Reakcia na: kvorka #7302:
Aby som zopakoval (nielen) myšlienky Udiaka, elegantné riešenie (ak už by museli byť zachované všetky dnešné resp nové trasy liniek) sa ponúka takto:8: vždy 55
18:vždy 15
21: nepárna 35
28: párna 35
a výnimka môže byť ráno o 5tej, teoreticky 6tej a večer po 20tej to už môže byť ináč, napr. že 8 pôjde 55 a 28: 20:25 a príp. 21:25.
Chvalabohu jednotná jazdná doba už v TN nejaký ten piatok je, aj keď napr. v tomto prípade má 21tka výnimku z Opatovej o 14:25 - na sihoti je až 14:34 oproti iným :31
a ešte by to chcelo zaviesť pravidelný interval 60/120 min... a nie že spoj ide síce v rovnakú minútu, ale o 8, 11, 14, 16, 18hod.. to podľa mňa nie je až tak ľahko zapamätateľné...
alebo že 18tka ide vždy v :15, ale o 13tej nie... - ak je tam vynechaný odchod kvôli prestávke tak to sa má riešiť prejazdami (ani v prípade Sihoť IV ani Juhu s tým nemôže byť problém) a ak kvôli šetrenuiu km, že práve ten spoj chodil najprázdnejší, tak by som ho aj tak zaviedol a km šetril niekde inde... nech je v tom SYSTÉM
kvorka
- spoj linky 28 o 05:55 viesť o 06:20-06:25
- spoj linky 28 o 08:45 viesť o 08:25-08:30
- spoj linky 28 o 11:45 viesť o 11:25-11:30
- spoj linky 28 o 14:45 viesť o 13:25-13:30
- spoj linky 28 o 16:45 viesť o 15:25-15:30
- spoj linky 28 o 18:45 viesť o 17:25-17:30
- spoj linky 21 o 19:31 viesť o 20:31 (to posunutie o hodinu v dvojhodinovom cykle je zbytočné)
ani km navyše, všetko upraviteľné (samozrejme potom aj protispoj z Východnej, ale tam ide len o dopasovanie k 23, tá sa dá ľubovoľne posunúť do intervalu)