Draxter, ak má Udiak pravdu, potom by ma zaujímalo kde je zmluva s mestom? či sa to celé zase zahralo nejako "transparentne" tak ako so zimným štadiónom? Neverím, že by tento pamflet čo sa od 18.08.2012 má spustiť Juraj niekedy dopustil, veď toto je začiatok konca. A koľko prázdnych km bude v novom CP? Koľko vozidiel sa odstaví v dôsledku redukcie? Podľa mňa aspoň 4, možno aj viac:
- na linke 22 ušetrené 2 vozy, dajme tomu že jeden sa presunie na linku 1. Tá ale teraz 30 min intervalom stíha za hodinu točiť Kubru.
- na linke 8 ušetrený jeden voz
- z linky 17 ušetrený 1 voz
- z linky 23/28 ušetrený 1 voz
Takže možno aj 5 kúskov. Som zvedavý, či sa predajú inde a aspoň nejako vykompenzuje potreba šetrenia, alebo?
- na linke 22 ušetrené 2 vozy, dajme tomu že jeden sa presunie na linku 1. Tá ale teraz 30 min intervalom stíha za hodinu točiť Kubru.
- na linke 8 ušetrený jeden voz
- z linky 17 ušetrený 1 voz
- z linky 23/28 ušetrený 1 voz
Takže možno aj 5 kúskov. Som zvedavý, či sa predajú inde a aspoň nejako vykompenzuje potreba šetrenia, alebo?
milan001
Moje postrehy: ak aj linka 1+22 musela byť zosekaná, tak nech sa jazdí pravidelný interval, nie to čo tu bolo uvedené nižšie. Linka 1 ench má radšej celý deň hodinu v "a" namiesto tých pár dvadsaťdvojok, čo ide 5-10 min pred ňou, alebo po nej.
Kubra: linka 11 nech sa dopáruje k linke 1 a je to. V pracovný deň nech ide medzi jednotkami, v "a" nech ide oproti jednotke.
Zámostie: môže byť
Nočná linka: zmeniť konečnú zo stanice na Juh alebo na Sihoť: získajú sa cestujúci z nového prúdu Sihoť-> centrum -> Juh, ktorý doteraz nemohol existovať.
A halvne nech už nevidím ísť voz z Juhu na Sihoť prádzny....