Reakcia na: Marek6283 #14444:
Bola tam všeohochuť, rovnako ako všade. Nič výnimočné, ale podľa mňa jedno spoločné - záujem na službe, ktorá im má slúžiť! A najmä ak linka 11 je tzv. "dobrá" linka, lebo jazdí relatívne často, je využívaná a roky v tejto trase, tak nechápem, že sú tu autori prekvapení, že to ľuďom vadí. A ľuďom, ktorí inú alternatívu nemajú. Kubrica dakedy mala 7,11. Dnes len 11. Sihoť má 2,4,6,8,12,24. Takže je iné presmerovať jednu-dve linky Sihoťárom a iné jedinú v danej oblasti. Som zvedavý, ako by reagovali Nozdrkovce, ak by im 2 presmerujú na Zlatovskú - však tam sú školy, lekári, firmy....
TomoSK
Takisto rešpektujem prácu všetkých "našich" predchodcov, ktorí sa téme MHD v meste venovali, ale skutočne mi príde prinajmenšom úsmevné spomínať na prácu pani Ing. M., vo všetkej úcte k nej. Máme vzhliadať k časom, kedy bol preklad liniek sprostým slovom a 23 s 28 jazdili na Východnú vo vláčiku za sebou? Na časy, ked 1 s 22 chodili za sebou a následne nešlo nič? Na časy, keď sa drasticky redukovali okrajové časy až do nepoužiteľnej podoby? A najúsmevnejšia podoba "šetrenia" kedy na linkách v pravidelnom takte boli doslovane náhodne vyškrtané najmenej obsadené spoje, takže v linkách s hodinovým intervalom boli diery? Jej práca žla také ovocie, že za jej nedlhého pôsobenia došlo k poklesu počtu cestujúcich o 14%!
Opakovane sa tu prepiera "krúženie" jednotky po Juhu a ja už tomu prestávam rozumieť, pre ľudí na súčasnej trase 1ky sa nič nemení, nepocestujú ani inak ani dlhšie, iba to prinesie spojenie ľuďom, ktorí ho dnes nemajú.
Je tu tvrdené, že problémy v MHD zakrývame "problémikom" v PAD, kedy na autobuse z Trenčína do Dubnice je na Hasičskej cieľ "Trenčín, aut. st.". Insider možno vie, že v tom čase odtiaľ nič iné nechodí, ale nevidím dôvod, prečo by mal mať bežný cestujúci v hlave všetky spoje, obzvlášť zo smerov, z ktorých necestuje. Obzvlášť mi to príde zvláštne v kontexte, že tento majstrštyk z dielne SAD je len neexistujúcim problémikom, ale ukončovanie časti spojov linky 1 na Saratovskej, a časti spojov na Generála Svobodu prinesie nenapraviteľné škody pre cestujúcich, ktorí nebudú vedieť, kam idú. Pričom to je len o tom, že ten kto ide na Saratovskú, počká na Saratovskú, a cestujúci na dnešnej trase nastúpia na akúkoľvek jednotku. Keby sme my pripravili riešenie podobné tomu z PAD, boli by sme tu lynčovaní.
Absurdné.