Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MA MHD #7864:
Tak sme sa len zle pochopili, ja som myslel este starsie plany co boli v meste http://spravy.pravda.sk/regiony/clanok/205758-trencin-pripravuje-vystavbu-lanovky-na-hrad/ ale tak toto bolo len tak mimo do diskusie, lebo uz to tu je vsetko mozne len nie MHD, tak aby som nedostal ban. ?
Reakcia na: bolkop #7863:
Ja myslím lanovku z Autobusovej stanice na hrad. Neviem akú myslíte ale ja hovorím o tejto lebo som o nej čítal minulý rok ale nakoniec myslím že z toho zišlo...

Odkaz na noviny ECHO Trenčín /apríl 2012/ : http://echo.sme.sk/echo/trencin/20120405/
Tu lanovku co myslis je asi ta, co sa riesila popri mestskom urade este, ked bol v urade Obalka, ale to riesenie nevytvori okruznu trasu. Myslel som, ze mne osobne by nieco take nevadilo priamo od stanice, ak by casom skulturnili aj park a vratili by sa donho ludia cez vikendy, vznikla by tak pekna okruzna trasa, vyviezt sa hore na hrad, naspat cez mesto, nabrezie, park. Turistov je tu zufalo malo, pripadne vacsina neodchadza extra nadsenych, staci pozriet http://www.tripadvisor.com/Tourism-g274945-Trencin_Trencin_Region-Vacations.html Kto sem tam cestuje aspon po EU, vidi ako mozu veci fungovat inde a netvrdim, ze v TN musime mat Disneyland.
Reakcia na: bolkop #7860:
O tej novej zástavke v obytnej zóne na Zámostí sa tu už hovorilo a našiel som na stránke mesta Trenčín že do budúcnosti sa s ňou už počíta.
Čo sa týka podjazdu na brnianskej začne sa stavať až v roku 2015 aspoň podla informácií na tej mapke o ktorej som už hovoril.

Odkaz na tú mapu: http://www.trencin.sk/84861
Reakcia na: bolkop #7857:
no pekne , to si na tú stanicu ešte počkáme. O tej lanovke som čítal minulý rok ,ale keby radšej miesto tých vízií spravili to ,čo je potrebné, aj keď pre turistov by to bolo dobré lákadlo. Ale každopádne bolo by dobré spraviť aj niečo pre Trenčanov. Čo sa týka tých múrov myslím ,že kôli farbe nebudú robiť žiadne diskusie dajú takú akú chcú , aspoň myslím lebo napríklad v Teplej alebo Dubnici sa kôli farbe tiež žiadne diskusie nerobili. Ale čo sa ešte týka stanice tiež som počul že by sa v súvislosti z rekonštrukciou robilo aj obchodné centrum .

