Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: milan001 #8228:
Zrušenie zastávky Trenčín, autoservis
30.01.2014

Zrušenie zastávky Trenčín, autoservis


Na základe začatia stavebných prác na výstavbe kruhovej križovatky ulíc Brnianska a Bratislavská, ako súčasť výstavby podjazdu pod železničnú trať bude autobusová zastávka Trenčín, autoservis v oboch smeroch dočasne zrušená. Termín zrušenia zastávky bude od 1. 2. 2014 od 5.00 hod.
Tento tyzden beha vlajkova lod "61" aj na rannych 24-kach! V priemyselnom parku sa predstavila uz minuly tyzden a ohlasy boli dobre. Niektori s nou cestovali po prvy krat a dost si ju prezerali. Ani nevedeli ze taky pekny bus mame v nasom meste!!! Buduci tyzden si rano pobeha aj na linke c. 15. Tak vela zdaru.? ?
a kam boal premiestnená zastávka PAL autoservis v zámostí? Alebo je zrušená bez náhrady.
no k téme záložného kĺbového Citelisu 18M: vyzeral veľmi dobre a v premávke jazdil bez problémov. Super! Viaverí tu totiž hádali, že nedá ani prvú jazdu hore Juhom ? Minulý týždeň jazdil tzv. "#51"-tku, nastávajúci týždeň by to mala byť "#52" (zaujímavé na nej je vidieť ho zase na linke 15) alebo "54" (tam by exceloval aj na linke 24). Takže uvidíme.
Reakcia na: Marek6283 #8225:
Ale sme na slovensku a tu je starožitný kus považovaný za kus hovna ktoré nemá hodnotu kým nieje neskoro. Ako v BA, nechali doslova zhniť historický trolejbus Škoda Sanos a teraz po rokoch keď je z toho šrot vyhlásia zbierku na jeho rekonštrukciu....
Reakcia na: capaCity #8223:
Veru,mali by ho zreparovat a ked sa stanica prerobi tak ho na vchode do nej vystavit ako atrakciu,putac...to by sa mi lubilo...ale...? ? ?
Reakcia na: capaCity #8223:
kdeže, stojí vonku. Ak sa nemýlim, pod strechou nestoja žiadne harmoniky (neviem ako v MHT)
Reakcia na: kvorka #8222:
A ten Maďar je aspoň pod strechou? Nech sa nám úplne neznehodnotí, bude to raz krásna technická pamiatka na časy, kedy sme mali harmoník až až ?
Reakcia na: MA MHD #8221:
ale áno, v TT nemajú ani jeden ? Ale tam je to paródia na MHD celkovo. Zaujímavé ale je, že 6 kĺbakov má PB a 4 má SN (premávajú vždy 3). TN ich má 5, no premávajú len 4 (šiesty sa pomaly rozpadá na prach - historičák Ikarus 280.87)
Reakcia na: N/A #8220:
To je pravda , človek by okrem TN asi nenašiel iné krajské mesto len zo 4 kĺbovými autobusmi
Reakcia na: MA MHD #8218:
A ja som zase nečakal že budeme mať jeden kĺbový stroj čo bude len tak stáť zatiaľ čo sa ľudia tlačia v krátkych karosách a nadávajú (bežný stav ak by #54 nebola po nehode). 4 kĺbové autobusy na Trenčín.... to je do plaču
Reakcia na: MA MHD #8218:
Inak , aj super upedete a aj spomenuté nahrádzanie Karosy nízkopodlažným Citelisom - veď len dobre že si zajazdí a pomôže ku kvalite MHD?
Reakcia na: N/A #8217:
Keď mám pravdu povedať , aj som čakal že nasadia Citelis 18M 61 - veď tú havarovanú KAROSU B961 museli nejak nahradiť. Lebo , tri prevádzkové kĺbové autobusy - to si ani nejdem predstavovať?
A ja som sa dnes (neviem ani ako) ocitol na juhu a tam naša #61. Škoda že nevykonala L1, by som sa prvýkrát v živote odviezol týmto strojom ? .... tak aspoň nejaké to video ?

http://imageshack.com/a/img62/4425/hlfm.jpg
http://imageshack.com/a/img546/8885/ecfh.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=qBJQjjl_G40
http://imageshack.com/a/img607/6113/9ccw.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=EB3xrUcglBg
Reakcia na: kvorka #8215:
? No tak dúfam, že hájiš práva slušných ľudí hlavne, aj keď oni asi moc zaplatiť nevedia teda ? Dúfam, že po čase dojde mráz aj na tuzemské podniky, ktoré vyrábajú nekvalitné a prežívajú iba vďaka politickým konexiám, resp. bez nich by mali možno jednu halu kde by robili iba menšie opravy, či vyrábali súčiastky. Snáď nebudeme musieť dlho čakať na spravodlivosť...
