Kde tam budu tolke busy parkovat ,nepoviem kedysi ked tolko aut nebyvalo,no teraz ...nie ze im prikazes ist na konecnu na Sihot 4! (nevedeli by kedy hokej konci a pekne by tam zavadzali) Odporucam sa is otocit k Lidlu a cakat na Povazskej v smere k stadionu po pravej strane za kotolnou je miestecko a teraz tam v tom smere nie je premavka a vodici si mozu spravit aj prechadzku na hokej,autobusy budu od stadiona asi v bezbeci nedaj boze nasrdenych fanusikov z jednej ci druhej strany...
Bolo mi divné že Dukla si požiadala priamo o hokejový spoj zo Soblahova lebo myslím že to je 0 bodov, asi skôr kvôli Juhu to objednali. Väčší dopyt by som čakal zo strany Selec-Stankovce-Turná. Cestujúci od NM majú vhodný pravidelný spoj na čas hokeja...Ešte spoza Radaru by sa možno niečo žiadalo.
Našu posilu môžu využiť aj cestujúci z Juhu v čase o 14:15 (avšak len z otoča) Soblahov na Juh zájde a nepredpokladám že zo Soblahova bude nejaký nátresk.
čo vieš, snáď sa dočkáš ? Jazda trojdverovým Ikarusom "posila hokej" na Juh po Električnej bývala zážitkom, najmä keď vodič vyberal zákrutu na križovatke pri vtedajšom Esse (dnes je tam kruháč pri Kauflande) a Ikarus šiel 70km/h celú jazdu a obiehal aj karosy. ? ?
super, ešte by sa zišlo hodiť kĺbak v piatok na linku 8 tak, aby šiel z Juhu na Sihoť o 16:00 a po hokeji opačne. Terajšia linka 8 ale opačne ide úplne nevhodne: 20:05 a 21:05 na Juh. Najviac to teraz zlízne 21 o 20:22 v piatky. Chcelo by to, aby linka 8 alebo 18 šli po skončení zápasu (ideálne 20:30) a to kĺbačik. Toto sa nedá zmeniť? Veď hokej býva hlavne utorok - piatok a nedeľa. Myslím, že by to bol krok vpred zo strany mesta.
presne tak isto som uvažoval aj ja, že prečo nejde priamo ako 3 do Záblatia. Kokos ale keď tie výlukové trasy sú ako keby ich prváčikovia na prvouke riešili. Najprv tá blbosť s linkou 1 nejazdiacou okolo maxu (a ľudia spod Sokolíc majú smolu, OZC Max tiež), teraz toto, predtým ale naopak exkluzívny interval linky 9 na ostrov....ja už fakt neviem, čo má mesto za priority. Ak vedenie chcelo, aby ľudia využívali MHD počas stavebných prác, mali posilniť linky a nie hádzať polená pod nohy aj tam, kde sa to dá normálne, s rozumom ale totok.... ?
Sorry za uprimnost ale mna tu asi z tych rieseni dopravy ***NE...Ved ta 13 mala ist priamo ako volakedy davno/pradavno 3 -Aut.stanica-Bratislavska-Zablatie,do Zlatoviec by bud presli peso alebo by ich maly autobus odviezol az na Hajzli...ciii Hanzlikovsku... ale toto...a mate tu vase vysnivane prestupy akurat nastastie zadarmo! Predpriprava na buducnost... zeby?! (najlepsie je ze ten bus zo Zablatia sa musi ist otocit az k staremu Heroldovi na hranac... ?
tak toto by som uvítal, pretože by sa zišlo stanoviť, aký interval je pre ktorú mestskú časť nevyhnutný v každej časti dňa a podľa toho nastaviť spoje na linkách, prípadne linky. Ja by som navrhoval:
Juh II 8/12/15
Juh I 10/15/20
Juh III 20/30/60
Sihoť 8/12/12
Kubra 15/20/30
Kubrica 30/60/60
Nové Zlatovce 8/15/20
Záblatie, Zlatovce 30/60/60
OC Belá 30/30/30
Ak by som nešaškoval moc so súčasným linkovaním tak:
1 ostať ako je v "x", v "a" posilniť na 30 min
2 skoordinovať s 24 do dokonalého prekladu
5 tak ako je, skoordinovať víkend s 3
6 tak ako je, ale víkend s rozumom (po 18tej idú dva spoje a potom už nič?)
8 minimálny interval aj v sedle 30 min, víkend urobiť s L18, 21 a 28 tak, aby spojenie Sihoť - Juh bolo vždy každých 20 min pravidelne a v "x" aby neboli diery väčšie než 15 min
11 posilniť o spoje L17 a niečo aj pridať, v "a" 60min po celý deň a popoludní bez tej DEGEŠSKEJ diery o 14-15tej
13 víkend skoordinovať s L3 a 27 tak, aby spoje šli v "a" každú hodinu zo Záblatia
15 vyrovnať pravidelnosť odchodov z Juhu do taktu, v sedle preložiť s linkou 5, prejazdy riešiť na tejto linke (alebo linke 10)
17 zrušiť, miesto nej posilniť 11
18 v špičke 30min, inak viď L8
21 v "a" 120 min počas celého dňa, nie ako teraz. v Opatovej deň nekončí o 18:30!