K tým linkám 1 a 2 myslím , že je to dobrý nápad lebo linka 1 by s kĺbovými vozidlami spojila Juh a Sihoť cez stanicu a centru a L2 by mohla zostať ako lokálna linka ,ktorá cez centrum a aut. st. spája mestské časti. A teda L1 a L8 by mali dobrý preklad prípadne ,by mohli tvoriť jednu linku s častým intervalom cez pracovné dni aj víkendy ?
Pravdepodobne napojenie podjazdu okolo PD Zlatovce, ten "lievik" pri Kamenci, kedysi sa hovorilo v aj o burani nejakych domov kvoli rozsireniu, ale to su take klebety a projekt ukaze.
Potom ta byvala druzstevna cesta do Istebniku by potrebovala upravit sirkovo aj unosne. A tiez ako tu uz niekto pisal aspon zadefinovat dobuducna miesto pre zastavky MHD v ramci vznikajucej obytnej zony, lebo az sa to tam zastava a nepotrva to dlho, tak uz tam zastavky nikto nenapcha.
Velmi bude zalezat ci vylucia vacsinu nakladnej dopravy na Nemsovu, ale nevidim to realne, pretoze v Istebniku je dost firiem, ktore potrebuju byt zasobovane a asi pojdu proti tomu. Ludi v Zlatovciach caka tazky rok, ale tak malo by sa aspon pokusit eliminovat co najviac negativ z takeho presunu dopravy.
Majerska a tie okolite ulice, ktore budu ako nahrada Vlarskej budu mat urcite zakazane parkovanie vozidiel na ceste, inak to nepojde.
Reakcia na: bolkop #7857:
ktorá cesta v Zlatovciach sa bude rozširovať?
Reakcia na: MA MHD #7856:
linka Kubrica - Sihoť - Opatová by asi veľmi zmysel nemala. Ale presmerovanie linky 1 na Sihoť cez podjazd pred Poľom by mohlo byť skvelým ťahom. Na oplátku by som presmeroval linku 2 do Kubry cez ten istý podjazd. Tým by sme vyriešili, aby linky spájali konečné s rovnakým potenciálom cestujúcich: Juh II a Sihoť III,IV,V majú podobný potenciál, rovnako tak Biskupice a Kubra. Kĺbaky by tak našli ešte vyššie využitie než teraz a mohlo by sa uvažovať aj s dokonalým prekladom na linkách 1 a 8 na trase Sihoť - Juh!
Nieco som uz pisal nizsie v diskusii. Moje info su vacsinou z netu, takze nieco moze byt inak. Praveze sa uz zacalo stavebne konanie na podjazd Brnianska na OUCD, kedze ten sa musi vybudovat pravdepodobne este tento rok, nez sa uzavrie prejazd okolo Old Heroldu kvoli budovaniu úpdjazdu a to potrva asi az do konca vysavby 2015. Vraj ma dodavatel v septembri predlozit definitivne plan organizacie vystavby, tak sa uvidi. V starsich zapisniciach z mesta je uvedene, ze zeleznice prislubili zaplatit tych 6,5 miliona EUR na rozsirenie cesty v Zlatovciach (lebo to by bolo neunosne), siete na plavaren a rozsirenie mosta na Ostrov.

Autobuska je este daleko, vraj sa riesi projekt, ale tazko nieco unikne, treba pockat az bude podana ziadost o uzemne rozhodnutie a potom proti niecomu protestovat. Ked zeleznice vyhlasovali sutaz, tak som chcel, aby to radsej vyhrali Taliani co opravuju v Prahe stanicu, ale asi to pre nich nebolo zaujimave.
SIRS je sice firma s nejasnym financym pozadim, ale ma za sebou aspon Mirage v Ziline a sama si chce poriesit pohyb svojich vozidiel.... Nic neda mestu zadarmo, ale stanica je vstupna brana do mesta a tu v TN sa taky silny investor, ktory to tam kompletne opravi na moderny civilizovany terminal nikdy nenajde. TN potrebuje turistov a dostojny vstup. Pre mna za mna nech je tam rovno aj visuta lanovka zo stanice a naspat sa mozu vracat cez mesto.
Na druhej strane su tam nespokojni majitelia obchodnych prevadzok, ale taky je zivot, konkurencny boj neni rovny a ak sa tam nakupne centrum spravi, tak ich moze o nejakych zakaznikov pripravit, ale to zalezi na kazdom ako sa s tym vysporiada. Doteraz nikoho nezaujimalo ako tam okolie vyzera, lebo aj stamgasti, gambleri a bezdaci su dobry biznis, ale do ineho ako svojho nedam.

Ako som uz spominal mne najviac vadi, ze ked uz sa nieco stavia, ze nie je nejake internetove hlasovanie pre Trencanov, napriklad ake farby bude mat novy most, ake budu bariery, varianty atd. aby sa zachytil aspon nazor vacsiny. Bud to mesto robi pre ludi, alebo je im to jedno.
Reakcia na: bolkop #7852:
Zdravým.

Jasné, že tá animácie nieje presná ,ale aspoň vieme, ako by to malo vyzerať. Čo sa týka kruháča na Hasičskej som rád ,že sa stavať nebude ,podla mňa by to bolo trochu zbytočné a potom si neviem predstaviť ako by ho stavali ,kedže Hasičská je vkuse plná áut.

Na stránke mesta som našiel mapu so všetkými obmedzeniami kôli stavbe železnice a videl som, že by mal byť vybudovaný v roku 2015 podjazd z Brnianskej do Zlatoviec ,aby nahradil prejazd na hlavnej ,z ktorého bude len podchod. Čo sa týka protizvukových bariér v Zámostí ,zatiaľ som o ich stavbe nič nepočul ,ale je logické ,že keď je to v obývanej oblasti tak ich tam asi spravia.No , uvidíme na jeseň keď sa to začne aj v Zámostí...
MAPA: http://www.trencin.sk/84861

Ozaj ,chcel som sa opýtať ,či neviete niečo viac o rekonštrukcií autobusovej stanice Trenčín? lebo sa mi zdá ,že sa na ňu zabúda. Ale nechápem ,že ju ešte nespravili doteraz , veď podľa mojich informácií patrí stanica SAD /SIRS/ a oni si sami na nej ničia autobusy a robia škodu na svojom majetku...

