Mne áno,pretože mesto nedodalo podľa zákona analýzu, zdôvodnenie na 2€ nikde, predkladania správa pre MsZ úplný pamfket...tarifa narýchlo menena....tak človek bude porovnávať, čo má po ruke. Howgh.
Súhlasím že porovnanie nebolo objektívne, 80% promo je raz za čas, štandard je každá druhá jazda promo 50%. Daná jazda by s 50% promom bola stále pod 2eura a hlavne ak cestujú 3-4 osoby tak asi neni o čom. Ja stále čakám kedy si už sebareflexiou priznate ze ste tú cenu prestrelili. Minulý víkend som strávil v ospevovanej a prirovnavanej prahe. A neuveríte v ponuke maju 30min listok za 30kc a 60min za 40kc. Ked uz služby nemáme ako v prahe, ale ceny chceme mat tak sa im aspon priblizme...
Milan005 a kvorka, toto mi ani prinajmenšom nepríde ako objektívne porovnanie, pretože porovnávate cenu Bolta po aplikovaní 80% promo zľavy v appke s cenou za MHD v hotovosti.
Ak Milan píše, že jeho kamarát používa appku Bolt, predpokladám, že uživateľsky zvládne aj appku BUS Trenčín. Tam je 60-minútový lístok stále o 10 centov lacnejší než Bolt s 80% zľavou na danej trase. Ak ide o denného cestujúceho, môže si kúpiť PCL, s ktorým za jednu jazdu v MHD zaplatí ešte menej.
Od samého začiatku bolo komunikované, že nová koncepcia nabehne neskôr ako tarifa. Táto informácia bola aj v článku s titulkom, na ktorý kamarát Milana narážal - v článku je veľký box s názvom "Prehľad dôležitých dátumov", kde toto bolo jasne uvedené.
Včera som bol s troma kamarátmi večer na pivo a samozrejme hneď začali o MHD, jeden z nich je denný cestujúci. Rozohnili ich jednak tiež úderné heslá o autobuse každých 5 min čo v reálnom CP nenašli ale hlavne nový cenník.
Jeden z nich mi len tak pre zaujímavosť ukázal cenu Bolta v piatok večer v povedzme najdlhšej trase po Trenčíne. Sám som ostal prekvapený, ako dôkaz posielam v prílohe.
Na zasadaní som osobne bol, cením si vysokú účasť a aj jeho úroveň a výsledok je prirodzený! Ľudia mali dobré argumnenty, boli vzdelaný a slušný až na jednu pomotanú pani, ale inak ozaj som bol veľmi milo prekvapený, dokonca tam bola aj pani čo pred dôchodkom robila na útvare mobility...taký záujem o dianie v tejto m.č. teda prekvapil.
Bola zverejnená zápisnica zo stretnutia VMČ Sever ohľadom nového grafikonu. Ak by niekto hľadal konšpirácie ohľadom jej stručnosti, nemusí, je to obvyklé. Najmä ak sa mláti prázdna slama...
To najdôležitejšie bolo zapísané. Všetci zúčastnení poslanci odhlasovali: VMČ SEVER žiada aby trasovanie linky č .11 bolo zachované v pôvodnej trase, a nesúhlasí s presmerovaním linky č.4 cez ulicu J. Derku, a aby bola linka č.4 zachovaná a aby bola trasovaná po medzinárodnej ceste č.61 smere do Kubrej
Necelé 2 mesiace do spustenia, revolúcie... A ostalo podozrivé ticho... Ceny ako pre horných 10tis, spoje každých 5 minút nikde... Ak to aj pôjde od 1.9. tak už teraz vidim že info kampaň bude na úrovni -130 tak ako pri drazovani, ludia aj po týždni stále "chvália" mnohí hykaju prekvapení. Ale mecenasom je to 10. Oni to od ľudí nepočúvajú, vzdy si to odserie iba jeden najdôležitejší článok reťazca... Vodič, v mene viacerý dakujeme za mediálnu neosvetu
Tiež súhlasím že to nie je ideálne ale je to zapracovanie všetkých možných argumentov "zo všetkých troch strán".
