Tak a je to tu... prvá nehoda (asi). Našiel som túto foto dnes na Facebooku, detaily ako a presne čo sa stalo nie sú síce známe, ale ak dobre vidím tak autobus má mierne ťuknutý predok.
To je čo "poupratovať? Nemyslíš vážne, tu nejde o geometrický rad, aby bol plný. Tu ide o to, že číslo je spojené s dákou linkou a preto opätovné použitie toho istého čísla treba vždy zvážiť.
Linku 9 by som dal, len ak by jazdila niekde do Istebníka. Linku 10 len ak by sa niečo robilo s 2/12 (napríklad ich spojenie do linky jedinej, cez Noviny do Nozdrkoviec ako kedysi).
Linka 28 isto nie je "navyše" je logickým vyústením radu, pôvodne na Juh III k linkám 8 a 18. A číslo je dnes veľmi dobre etablované. S takýmito úpravami nesúhlasím.
PS: obsluha Električnej - to je čo? Linka 21 obsluhovala z nej nemocniu a časť Novíny. Dnes linka 12 obslúži príslušnú časť Novín a nemocnica má spredu viac než slušné spojenie všade. Mne osobne príde potrebné obslúžiť ŽST Zlatovce a Kvetnú. Ostatná časť Bratislavskej obsluhu nepotrebuje, nie je prečo.
A mohli by sa popri tom poupratovať čísla liniek? Zdá sa, že chýbajú čísla 9, 10, 14 – 16, 18 – 21 a 26. A zase 27, 28 a 31 sú navyše.
A keď sa má od novembra 2023 zrušiť "integrovaná doprava", zatiaľ bez náhrady, nemalo by sa porozmýšľať o obsluhe napr. ul. Električnej a zvyšnej časti Bratislavskej?
Dúfam, že sa v Zámostí rozhodnú konečne pre nosnú linku aj do nových častí. Ak by sa infraštruktúra dokončila ako treba, viem si predstaviť linku 3 zo Záblatia cez Zlatovce, Vinohrady, Istebník do centra a na Juh I v intervale 30/60/60. Naopak linka 13 by potom mohla byť obojsmerne predĺžená zo Zlatovskej cez Brniansku a Zlatovce, Vinohrady do Istebníka a tam aj končiť.
Linku 5 by potom bolo možné zrušiť. Hodila by sa aj zastávka v Zlatovciach pred kruháčom Záblatská x Hanzlíkovská x Psotného x Brnianska.
V utorok som míňal v Drietome jeden SOR NBG 12 v arriváckych nových farbách na prevozných RZ z Moravsko-sliezskeho kraja. Fotku nemám, ono sa to spoza volantu fotí blbo.
Neviem, či to s tým súvisí, ale sú s tým spojené zaujímavé zvukové prejavy. Odporúčam postaviť sa na Mateja Bela smer konečná, kde tie autobusy pri rozjazde do kopca sa mi zdajú výrazne hlučnejšie, než to bolo u starého dopravcu.
Mesto ho pravdepodobne odpredá formou verejnej súťaže, nakoľko nemá pre tento autobus nijaké využitie. Predaj Crosswaya #22 mestu musel byť zrealizovaný z dôvodu, že sa na tom v Dodatku č. 17 k zmluve mesto dohodlo s predchádzajúcim dopravcom.
Prvotny dojem som taky mal ale treba prist na to ako im stupit na krk aby si spravne poreradovali a celkom dobre hore Juhom vybehnu. Ono aj to ze su tichsie robi dojem ze su pomalsie,je to klam...a klbove maju aj redukcne cisla 1 2 3 na odobratie rychlostnych stupnov. Ja som spokojny,zatial male muchy vychytavame,doladujeme a spoznavame vsetko.
Určitú “pohodlnosť” nových vozov v prevýšení som si všimol, ale skôr ako rozdielu CNG/diesel to pripisujem tomu ako individuálne reaguje manual/automat. Samozrejme závisí aj od vodiča.
Jedna otázka pre tých, čo s tými novými vozmi jazdia, prípadne ako cestujúci už sa odviezli. Bol som cez víkend na návštevu u starých rodičov v Trenčíne, dedko je bývalý vodič SAD Trenčín a samozrejme sme preberali aj nového dopravcu. Hovoril s bývalým kolegom, ktorý aktuálne jazdí s tými SORkami a do kopca sú vraj dosť lenivé. Toto som zachytil aj pri napríklad plynových busov v Brne, že sa to o nich hovorí. Vie niekto povedať, či je naozaj tak veľký rozdiel v jazde napríklad hore Juhom oproti dieslovým autobusom?
Ak ich jediný zdroj je ten jeden fb post, tak by som ešte počkal s hodnotením.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dispecer