Čo sa týka otoče MHD na Sihoti ,mala by sa rekonštruovať v súvislosti z opravou Opatovskej ulice asi na budúci rok, kedy sa bude stavať aj kruháč pri Radegaste. Inak som zvedavý ,či sa po otvorení podjazdu Pred polom zmenia trasovania liniek na Sihoť ,lebo podľa mňa by bolo dobré ho využiť na priame spojenie Sihote a Kubrej. Buď zmeniť trasu liniek na Sihoť /napr. L 6 alebo 8/ cez Kubranskú alebo zaviesť linku na trase /Kubrica/ - Kubrá - Radegast - Sihoť IV prípadne až po Opatovú...
...no uvidíme... ?
Reakcia na: draxter #7854:
inak to aj mňa zaráža, normálne až prekvapuje aký počet VZN je poslednú dobu zlých. Pre objektivitu dodám, že sú prijaté väčšinou v rokoch minulých.

Tiež ma zaujímalo, čo je protizákonné na 8/2013, ale nikde ani náznak, asi procesne.

To až taká paleta za zastávky? Fíííha....
inak ďalšie VZN, ktoré prokuratúra napadla v Trenčíne je 8/2013 (ním zrušené 3/1997)...nie je ich už nejako veľa v rozpore so zákonom? Asi by sme si tiež mohli niektoré prezrieť, kolegovia právnici, advokáti či profesori, ale aj zvyšok diskutujúcich.

Zo zápisnice podlesného MMZ sa hovorí o 29.000 EUR na zastávku Legionárska. To je sila, že pri takej sume sa nenašlo pár eur na tie kasseláky ❗ (strana 30: http://www.trencin.sk/tmp/asset_cache/link/0000238674/zapisnica_MsZ_22072013.pdf)
Reakcia na: MA MHD #7851:
Moje osobné návrhy k tejto téme:
1: nový otoč na Sihoti je určite potrebný, súčasný nepostačuje ani kapactine ani rozmermi; naviac, už sú na Sihoti V nové bytovky a knim by mala viesť tiež nejaká cesta z Opatovskej a nie aby sa všetko krútilo po Sibírskej (kde sa parkuje ako na Halalovke a ledva sa vyhnú dve autá oproti sebe) a Armádnej.

2: zjazd z nového nadjazdu nie je vhodne napojený na hlavnú cestu, pretože chýba pripájací pruh (obojsmerne, ale hlavne do centra). Je tam STOP-ka a pokiaľ ide autoa na Žilinu, stojí tam niekedy aj 5 minút a bráni vo výhľade autu čo ide do centra. Už som tam sám stál x-krát v kolóne.

3: rekonštrukcia povrchu zastávok Braneckého a Legionárska je priam ako stvorená, aby sa dotkla aj obrubníkov, tiež nechápem že sa tak neudeje. ❓ Braneckého dokonca nemá žiadne nástupisko, človek nasadá aj do NP voza z cesty ?
Ta animacia zeleznice je len hruby nastrel, ktory moc o skutocnom vyhotoveni nepovie. Naschval tam nie su zobrazene protihlukove bariery, lebo snad ani zhotovitel este netusi ake budu. Len dufam, ze cez cele Zamostie nepotiahnu take betonove ozruty, ake su napriklad v PN, lebo to bude raj pre vsetkych mladych umelcov.

Co sa tyka toho kruhacu na Hasicskej, tak pokial viem ten aspon zatial nie je zahrnuty v ramci financovania, aspon podla dokumentacie nebol. Jedine co dostali zeleznice za ulohu je, aby v tej casti bola trat vedena na estakade a mohol tam vzniknut podjazd na Mladeznicku.
Keď sa bavíme o Zámostí prejazd na ul. hlavnej by mal byť podla vizualizácie zrušený bez náhrady. To som zvedavý aká linka bude obsluhovať Bratislavskú ul. a ako napríklad linka 13 bude jazdiť dokola aj cez Istebník. To spôsobí riadne zdržanie mhd , keby sa račej miesto mega kruháča na hasičskej vybudovali na Zámostí 2 podjazdy.

