Reakcia na: draxter #9056:
Zdravím, Môj názor už poznáš. Som jednoznačne za variantu s linkou 16.
Do L16 by som začlenil všetky spoje premávajúce do priemyselného parku. Aj zo Sihote a aj zo stanice. Síce je pravda, že majú veľkú časť trasy spoločnú s L6, ale sú významné najmä pre zamestnancov priemyselného parku a preto by som ich dal do samostatnej zamestnaneckej L16. Pre ostatných bežných cestujúcich (teda väčšinu) by sa tak cestovný poriadok L6 sprehľadnil a viac by vynikla aj pravidelnosť a lepšia možnosť zapamätania (ubudli by 2 konečné a aj poznámky).
Pri variante s písmenami sa obávam toho mýlenia sa ohľadom 6S (stanica, Sihoť, SAD).
draxter
- kruháč Pred Poľom nie je plne funkčný pre účely trasovania, tak linka 4 je nakreslená po Jána Derku
- podjazd vlárska nebude vôbec možné použiť, tak linka 3 bude uvedená "pešo"
- podjazd Pred poľom ešte nejestvuje a linka 50 tak bude zatiaľ kreslená cez priecestie pri Bille
Nič z vyššie uvedeného neovplyvní umiestnenie zastávok na trasách týchto liniek. ?
Dúfam, že oceníte všetku túto čo možno najbližšiu možnosť sprístupnenia Alternatívneho návrhu novej koncepcie MHD pre jeho zrozumiteľné pochopenie, hoci ako čítam, asi s tým zjavne nemá nikto problém.
Autori oceňujú aj pripomienky, pretože nemajú kľúče od miešačky a ani nie sú riaditeľmi zemegule ? ?