Reakcia na: Michal Mazánik #12239:
Čo sa týka nezapracovania garantovaných NP spojov v PAL do vývesiek... ako môže toto dopravca garantovať na daných linkách keď ich nie je dostatočné množstvo? V prípade mimoriadnych udalostí v doprave či iných náhodných udalostí, musí zabezpečiť náhradnú prepravu. Keď sa takéto niečo stane na linke kde je garantované low- entry vozidlo, ako to má zabezpečiť, keď medzi záložnými vozidlami tieto NP zatiaľ nie sú??? Pokiaľ dopravca zabezpečí prepravu cestujúcich na danej linke iným typom vozidla ako je garantovaný NP, bude za to platiť sankcie? Áno každý rok, sa obnovuje vozový park ale bohužiaľ zatiaľ nie je dostatok low- entry vozidiel aby mohli byť garantované na linkách. Vy vidíte len špičku ľadovca, ale nič naokolo. Takže to, že Vy pokladáte prímestskú dopravu za jeden bordel ja vidím ako Váš skreslený pohľad na veci o ktorých fungovaní máte minimálnu predstavu. PAL sú podľa mňa zabezpečované v primeranom rozsahu s plynulou a pravidelnou realizáciou spojov, s prihliadnutím hlavne na aktuálne technické možnosti dopravcu.
Jacob
Toto je inak, ale veľmi zle, že pri MHD je objednávateľ Mesto Trenčín a pri PAD TSK, tá istá spoločnosť (SAD TN) prevádzuje tieto dve podobné služby, ale kvalitovo sú úplne.
Ak je teda MHD závislá na obstarávania autobusov so súhlasom mesta Trenčín, tak potom konečná pre MHD, ak nemá mesto záujem o MHD tak načo je dobré keď je objednávateľom? Ale zoberme to aj z druhej perspektívy, SAD TN tiež nemá záujem nejako riešiť to, že mesto Trenčín nemá záujem o MHD.
Ale mesto sa môže hanbiť, akú máme MHD v krajskom meste, zaujíma ich zjavne iba parkovacia politika s ktorej im natečie veľa peniažkov, a nič iné.
Nakoniec len dodám to, že ak má mesto Trenčín mať niečo spoločné s MHD tak nech radšej pekne zrušia celú MHD a hotovo, toto je trápenie čo tu máme, však mi len niekto povedzte, čo bude sa robiť, keď začnú pomali odchádzať tie staré haraburdy? Nebodaj nepovedzte mi, že by boli schopný naliať do nich toľko peňazí čo stojí nový autobus, alebo nebodaj by preradili autobus z PAD na MHD, to rovno to by to už nebola MHD ale PAD.
To je teda logika = autobusy sú pojazdné ale: chýba nízkopodlažnosť, pohodlie, dostupnosť, časový interval, tak načo kupovať nové autobusy, však? Ak tie haraburdy B952 prejdú STK tak potom ten čo robil STK musel byť dobre ožratý keď ju robil, alebo ako inak podplatením spraví STK predsa každý, lebo reálne takéto haraburdy už fakt by STK nemali prejsť, ako kvôli emisiám, či kvôli bezpečnosti.