22 zrušiť, o jej spoje posilniť niekde linku 1 a niekde linku 8 či 28
23 zrušiť, posilniť na jej úkor 28
50 zastávky na znamenie po celej trase všetky a premávku znovu rozšíriť aj na sobotu
A potom by s,e sa divili, čo by to spravilo, nehovoriac o kĺbakoch a nsprávnych spojoch či ďalších opatreniach (nástup všetkými dverami) a pod. ?
Nad týmto mohlo naše Mesto uvažovať ešte pred tým než sa začali dopravné obmedzenia a stavebné práce po meste aby sa odbúrala aspoň časť individuálnej dopravy, ale nikdy nie je neskoro...
úplne od podlahy:
Sihoť dakedy mala základ v "x" aj v "a" takto
x:10(2) 25(8) 40(2) 55(8)
a:10(2) 25(18) 40(2) 55(8)
a do toho linka 6 a 21 + ostatné spoje linky 8 (najmä medzi 14:00 a 19:00 to nebolo menej ako 20 min)
Naopak Juh I bol postavený na linke 1 (15-45) a linke 8 (00-30) a do toho ešte aj linka 5.
Juh II stál na linke 11 (30) a 18(00) a dotoho veľa spojov linky 22 (v zásade 20-50, aj častejšie a v "a" dopĺňala linku 11 celkom príjemne)
Dnes by bolo dobré, ak by sa to dostalo aspoň na priemerne potrebnú úroveň na najväčších sídliskách, kde je najvyšší potenciál - spojiť konečné s približne rovnakou hodinovou kapacitou, lebo toto je pri niektorých linkách problém.
keď by sme sa vrátili do roku 1988, tak boli lepšie intervaly než dnes:
linka 1 (dokonale preložená s linkou 11 a 17) 15/15/15
linka 3 (preložená s linkou 13) mala krásnych 30 min v "x" a v "a" nie viac než 60 min (dnes 120?)
linka 2 mala 30 min v "a" aj v "x"
linka 5 mala 30 min celý deň v "x", medzi 20:00 a 22:00 mala dokonca 20 min aby prejazdy boli na linke
linka 6 mala najmä v "a" oproti dnešku krásnych 60min
linka 8 (dokonale preložená s linkou 18) mala v sedle 30 min, medzi 14:00 a 19:00 nemala menej než 20 min. Jedine v "a" si spojenie Juh - Sihoť za tie roky niečo prilepšilo (o linku 28)
linka 22 za starých čias síce veľmi nepravidelný, ale pomerne hustý CP, dnešok je výsmech, najmä keď v súčte je to oslabenie jednotky
Mne by na úvod stačilo, ak by sme vedeli využiť 5 kĺbových vozov čo má MHD k dispozícii (a vyriešiť teda aj neutešený stav #61), urobiť návoz do AUO z Juhu aj na 22:00 a hodiť na spoj pár prejazdových vozov v tomto čase a potom poďme robiť na meste kvalitné zmeny do roku 2016. To, čo dnes ráno ostalo z linky 6 je výsmech, ľudia nech presadajú ak to nejde inak, ale nech je presadnutie aj možné a nie ráno letieť pešo z Hasičskej ku Trenčanu!!!
Súhlas. MHD platíme z daní preto, aby sme ju mohli použiť. Hoci chápem, že voziť rôzne indivídua môže byť a je nepríjemné, riešením nie je zrušenie večerných spojov. Treba skôr takýchto vykázať z prepravy alebo zavolať MsP...
tak to by potom nemali takých púšťať do vozidla, lenže revízorov človek ani nevidí.... na druhú stranu, prečo by za MOJE peniaze dotované MHD nemala slúžiť pre MŇA ako občana? Ja viem, že si v tom nevinne, ale mne zrušili poslednú pätorku za mosty a do AUO musím presadať - čo to znamená? že som si vzal auto na lízing, lebo inak ma doma ani neuvidia. Veď je úplne nepochopiteľné, že ide 20:29 posledný spoj z Juhu zamosty. Hlavne, že naprázdno ide ďalších 5 kusov (neviem ako presne teraz, ale ešte zo dva roky dozadu prechodilo viac vozov, že by mohol ísť bus denne hádam aj každú polhodinu).
Pametate sa na takych 4-5 rokov dozadu ako sa tu kritizovalo na prejazdy autobusov do garaze na prazdno najme v noci a vlastne sa to pise doposial...tak vam napisem pravdu: Robieval som asi 5 rokov na poobednej poslednu 11 -22:10 z Juhu do Kubrice a odtial som siel do SADky. Teraz mam este odchod 22:45 z Kubrice na JUH...a srdecne vas vsetkych pozyvam najme v Utorok a v Piatok sa ist odviest ,pochopite ze lepsie je vozit vzduch... a nie tie decka co sa prisli do autobusu vyhulakat a v bare budu asi ticho ,vyvracat,narobit mi tam smetisko,nadychat tolko ze ja by som z toho nafukal...no,skratka des...jedineho cloveka normalneho tam nie je,no opravujem,vcera siel barman zo stanicneho bufetu a ten tiez kukal ze co je to i ked to dobre pozna... raz mi dojde trpezlivost po unavnej sluzbe,otocim sa a odveziem ich spet do Kubrice nech si tam plasia divu zver ...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
milan005
http://www.zilina.sk/dokumenty/DokumentyProgramyMZ_20150923093613.pdf
Odporúčam prečítať