Reakcia na: Michal Mazánik #12007:
problém je, že nemá čo jazdiť: B952 sú okrem "generálkovaných" na hrane, veď furt ich vidno na STK-čkách, B961 v lete nejazdia (ale je tu výhovorka o plyne na Štefáničke), takže okrem NP/LE vozov jazdí modrák 954 ako stálica.Pritom by to chcelo #61 ako 100% NP voz nasadiť denne! Argument o počte cestujúcich je scestný, nie že by sme ukázali, že to sledujeme a v rámci možností kĺbak vypravíme, keďže ho (dokonca 5ks) máme, ale nie...
Pritom Štefánička sa týka akurát linky 1, takže kĺbak #61 by odjazdil 8,24 (25) ráno a potom by mohol vystriedať spoje na linke 7/17 (napr. taký 15:30 na linke 7), 24 a 8 a bolo by! Ale keď nie je vôľa?
Jacob
Možno sa to už riešilo, ale pri tej GO (veľkej oprave) sa čo také opraví? Nejaké veci v motore čo je potrebné vymeniť, prípadne interiér, exteriér, a to reálne typujem, že tiež dosť vyjde taká generálka, a to je na zváženie či sa to oplatí, čo reálne ani nie, vrážať niečo vôbec do takých autobusov, ktoré už fakt o pár rokov budú musieť ísť preč.
Chcelo by to proste ako som už dávnejšie spomínal, obnovu vozového parku ako pri PAD, tam je dobre spravená, len tam je asi výhoda, že je objednávateľ TSK, a zároveň u PAD je to iný prípad, kde je viac autobusov, ale reálne u MHD by tá obnova trvala menej, prípadne aj keby nebola v veľkom množstve, ale dajme tomu tak raz za rok 5 autobusov, alebo raz za polroka 3 autobusy dajme tomu.
To bude sranda, keď pomaličky budú vyraďovať 952 a následne narýchlo niečo kúpia, a tak to bude vyzerať.
Ale čo tu riešiť vlastne MHD, mesto aj tak samo odrádza od MHD a radí ľudom presadnúť do auta, keď radšej budujú nové regulované parkovacie miesta, ako sa venovať aj viac MHD.