Odkaz na vizualizáciu: http://www.youtube.com/watch?v=ZON-4-Y8NJ4

Ďalej , videl som že je často problém dostať sa z nadjazdu v Opatovej na hlavnú cestu , už si viem živo predstaviť ako sa to budú o 2 roky rozkopávať kôli semafórom. To isté aj na Zámostí určite sa potom zistí že bude nutné vybudovať 2 podjazdy a aké kôli tomu budú zase opletačky.

A na zástavkach Legionárska a Braneckého nechápem prečo nespravia aj ten káselák to sa to potom zase bude rozkopávať a dorábať obrubník... zase sa všetko spraví 2-krát...

Ale aspoň niečo pozitívne (rekonštrukcia ulíc na sídlisku juh): http://www.trencin.sk/index.php?s-cv-contentID=12288&s-cv-embeddedID=88196
Nieco riesili zeleznice http://www.zsr.sk/slovensky/media-room/vyjadrenia-pre-media-2013/jul/modernizacia-trencin-problem-sdomom-pani-sujanovej.html?page_id=2523
Ale kde tam bude otoc a kto ho zaplati, tak to netusim, pretoze podla vykresov k SP https://docs.google.com/folderview?pli=1&hl=en&docId=0BzTrNI9kP6lgZWFiZGNmYzAtMDJlMS00Y2UyLWE2NDktZjY3MDAyNjhiNTNi&id=0BzTrNI9kP6lgZmZjYzNiNDgtM2U2MC00MDk0LWEyOTEtNTRmMzIxMGExNjk3, to vyzera ze ten usek stavby je uz v podstate dokonceny. A samozrejme zeleznice sa budu branit platit akekolvek vyvolane investicie v ramci stavby. A dalsie problemy este cakaju s usekami v Zamosti.
Reakcia na: milan001 #7848:
Opatovská je asi no. 1 pokiaľ sa budú robiť súvislé orpavy, už bolo na webe mesta niekoľkokrát sľúbené, že po rekošntrukcii železnice sa tak skutočne stane.

Mňa by zaujímalo, čo je pravdy na tomto článku: http://www.cas.sk/clanok/254172/invalidna-dochodkyna-sa-citi-ako-vazen-pri-prichode-domov-porusuje-zakon.html

Z článku vyberám: „Momentálne je síce prístup na dvor pani Šujanovej obmedzovaný pracovnou činnosťou stavby, ale je stále možný. Po preložení trate na novú trasu dôjde k vybudovaniu obratiska pre autobusy mestskej hromadnej dopravy, čím sa zabezpečí nový prístup menovanej k jej nehnuteľnosti,“ povedala Katarína Martinkovičová z Odboru komunikácie Železníc SR.
- Opatovská je už v premávke, ale kde je otoč pre MHD?
Reakcia na: bolkop #7847:
ja by som veru privítal konečne opravu aj Opatovskej; tuším mesto potvrdilo, že sa opraví po presunutí trate. Keďže sa bude robiť aj križovatka pri Radegaste, určite by sa to potom zišlo urobiť celé a súvislo. Aj autobusy by toľko netrpeli, veď Opatovská je asi najhoršia ulica v meste
No myslim, ze som niekde cital, ze od novej Opatovskej po Radegast naplacali 200t asfaltu na tie zaplaty. Snad to je docasne riesenie a bude sa tam robit novy povrch medzi co by bol logicky krok, lebo taketo lepenie nema nikdy dlhu trvacnost a konecne by vznikol po rokoch v TN uceleny usek opravenej cesty. Pockame az sa zacne budovat kruhac pri Radegaste, ale pride mi to logicke, ked uz tam budu mechanizmy od zhotovitela, aby sa to hned vyuzilo, ale tak pani na meste to musia riesit, alebo ludia na Sihoti 😃 nech vyvesia transparenty.
Reakcia na: kvorka #7845:
bodaj by sa aspoň povrch opravil ešte pri Gymnáziu, Perla (smer Biskupice), Nemocnica, Električná, Radegast (obojsmerne), stanica.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.