Ľudia by MHD jazdili aj viac, ale idú 3 autobusy po sebe a potom aj polhodinu nič. Pritom MHD je treba aj na tréningy, do hudobnej či knižnice, na krúžky, na druhú a tretiu smenu, k vlakom a autobusom PAL/DAL. Na linke 11 je nepochopiteľná dvojhodinová diera cez víkend, keď ľudia radi idú du Kubry na turistiku, na kyselku či na návštevu. Cez Vianoce býva nátresk v linke 24 a 25, ale kĺbové vozidlá radšej stoja vo vozovni. No a kapitolou samou o sebe je zápcha naša každodenná. Ja som za obnovenie systému dvojičiek liniek tak ako to bolo vždy: 1/11, 5/15, 8/18, resp. 17/22/23, ale len vtedy, ak na zvyšku trasy pôjdu linky v preklade. Nie keď ide 8 a 18 za sebou, alebo v rozostupe 3 min ako tomu bolo donedávna.
Neviem či Juh III potrebuje spojenie so Zámostím osobitnou linkou, ale ak áno, tak len v rannej špičke a popoludňajšej.
Ja by som navrhoval toto:
- linka 1 nosná 30/30/30, doplnková linka 22 30/-/-, dvojička pre Juh I linka 11 60/60/60, doplnková 17 60/-/-
- linka 8 30/60/60 a linka 18 30/60/60 rovnocenná, pre Juh II doplnková linka 21 60/120/120 a pre Juh III linka 28 60/60/60
- linka 5 nosná 30/60/60, dvojička pre Juh II linka 15 30/60/-
Neviem či Juh III potrebuje spojenie so Zámostím osobitnou linkou, ale ak áno, tak len v rannej špičke a popoludňajšej.
Ja by som navrhoval toto:
- linka 1 nosná 30/30/30, doplnková linka 22 30/-/-, dvojička pre Juh I linka 11 60/60/60, doplnková 17 60/-/-
- linka 8 30/60/60 a linka 18 30/60/60 rovnocenná, pre Juh II doplnková linka 21 60/120/120 a pre Juh III linka 28 60/60/60
- linka 5 nosná 30/60/60, dvojička pre Juh II linka 15 30/60/-