Ja som sa aj uplynulé leto mnohokrát tlačil vďaka odstávke väčšiny harmoník v sólo autobusoch a musím povedať, že podľa mňa to rozhodne opodstatnené nie je!!! Malo by sa s týmto nepekným zvykom už niečo urobiť.
Viem, že posledné roky to bolo tak, že cez leto jazdil iba jeden. A myslím, že si striedal poradia. Keď náhodou išlo ráno na 24 sólo, tak to bolo naozaj "zábavné".
Myslím si, že harmoniky by mali jazdiť cez leto bez obmedzenia!!!! Počet cestujúcich sa nezníži natoľko, aby mohli byť harmoniky odstavené a cestujúci sa tlačiť v sólo autobusoch.
Odstavené kĺbové autobusy spomínal aj vodič 18M, čo som sa s ním rozprával. Takže reálne to asi je. Otázka je, či aj opodstatnené. Toto posúdiť popravde neviem.
naposledy sa kupovali Crosswaye (5+5+6 vozov), ak by si si otvoril sekciu Vozidlá (vľavo), tak nájdeš všetky podrobnosti. Z Citelisov bol prvý #01 a potom #02 až #05 + kĺbový (vtedy ešte pod číslom #21)
Jazdia určite všetky Crosswaye, podľa videnia sú záložnými vozmi #35, #36, ešte nejaká B952 a Citelis #01 (a ešte #61, hoci vieme aká "záloha" to bola).
Hm... pekné autobusy, a v Trenčíne zase nič, popravde, kedy asi naposledy sa kupovali nové autobusy v trenčíne? (typujem, že to boli Citelisy 12M a Citelis 18, ale rok neviem). Ale zase keby sa aj mali kupovať hocijaké autobusy či už aj tieto alebo iné, tak zase by sme ich rovno 15 potrebovali, a tým by sa všetkých 15 B 952 autobusov nepoužívalo, a všetky by boli nízkopodlažné Len zase keby sa kúpilo rovno 15, tak čo by robili s B 952 zase takých 5 autobusov by bolo strašne málo, lebo zoberme si situáciu dnešnú kedy máme CItelisov (12M) 5 autobusov a to jeden z nich je záložný čiže jazdia iba 4, a to jazdia dosť málo. Čiže keby sme mali aj nové autobusy tak stále B 952 budú najviac jazdiť. Zase ale príde mi, že nové autobusy ani keď odídu B 952 nekúpia, možno nejaké ale nie veľa, pretože teraz jazdia pomaly skoro všetky B 952 a Crosswaye tých jazdí možno polovica aj menej. Zaujímalo by ma kedy konečne zmiznú tieto autobusy, lebo sa cítim ako keby som sa zasekol v roku 2006 a to už 11 rokov skoro Nakoniec len to, že nechápem ako môže byť Citelis 12M lepší ako B 952 keď tieto dva autobusy sú skoro ten istý rok výroby +-, a rozdiel v kvalite je dosť veľký.
Ale toto tu zbytočne riešim, pretože SADka nejako moc má rada B 952 najradšej keby mohla kúpila by ich ešte viac keby sa vyrábali a mala by iba tieto autobusy.
tak nech sa ide voziť v tých posraných Karosách B952, kde sa prepadáva podlaha, svetlá držia vďaka lepiacej páske, hučí to jak najaté. GO sa nerobia, nové vozy tiež nie, ale kĺbový Citelis pomely viac v dielni než na vzduchu - to je koho vizitka?
"Treba jednoznačne pre #61 nájsť nový turnus, ktorý bude zahŕňať najmä spoje liniek 11 (špička) a 24 (prípadne aj inde v rámci efektívnych prejazdov).", na 100% súhlasím, moja reč
pokiaľ ide o kĺbové autobusy, tak máme 5 kusov: 4x Karosa B961E #51 až #54) a Citelis 18M #61). Dnes (akurát teraz vyrazila z Juhu II) #61 v premávke na linke 1, jazdí aj #53 (práve na linke 1 prichádza na konečnú na Juhu II). Takže je otázka, či aj dnes jazdí #35 miesto kĺbového autobusu, keďže kĺbovýh turnusov nie je 5, ale len 4 a teda 1 kĺbak dosiaľ zo "známych dôvodov" nejazdil - #61. Teraz však jazdí, údajne miesto #51. Takže ak jazdí sólo, znamená to, že sú 2 kĺbaky nepojazdné (??), alebo jednoducho sa nasadzuje hala-bala.
Treba jednoznačne pre #61 nájsť nový turnus, ktorý bude zahŕňať najmä spoje liniek 11 (špička) a 24 (prípadne aj inde v rámci efektívnych prejazdov).
No hej, mali tam dať, aj volajte v prípade, že by proste nefungovala.
Ale tak ako to je teraz napísané je to dosť nepochopiteľné, lebo v prípade ak by bola naozaj porucha wifi tak by tam nedali číslo na ktoré sa má volať a dali by tam iba text "Porucha wifi" lebo v prípade poruchy tam je nanič číslo, načo by tam bolo, aby niekto si zistil podrobnosti prečo je tá porucha? Jedine ma napadá, že zistiť o čo sa jedná, prečo to vlastne je v autobusoch tento papierik, zavolať buď na to číslo čo tam je alebo spýtať sa priamo SAD-ky.
Mne WiFi už viackrát išla aj v autobuse s nápisom "Porucha WiFi". Podľa mňa je to myslené tak, že tam máš ty zavolať a nahlásiť, ak sa porucha vyskytne (podobne, ako je to s verejným osvetlením).
V takom prípade tam ale mali dať "Porucha WiFi? Volajte:"
To by aj mňa zaujímalo, síce ju nevyužívam, ale pred pár mesiacmi dali do autobusov nejaký kúsok papiera kde bolo napísané: "Porucha wifi" a pod tým nejaké číslo, ktoré si už nepamätám. V niektorých autobusoch som tento papier už nevidel tak som si myslel, že už wifi spojazdnili ale čo pozerám v dosť autobusoch zase tento papier nachádzam a nerozumiem načo sa tá wifi dávala do autobusov keď aj tak sa im pokazila a ešte momentálne je tá porucha určite cez 2 mesiace. Si myslím, že mohli skôr wifi dať do prímestských autobusov ako do mestských keďže moc dlhé trasy MHD tu nemáme, zase pri mestskom autobuse by bol asi problém s 4G alebo 3G signálom pre tú simkartu čo je v tom routri, lebo dosť autobusov chodí hlavne cez dediny ktoré nemajú toto pokrytie.
takže nejazdí #51 a ešte jeden voz z trojice #52, 53 alebo 54. Otázka je, či #51 je pokazená, lebo inak mohla jazdiť práve to, čo odjazdila "šunka" #35. Výpadok 2 kĺbakov je totiž v TN niečo nezvyčajné.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
draxter