Reakcia na: MA MHD #10591:
To znamená teda, že kedy asi bude platiť to, že v na území Trenčína bude aj v prímestských autobusoch platiť tarifa MHD? Lebo mi príde nelogické keď idem z Trenčín,,OS Úspech na autobusovú stanicu prímestským (viac ich chodí na stanicu ako zo zastávky Zlatovská kde chodí iba linka 6), platiť 0,47€ zľavnený ale aj tak málo zľavnený lebo nemám MultiCard ale obyčajnú trenčiansku kartu tak mám drahšie, a príde mi to celkom nelogické platiť navyše keď idem ako keby mestským autobusom po Trenčíne a zároveň mám zakúpený ešte aj mesačník.
Proste bolo by logické keby to spravili čo najskôr, pretože by na niektoré smery chodilo ako keby viac autobusov metských ale boli by to prímestské ale ceny by boli ako v MHD.
Ako celkom dobrý príklad je, ako som spomínal, že chodím z Úspechu na autobusovú stanicu tak v 14tej hodine cez túto zastávku prejde cca 9 prímestských autobusov + zo zastávky Zlatovská chodí pár spojov linky 6. Čiže ak by bola tá istá tarifa by bolo ako keby viac spojov na stanicu a aj na hasičskú a zároveň prímestské autobusy by boli o niečo rýchlejšie keďže nestoja na Veľkomoravskej
Richard Ščepko
Schvaľovali sme najskôr sumu tesne pod 300 tisíc eur. Výkopom sa zistilo nestabilné podložie, čo si vyvolalo ďalších (ak si dobre spomínam) 30 000 eur.
Áno, mala to byť vyvolaná investícia. Sami to priznali. Ťažko sa mi k tomu však vyjadruje. No ak je pravdou aspoň časť z toho ako sa menili časti projektu v neprospech mesta v prvej fáze, tak ide (nazvem to) zlyhanie bývalého vedenia mesta. O tom, aké mohli byť motivácie je ťažké špekulovať. Obzvlášť v krajine, kde sa skutky nestávajú.
BTW: Displeje sme riešili aj na poslednej FMK, no tu naozaj chýba definovanie štandardu ako majú všetky zastávky vyzerať. S Milošom Minárechom sme sa dohodli si k otmu sadnúť v lete, keď bude mať vraj voľnejšie. O čo jednoduchšie by to bolo, keby túto problematiku vnímalo aj vedenie. Takto pánboh zaplať aspoň za toho Miloša.