To že správca systému stále nevyriešil 9 rokov riešený problém tu my nevyriešime.
Ak by sa spoj pred dátumom 1.7. rozpojil presne viem čo by tu zaznelo:
SAD si presadila komplikovanejšie/drahšie cestovanie z Dubnice do Trenčína napriek tomu že bola požiadavka na priame spojenie, cestujúci spoj nenájdu na výveske, ...
Tak neviem, kto iný a na čo i e by čakal v danú hodinu na zastávke a ešte keď displej zobrazuje aj zastávky po ceste....to sú už také názory, nevravím že to je teraz ideálne, ale ani žiadna katastrofa.
Áno, hovoríme o prímestskom nočnom spoji Trenčín - NDCA - DCA - Nemšová - Horné Srnie - Trenčín, s odchodom 00:05 z Hasičskej, ktorý premáva od dnes (bude premávať v piatky, ale nakoľko je zajtra sviatok, nočák ide už vo štvrtok).
Nechcem sa o tom naťahovať, argumenty odzneli, už len pre zaujímavosť - zverejnili sme info o premávke nočného spoja na našom FB, aj s upozornením, že bude mať cieľ TN, aut. st. Už pár minút po zverejnení pribudol komentár s výčitkou, že je to mätúce. To hovorí samé za seba...
Neznemožnilo.
Ale nenašli by ho na výveske,
TN by nesvietil na tabuli ani v jednom riadku,
museli by si vystúpiť a znovu nastúpiť,
ešte aj priplatiť.
Na začiatku požiadaviek o nočných spoj som mal pocit tlaku na jeho priamosť.
Keby aspoň metóda zlomových zastávok funguje ako má - pre spoj a nie pre celú linku.
Tamto je urobené v editore grafických tabúľ. V CP editácií je možné napísať k zastávkam na linke číslo cieľa. V editore graf. tabúľ sa vytvoria bitmapy a v CP editácií sa napíše na linke ku každej zastávke napíše do stĺpca ciele číslo bitmapy. To číslo sa aplikuje na všetkých existujúcich spojoch, kt. "stoja" na zastávke.
Dávnejšie, keď tu na MHD bola SADka, fungovalo to, že napr. na linke 13 v hornom riadku sa zobrazovala ako "posledná zastávka spoja" zastávka Záblatie,pošta a potom sa to počas linky zmenilo na Gen.Svobodu. Potom to už tak nebolo. Ak by to bolo ako na foto, tak by sa na tej prednej nezobrazovali zastávky, na kt. spoj zastavuje.
PS: Od tohto roka už všetky linky v BBSK majú číslo linky, len SAD Zvolen zatial používa iba plastové tabule (nové pokladne IDS BBSK zjavne nevedia komunikovať s panelmi).
Neviem, s Transdatou nemám skúsenosti, avšak z pozorovania som napríklad aj včera zahliadol v Poprade regionálny autobus s upraveným cieľom Poprad, AS.
V opačnom smere som videl autobusy, že zobrazovali normálne linku a smer v automatickom formáte, aký poznáme. Je pravda, že SAD Poprad používa tiež tabule Bustec.
Pri Nitre tiež premáva okružná linka Nitra - Podhorany - Bádice - Nitra a odkedy Arriva vymenila palubáky R&G za Mijolu, tak sa z cieľu Nitra - Bádice stal klasický rolujúci dvojriadok s cieľom Nitra, AS v hornom riadku.
U SAD Trenčín vidím všeobecne problém, že má dosť vozidiel len s tými mini R&G prednými panelmi (už aby bola nová zmluva). Verím, že na nočnú linku bude nasadzovaný nejaký z EURO6 Crosswayou, ktoré majú veľký predný panel a majú aj bočné panely. Tým sa myslím, že zníži šanca, že by došlo k odignorovaniu spoja cestujúcimi.
Ja si tiež myslím, že v tomto prípade, keď ide jediný spoj po špecifickej trase, tak hore by malo byť rovnako ako u linky 50, kým u nás premávala, cieľ, a v spodnom riadku dôležité body trasy.
PS: pre toto by bolo fajn aj číslovanie v regionálnej doprave, ako je napr. v okresoch LC, RS...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.