https://trencin.sk/aktuality/autobusy-mhd-zacnu-od-novembra-premavat-castejsie/
Od 1.11. začneme po novom, po dlhom období ticha konečne správa. Zmeny ktoré sú zhrnuté v odkaze vyššie, sú konečne to čo koncepcii chýbalo a hlavne kopu hurá nápadov bolo opravnených napr. Derkova a L7 cez nové Zlatovce. Myslím že sa elegantne a konečne s rozumom autori postavili k nespokojnosti verejnosti a ich požiadavkám, viď Kubrica. Som zvedavý aký bude nový CP, ktorý očakávam budúci týždeň. Verím, že hyper časy z cintorína juh na Mateja Bela za 1 minútu zmenili na reálny čas ktorý zahŕňa odbavenie cestujúcich, otvorenie zatvorenie dverí (16 sekund) a hlavne nekonečné odbočenie vľavo. Ako sme sa báli, že tvrdohlavý majstri nám tu spravia kamikadze, tak môžem konštatovať že po tejto správe zmäkli tým správnym smerom a myslím že zmena bude fajn. Pozor ale! Opäť dvíham varovný prst! Očakávam, že po blamáži s kampaňou o navýšení cien tu konečne príde násobne intenzívnejšia kampaň, ktorá bude na ľudí vyskakovať z ladničky ako vince, bude všade. Aby sa neopakovalo že väčšina cestujúcich ani len netušila o navýšení a hykali, hykaju ako somare. Držím palce, za necelé 3 mesiace ideme na vec...
Od 1.11. začneme po novom, po dlhom období ticha konečne správa. Zmeny ktoré sú zhrnuté v odkaze vyššie, sú konečne to čo koncepcii chýbalo a hlavne kopu hurá nápadov bolo opravnených napr. Derkova a L7 cez nové Zlatovce. Myslím že sa elegantne a konečne s rozumom autori postavili k nespokojnosti verejnosti a ich požiadavkám, viď Kubrica. Som zvedavý aký bude nový CP, ktorý očakávam budúci týždeň. Verím, že hyper časy z cintorína juh na Mateja Bela za 1 minútu zmenili na reálny čas ktorý zahŕňa odbavenie cestujúcich, otvorenie zatvorenie dverí (16 sekund) a hlavne nekonečné odbočenie vľavo. Ako sme sa báli, že tvrdohlavý majstri nám tu spravia kamikadze, tak môžem konštatovať že po tejto správe zmäkli tým správnym smerom a myslím že zmena bude fajn. Pozor ale! Opäť dvíham varovný prst! Očakávam, že po blamáži s kampaňou o navýšení cien tu konečne príde násobne intenzívnejšia kampaň, ktorá bude na ľudí vyskakovať z ladničky ako vince, bude všade. Aby sa neopakovalo že väčšina cestujúcich ani len netušila o navýšení a hykali, hykaju ako somare. Držím palce, za necelé 3 mesiace ideme na vec...
milan005
Keď sa rozmýšľalo nad rôznymi riešeniami, niektoré boli zamietnuté práve preto aby mali späť z Dubnice cestujúci priamy spoj.
Uvediem hlúpy príklad, ale ak 13.7. spoj z TN vyrážal so 100% cestujúcimi, tak naspäť z Dubnice do TN išlo 20% (je to málo, nie je to málo?! Neviem, tí by o možnosť prišli).
Nie je správne z tohto viniť SAD ak bola požiadavka na priamy spoj z Dubnice do TN a tiež ak správca systému 9 rokov hovorí že problém "orientácie" na polokružných linkách bude vyriešený.
Zrovna včera som hovoril s človekom od iného dopravcu, ktorý povedal že majú takýchto problémov ďaleko viac ako Trenčín. Takže čo som tu písal o Dubničke alebo Hornom Vadičove je podľa všetkého len zlomok neduhov.
Miesto vzájomného obviňovania by bolo vhodné riešiť technický problém.
Alebo k dec 2024 jasne povedať - spoj rozpojiť v Dubnici.
Spoj rozpojiť v Srní.
Alebo spoj ukončiť na SPŠ s úplnou konečnou a späť ho viesť už len priamou trasou do TN čím odpadnú tieto technické problémy.