Pri vratnom spoji do Trenčína bolo cestujúcich jedna tretina z toho čo z Trenčína. To znovu svedčí o tom že spätný spoj nemá dramaticky menší význam proti tomu, čo z Trenčína vychádza, kvôli čomu sa tu neodpodstatnene už niekoľko krát nadávalo na SADku
Do Púchova za hotovosť vlakom bez zliav za 2€, smutné.
To isté MHD z Hasičskej k nemocnici.
Dosť nepomer.
Takisto aj v komforte v porovnaní s osobným vlakom a MHD busom.
Inak nevie niekto či sa bude robiť niečo s tým že keď už máme ceny ako v európskych velkomestách, autobusy prestanú v lete v zadnej časti kúriť?! Je to výrobná chyba alebo to tak má byť?
Ako cenu za vyznamenanie z hasičskej o 00.05 smer dca do teplej z karty za 0.89e a hotovost do kubrej za 2e je gol , vytazenost spoja zo stanice smer dca 6 pacientov
To označenie nočnej regionálnej linky je zjavne nedostatok dodávateľa systému, čiže navážanie sa do SAD TN vnímam trefu úplne vedľa! Naopak, prezentovaná snaha riešenia je viac než chvályhodná. A v danom čase ani nehovorím, že zo zastávky nejde NIČ iné hodiny, spoj smer DCA a smer BN idú z náprotivných zastávok, čiže ani tam nemôže vzniknúť omyl, dôjde autobus a nenastúpim preto, že má cieľ Trenčín? Však je to okružná linka a končí v TN.
Ak dáš na R&G tabuľu trojčíslie, už sa ti tam nezmestí...nič
Je tlak na znižovanie počtu liniek, preto boli v uplynolom čase zrušené aj 309411, 414, 417, 424, 426, 434 a 437. Nemyslím preto že by bola vôľa schváliť vytvorenie ďalšej linky kvôli spoju jazdiacemu raz za týždeň.
A ak to dáš aj na novozriadenú linku tak to problém s cieľom na tabuli nevyrieši.
Jediné rozumné čo ma okrem tech. vyriešenia problému napadá je to, čo som opísal nižšie
Doposiaľ ani raz ten spoj nerobil rovnaký vodič/autobus a na najbližšie jazdy je predpoklad rovnaký. Takže nikto ti asi nezagarantuje že si vodič prevezme tabuľku a nikto neskontroluje či ju v noci použije.
@LUK - bolo povedané, že toto možné nie je.
Nechcel som to pôvodne sem písať ale včera ma napadlo riešenie avšak nie je to čisté a je to zase provizórium.
Vytvoriť 6 spojov a to spoje:
A na linke 309421 TN - DCA
B na linke 309429 DCA - Nemšová
C na linke 309406 Nemšová - H. Srnie
D na linke 309429 DCA - Nemšová
E na linke 309406 Nemšová - H. Srnie
F na linke 309406 H. Srnie - TN
Pričom spoj A by bol nadväzný na spoj B a na spoj C.
Spoj D by bol nadväzný na spoj E a na spoj F.
Vodič by mal v turnuse len spoje A, D, E, F.
Spoje B a C by mali znamienko nepremáva celý rok, boli by fiktívne len pre správnu funkčnosť.
Spoj B+D a C+E by vypadali okrem znamienka a nadväznosti identicky.
Takže na tabuli by svietilo od Trenčína po DCA, Pod Hájom "Horné Srnie".
Od DCA, Pod Hájom po TN, AS by svietilo "TN, AS".
Ale toto sú fakt také provizóriá...Už iné provizória pre neschopnosť vyriešiť problém systémovo som vymyslel na linke 309420.
Tomáš, pri zmenách v decembri 2023 si mi písal že je pre vás dôležitý aj vratný spoj z Dubnice do Trenčína a vidíte v ňom potenciál.
Keď sa rozmýšľalo nad rôznymi riešeniami, niektoré boli zamietnuté práve preto aby mali späť z Dubnice cestujúci priamy spoj.
Uvediem hlúpy príklad, ale ak 13.7. spoj z TN vyrážal so 100% cestujúcimi, tak naspäť z Dubnice do TN išlo 20% (je to málo, nie je to málo?! Neviem, tí by o možnosť prišli).
Nie je správne z tohto viniť SAD ak bola požiadavka na priamy spoj z Dubnice do TN a tiež ak správca systému 9 rokov hovorí že problém "orientácie" na polokružných linkách bude vyriešený.
Zrovna včera som hovoril s človekom od iného dopravcu, ktorý povedal že majú takýchto problémov ďaleko viac ako Trenčín. Takže čo som tu písal o Dubničke alebo Hornom Vadičove je podľa všetkého len zlomok neduhov.
Miesto vzájomného obviňovania by bolo vhodné riešiť technický problém.
Alebo k dec 2024 jasne povedať - spoj rozpojiť v Dubnici.
Spoj rozpojiť v Srní.
Alebo spoj ukončiť na SPŠ s úplnou konečnou a späť ho viesť už len priamou trasou do TN čím odpadnú tieto technické problémy.
S kolegom Michalom sme boli omrknúť, ako sa darí polnočnému spoju do Dubnice. Okrem toho, že len z Hasičskej a stanice odviezol 14 cestujúcich, musel Michal na Hasičskej usmerniť väčšiu skupinku mladíkov, ktorí aj po opakovanom presviedčaní váhali nastúpiť. "Lebo však tam je Trenčín".
Ja som si zase na stanici vypočul, že "no to neni náš"... ešte, že sa chalan dal presvedčiť priateľkou, že sa má opýtať šoféra.
@milan005: Je toto fakt podľa Teba v poriadku, aby sa takéto niečo dialo pri poslednom a prakticky jedinom spoji??? Vo všetkej úcte, ale je to totálne diletantstvo a z môjho pohľadu sabotáž dlho odmietaných nočných spojov. Dám ruku do ohňa za to, že ak by sme s takýmto riešením prišlo my, budeme tu udupaní pod čiernu zem. Za ten čas prevádzky spoja, koľko priamych cestujúcich doviezol o jednej do Trenčína? Dnes takmer prišiel o ôsmich cestujúcich, alebo to máme na zastávkach stáť každý piatok?!
milan005
Keď sa rozmýšľalo nad rôznymi riešeniami, niektoré boli zamietnuté práve preto aby mali späť z Dubnice cestujúci priamy spoj.
Uvediem hlúpy príklad, ale ak 13.7. spoj z TN vyrážal so 100% cestujúcimi, tak naspäť z Dubnice do TN išlo 20% (je to málo, nie je to málo?! Neviem, tí by o možnosť prišli).
Nie je správne z tohto viniť SAD ak bola požiadavka na priamy spoj z Dubnice do TN a tiež ak správca systému 9 rokov hovorí že problém "orientácie" na polokružných linkách bude vyriešený.
Zrovna včera som hovoril s človekom od iného dopravcu, ktorý povedal že majú takýchto problémov ďaleko viac ako Trenčín. Takže čo som tu písal o Dubničke alebo Hornom Vadičove je podľa všetkého len zlomok neduhov.
Miesto vzájomného obviňovania by bolo vhodné riešiť technický problém.
Alebo k dec 2024 jasne povedať - spoj rozpojiť v Dubnici.
Spoj rozpojiť v Srní.
Alebo spoj ukončiť na SPŠ s úplnou konečnou a späť ho viesť už len priamou trasou do TN čím odpadnú tieto technické problémy.