Reakcia na: prasce_v_meste #8214:
ako právnik musím. A prepáč, myslel som že sa ťa to týka, tak som chcel poradiť. Určite bude zaujímavé sledovať čo sa bude diať. 100% ?
Reakcia na: kvorka #8213:
Tak ja na mojom mieste tak ako som, niesom zamestnaný v EM-TREST a ani som nebol, ale myslím, že hento bude mať ešte zaujímavú dozvuky ak ten Heglas poruší dohody a zmluvy, ktoré podpíšu. Ale som rád, že to vnímaš ?
Reakcia na: prasce_v_meste #8211:
ešte by som na Vašom mieste podal trestné oznámenie pre nevyplatenie mzdy a odstupného na štatutára spoločnosti, pretože pokiaľ ste peniaze dodnes nedostali a spoločnosť "fachčí" ďalej, týmto najlepšie podkúriť neschopnému zamestnávateľovi, ktorý si neplní záväzky a takto ohrozuje zamestnancov.?
Ja si spomínam na tie veľké žlté EM-Trest terminály v MHD pár rokov nazad (tie s tlačidlami celý a polovičný).... to bolo ozaj za trest.
Reakcia na: capaCity #8207:
Ešte tam pod článkom je veľmi dobrý príspevok od bývalého zamestnanca EM-Trest o tom ako to v podniku vyzeralo :

byvaly zamestnanec
20. 1. 2014 10:57:48
Ako byvaly zamestnanec menovanej firmy EMTEST, a.s mi neda nereagovat na vami zverejneny clanok.
Ti 'odidenci', ako ich vo svojom clanku nazyvate, su ludia, ktori nedostavali 3 roky nacas vyplatu a pan Heglas nam dlzi niekolkomesacne vypaty. Roky boli zamestnanci do oci klamani, ako bude lepsie, ako sa firma zacina financne stabilizovat... Bohuzial ale firma smerovala k upadku a zamestnancom boli podavane klamlive informacie.
Ked sme po takmer stvrt roku nedostali vyplaty rozhodli sme sa odist z firmy EMTEST, a.s. Nakolko nas vsetkych robota bavila rozhodli sme sa prijat ponuku od EMTEST-SK a pokracovat vo svojej praci pod novym vedenim a zabezpecit tak chod dopravnych systemov na Slovensku. Bez pomoci nas 'odidencov' by bola doprava na slovenku a cesku do par mesiacoch skolabovala.
Mi byvali zamestnanci sme sa snazili ziskat nahradu nevyplatenych vyplat pomocou institu garancneho fondu, ktory sa ukazal ako absolutne nemozny, pretoze pan Heglas odmietol potvrdit nase zavazky. Pisali sme do statnych institucii, bohuzial v kazdej nebola ochota riesit nas problem.
Mnoho rodin sa vdaka nemu ocitlo na pokraji zufalstva, nakolko nemohli splacat svoje bezne zivotne naklady.
Toto vsetko predstavuje pan Heglas a jeho firma EMTEST, a.s. Takito ludia sa dostali pod ochranu sudu. V skratke povedane spravodlivy 'pravny' stat.
Ako obcan sa citim podvedeny pravnym systemom, ktory pomaha klamarom a nepoctivym podnikatelom a oklamanym zamestnancom nedava ziadne pravne moznosti aby sa dostali ku svojim tazko zarobenym peniazom.
O tomto by mal byt clanok, ktory ste zverejnili! Nie o tom ako banky 'nahle' odmietli poskytnut uver.
Prajem pekny den a menej nekvalitnych clankov
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Odidenec
20. 1. 2014 12:52:03
Od roku 2008 do 1.10.2013 som pracoval (spolu s ďalšími niekoľkými desiatkami
zamestnancov) v spoločnosti Emtest a.s. (ďalej len emtest), ktorá dodnes beztrestne pôsobí
v IT priemysle. Od spomínaného roku 2008 sa emtest „potĺka“ s finančnými a technickými
problémami rôzneho charakteru, čo sme ako zamestnanci pravidelne pociťovali celých 5
rokov, napríklad omeškanými výplatami v rozpätí niekoľkých dní až mesiacov. Keďže
zamestnanie a samotná práca nás v tejto spoločnosti všetkých napĺňala a bavila, boli sme
ochotní takéto správanie zamestnávateľa takmer všetci akceptovať a časom sme sa tomuto
oneskorenému režimu doslova prispôsobili. Čo však nikto z nás nechcel, a posledných
odhadom 12 mesiacov zamestnania ani netušil, bola doslova kritická finančná situácia, do
ktorej sa emtest ako spoločnosť dostal. Tí z nás, ktorí sú na tom finančne slabšie, samozrejme
túto situáciu zvládali veľmi ťažko, nakoľko sme často krát boli odkázaní iba na úspory,
pomoc rodiny alebo v horšom prípade kreditných kariet, debetov na účtoch či iných formách
krátkodobých pôžičiek. Situácia sa začala kriticky vyhrocovať niekedy v máji tohto roku,
kedy sa omeškania výplat začali predlžovať z mesiaca na mesiac až do septembra 2013,
kedy sa mnohí z nás ocitli v bezútešnej situácii, z ktorej už nebolo inej cesty než hľadať
si inú prácu. Rád by som podotkol, že mnohí z nás sú teraz svojím okolím, kvôli svojej
lojalite a čestnosti k zamestnávateľovi neprávom označovaní za hlupákov a „neschopákov“,
keďže v takej spoločnosti ostávali i napriek faktu, že výplaty meškali aj viac než 120 dní.
