Neviem, či to s tým súvisí, ale sú s tým spojené zaujímavé zvukové prejavy. Odporúčam postaviť sa na Mateja Bela smer konečná, kde tie autobusy pri rozjazde do kopca sa mi zdajú výrazne hlučnejšie, než to bolo u starého dopravcu.
Mesto ho pravdepodobne odpredá formou verejnej súťaže, nakoľko nemá pre tento autobus nijaké využitie. Predaj Crosswaya #22 mestu musel byť zrealizovaný z dôvodu, že sa na tom v Dodatku č. 17 k zmluve mesto dohodlo s predchádzajúcim dopravcom.
Prvotny dojem som taky mal ale treba prist na to ako im stupit na krk aby si spravne poreradovali a celkom dobre hore Juhom vybehnu. Ono aj to ze su tichsie robi dojem ze su pomalsie,je to klam...a klbove maju aj redukcne cisla 1 2 3 na odobratie rychlostnych stupnov. Ja som spokojny,zatial male muchy vychytavame,doladujeme a spoznavame vsetko.
Určitú “pohodlnosť” nových vozov v prevýšení som si všimol, ale skôr ako rozdielu CNG/diesel to pripisujem tomu ako individuálne reaguje manual/automat. Samozrejme závisí aj od vodiča.
Jedna otázka pre tých, čo s tými novými vozmi jazdia, prípadne ako cestujúci už sa odviezli. Bol som cez víkend na návštevu u starých rodičov v Trenčíne, dedko je bývalý vodič SAD Trenčín a samozrejme sme preberali aj nového dopravcu. Hovoril s bývalým kolegom, ktorý aktuálne jazdí s tými SORkami a do kopca sú vraj dosť lenivé. Toto som zachytil aj pri napríklad plynových busov v Brne, že sa to o nich hovorí. Vie niekto povedať, či je naozaj tak veľký rozdiel v jazde napríklad hore Juhom oproti dieslovým autobusom?
Čítame s porozumením. Má sa jednať o ex. Přerovské vozy Citelis a NBG12, ktoré mali byť predané TD Transportu. Ten status na tej stránke naozaj je, či sa zakladá na pravde neviem, ale myslené je to tak, že Arriva predala plyňáky TD Transportu.
Autobusy Irisbus Citelis 12 CNG (01, 03 a 04) a SOR NBG 12 (07, 08, 10, 11, 12 a 13) byly prodány firmě TD Transport, která od září zabezpečuje MHD ve městě Trenčín.
Status na FB Přerovskej MHD...vie niekto vyvratit ci potvrdit? Skor by som ich asi cakal v Nitre aj ked su to plynaky.
To je na diskusiu. Podľa mňa už ani v Prešove zapisovanie výpravy vo formáte iMHD (linka/poradie) vzhľadom na početné prejazdy veľmi zmysel nemá. A z toho čo som zatiaľ videl, oproti trenčianskym prejazdom je Prešov slabý odvar.
Akurát sa dívam do jedného víkendového turnusu: obsahuje linky 4, 5, 6, 11, 13, 17, 22, 23, 25. Na všetkých týchto linkách sa ten voz objaví.
Teoreticky by možno stačilo zapisovať, či daný voz v daný deň jazdí alebo nejazdí. Lebo ak jazdí, tak jazdí všade
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
theo