsenostiach, ale najmä o knihe Ako som vozil Nórov, príde úspešný bloger a už aj autor Ondrej Sokol. Bude to isto zábavná jazda: v stredu o 20:00 v Rádiu_FM.
A o čo iné ako o obyvateľov by malo ísť v železničnej osobnej doprave? A rýchliky bežne zastavujú aj v staniciach, kde sa nikam neprestupuje, napríklad Piešťany, Považská Bystrica, Ružomberok... ? Dubnica je síce menšia, ale preto by tam mali zastavovať len regionálne ?
Zásadne nesúhlasím s tým, že mesto s 25 000 obyvateľmi má byť rado, že tam stoja osobné vlaky. Keď leží na hlavnej trati, nemala by byť odkázaná na pár osobákov so zničeným starými vozňami typu B, ktoré idú mimo špičky raz za dve hodiny. Iste že aj mestá ako Bánovce, ale dokonca mnohokrát väčší Prešov majú horšie spojenie, to tam je to komplikované aj z hľadiska infraštruktúry, polohy a podobne.
Veľmi zjednodušene povedané, v Dubnici stačí iba prehodiť výhybku. A ak by RR stáli v Dubnici, prípadne Bytči, tak rozhodne nevidím dôvod, aby z nich bol REX ? Za to, že budú mať o dve stanice viac a o 3 minúty dlhšiu jazdnú dobu mi to také rozdielne nepríde.
A dlážka nástupíšť v Dubnici dôvodom nezastavovania RR určite NIE JE. Prvé má 250 metrov, druhé viac ako 400, nepoužívané tretie dokonca okolo 450 metrov ?. V minulosti v Dubnici bez problémov stával Šarišan aj s 11 vagónmi ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dispecer