Neustále sme boli štatutármi emtestu ubezpečovaní, že všetko je na správnej ceste a „už-
už“ v pondelok prídu výplaty. Boh mi je svedkom, že sme to počuli niekoľko desiatok krát a
niekoľko krát priamo „zoči-voči“, no bohužiaľ, všetko nasvedčuje faktu, že naozaj hlupákmi
sme, keďže sme naivne verili v Čestnosť zamestnávateľa, spravodlivosť či zákonodarnú moc
Slovenskej republiky.
Nakoľko sme v priebehu septembra pochopili, že náš zamestnávateľ „visí“ v 7-ciferných
dlhoch (v eur) a nie je nijak schopný nám naše výplaty uhradiť, rozhodli sme sa využiť
Garančný fond (ďalej len GF) sociálnej poisťovne (ďalej len SP), ako aspoň čiastočnú
záplatu na naše „deravé vrecká“ . Po preskúmaní podmienok využitia GF sme sa dopátrali,
že na spoločnosť v ktorej sme pracovali alebo ešte pracujeme, musí byť minimálne podaný
návrh na konkur, alebo nám musí naše pohľadávky zamestnávateľ potvrdiť. Keďže však náš
zamestnávateľ odmietol takéto potvrdenie vystaviť, ostalo nám iba podať návrh na konkurz .
Po podaní návrhu sme tento návrh spolu so žiadosťou o vyplatenie dávky garančného
poistenia osobne odniesli na spádovú prepážku miestnej pobočky sociálnej poisťovne v
Žiline, kde sme boli pracovníčkou asi po 20 sekundovom monológu odmietnutí s tým, že
nám chýba spomínané potvrdenie od zamestnávateľa a tak sme využili povinnosť sociálnej
poisťovne , ktorá určuje povinnosť prevziať žiadosť i keď nespĺňa potrebné náležitosti (podľa
zákona sa má následne SP povinnosť domáhať sa chýbajúcej dokumentácie). V domnení, že
situácia je pre nás uzavretá, sme si na chvíľu vydýchli a venovali sa svojim novým prácam,
alebo ich hľadaniu. Po niekoľkých týždňoch sme však dostali ďalší úder pod pás, keď sa nám
dostala informácia že zamestnávateľ síce je povinný vydať spomínané potvrdenie, no neurobil
tak a SP niekoľkým z nás po 60 dňoch poslala vyrozumenie, že sa konanie predlžuje o ďalších
60 dní. A tak my ako zamestnanci, poctivo platiac svoje odvody a dane, ostávame naďalej
v kritickej finančnej situácii a nášmu ex-zamestnávateľovi nič nebráni, aby naše chýbajúce
mzdy mohol naďalej absolútne ignorovať a beztrestne sa venovať ďalším svojim pochybným
aktivitám.
Keďže ex-zamestnanci nemôžu voviesť spoločnosť do konkurzu (sú potrebné spomínané
potvrdenia od zamestnávateľa ktoré nám odmieta vydať s vyjadrením, že keď by nám ho
vydal, nemôže „riešiť“ reštrukturalizáciu), ostali sme doslova „na holičkách“, či vôbec
ešte nejaké naše peniaze niekedy uvidíme alebo sa nám náš bývalý zamestnávateľ bude
naďalej iba smiať do tváre a pritom sa hrať na úbohého podnikateľa ktorý doplatil na „ducha
doby“. Pre koncom roka 2013 emtest a.s. podal návrh na reštrukturalizáciu a nám ako ex-
zamestnancom neostáva nič iné, len čakať a nakoniec „chtiac-nechtiac“ súhlasiť s verdiktom
súdu, s čím my ako čestní, pracujúci a bezúhonní ľudia nemôžeme a nechceme súhlasiť.
Rád by som sa teda opýtal kompetentných osôb, ktoré disponujú akoukoľvek formou moci,
ako je možné že v našej republike ešte stále existujú podnikateľské subjekty, ktoré svojou
aktivitou neustále dokazujú, že Slovensko je krajinou neobmedzených možností, minimálne
čo sa "ožobračovania" poctivých ľudí týka.
PS: K autorovi tohto článku sa radšej vyjadrovať nebudem, ale pozícia PR managera by mu očividne sadla lepšie než pozícia žurnalistu v jednom z posledných mienko-tvorných denníkov na Slovensku.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.