Reakcia na: draxter #12913:
L3 by bola výhodná pri spojoch do priem. parku že by si mohli prestúpiť cestujúci zo smerov Súča/Srnie pri Old Herolde. L6 len do Záblatia a do Zlatoviec nie?
Prečo L7 a 17 smerovo otáčať?
L10 by bol problém zabezpečiť čo sa týka výpravy, spôsobila by veľa prejazdov na zabezpečenie bezp. prestávok vodičov - nemali by sa busy s akou linkou striedať ani na jednej spomedzi konečných.
L19 by mala malý potenciál.
MČ Západ sa mi zdá namiesto posilnenia oslabená.
draxter
Linku 9 by som dal, len ak by jazdila niekde do Istebníka. Linku 10 len ak by sa niečo robilo s 2/12 (napríklad ich spojenie do linky jedinej, cez Noviny do Nozdrkoviec ako kedysi).
Linka 28 isto nie je "navyše" je logickým vyústením radu, pôvodne na Juh III k linkám 8 a 18. A číslo je dnes veľmi dobre etablované. S takýmito úpravami nesúhlasím.
PS: obsluha Električnej - to je čo? Linka 21 obsluhovala z nej nemocniu a časť Novíny. Dnes linka 12 obslúži príslušnú časť Novín a nemocnica má spredu viac než slušné spojenie všade. Mne osobne príde potrebné obslúžiť ŽST Zlatovce a Kvetnú. Ostatná časť Bratislavskej obsluhu nepotrebuje, nie je prečo.