Reakcia na: kvorka #11995:
Haha, som sa zasmial, že skoro každý autobus má kapacitu nad 90 cestujúcich, smiešna infomácia, keď reálne ani 50 ľudí sa nenapchá do autobusu nie to 90.Že dostačujúce to určite, síce sám som sa neviezol ráno linkou č. 24, ale určite viem aká musí byť preplnená, však nech si ten kto toto napísal, vyskúša či je nasadené vozidlo dostačujúce, áno odvezie sa, ale nasáčkovaný ako sardinka, a jedine asi ak vystúpi v OC Laugaricio, inde asi nehrozí keď bude niekde pri okne autobusu oproti dverám, to nevystúpi.
Inak hlavne, že sa môžu vyhovoriť na rekonštrukciu plynovodu na ul. gen. M.R. Štefánika, to je sprostosť, budúci rok potom čo povedia? A keď je toto len jeden z dôvodov rád by som vedel tie ďalšie vymyslené nezmysly, že prečo nejazdia.
Voziť sa Trenčianskou MHD, keď nie je záujem niečo zlepšiť, nie, ďakujem! Radšej využijem svoje auto, ktoré ma odvezie tam kam ja chcem, a vtedy kedy ja chcem, to, že treba pri aute platiť, parkovné, PZP, PHM, opravy, STK/EK radšej si stovky eur priplatím ako jazdiť síce lacno, ale s tým, že strácam zbytočne čas, a tiež aby som sa ponáhľal na autobus, ktorý ak zmeškám tak ďalší ide o hodinu, to nie.
Realita je taká, že po veľkých zmenách v roku 2016, sa nič veľké neudialo, absolútne nič, zmeny v časoch spojov boli posunuté o pár minút, žiadne nové spoje, linky, žiadna obnova vozového parku, no proste nič, nezáujem, MHD sa tu proste nerobí pre ľudí, ale zjavne pre zisk.
syko
V terajšom zamestnaní by som možno auto využil, keďže pre smenu 5:30/17:30 toho moc nechodí, najmä cez víkendy, ale pešibusom to dám za 25 minút, autobusom za cca 15-25 a autom za 10 (všetky tri spôsoby rátané od dverí k dverám; pri buse zohľadnená skutočná potreba čakania).
Lenže to je rovnako blbý argument, ako ten môj turistický predtým, či ten prvotný z klávesnice imhd68. Každý bývame inde, zrejme máme aj inde pracovisko, robím niečo iné v rámci zamestnania, možno máme iné po-pracovné aktivity (keď mám dennú nevybavím nič - pred alebo po konci smeny sú úrady, lekári, škôlky, školy zatvorené; pred nočnou alebo počas voľna v pracovný deň mám dosť času na otočku si niečo vybaviť hoc aj v Bratislave za využitia mhdtn+vlak+mhdna+vlak+mhdtn).
Ako som napísal, priestor na zlepšenie je a to poriadny - možno je problém v tom, že vo verejnej doprave som za tie roky videl len dvoch poslancov (tu vyskytujúceho sa Ščepka a ešte jedného nemenovaného), možno je problém v tom, že na komisii dopravy si chcú hladkať egá navýšením počtu cestujúcich nezmyselným rozširovaním okruhu osôb na bezplatnú dopravu, alebo jednoducho to, že Rybníček autobusom nejazdí (povedal to na nejakom zasadnutí už dosť dávno)...