Reakcia na: milan005 #11887:
Dik za doplnenie.Súhlasí to ako píšeš. Spomínam si ako som sa v Trenabovej Karose prehrabával medzi tabuľami, nakoľko tam mal tabule všetkých liniek medzi prvým dvojsedadlom a štvorkou za ním a ako sme pánovi Majzelovi na tej B832 vzadu prehadzovali tabulu z linky 8 na niečo iné nakoľko ich tam mal vždy minimálne 3-4 Potom to s nami vypiekla SADka a dala mu Emtesty. Toto vozidlo bolo pridelené iba jemu a cez víkend nejazdilo.
Aj tieto ostatné prejazdy 17kového Ikarusu si spomínam a aj ostatných vozov len sa mi to nechcelo všetko rozpisovať. Ale máš dobrú pamäť.
U tej linky 5 by som ťa asi trochu poopravil. Ja mám pocit, že na výpravu boli nasadzované len dva vozy a to jedna Karosa a jeden Ikarus, ktoré premávali v čase rannej špičky a potom ten Ikarus prešiel na linku 15 keď kmeňový Ikarus čerpal obednú prestávku. Najskôr tam jazdil taký modrý, myslím že to bol medzimestský Ikarus, ŠPZ si nespomeniem, ktorý bol následne vymenený za TN-759AM.
K tej prvej prejazdovej Karose (TN-655AM), ktorá jazdievala na Leoni a ostatných ti ešte doplním jeden prejazd z linky 6 ako linka 2 do Biskupíc odkiaľ šiel následne prejazdom na LOT a vykonal poobednú 20 smer JUH.
milan005
A tretí bol práve ten modrý Ikarus 659AM, ktorý mal toho času len spoje v špičke na L5.
Neskôr, cca v r. 2003/4 modrý Ikarus zmizol z premávky a vodičovi posunuli 759AM, pričom vodiči 759AM dostali Karosu 847BP, s ktorou potom robievali už aj víkendy. Vodičovi, ktorý pôvodne robil len L5 s modrým Ikarusom, boli na "fajront" pridané ešte nejaké spoje L15 (Karosa by asi množstvo cestujúcich, čo s tými spojmi chodila nepobrala).
Na L5 bola zaujímavosť, že medzi 20. a 21. hodinou večer sa tam stretali až 3 Ikarusy, 2 z päťky a jeden z jednotky (z Juhu boli až 3 spoje za hodinu, pričom 2 sa vracali späť na Juh naprázdno).
Tá prvá prejazdová Karosa (ja už si pamätám až 700AM, ale mám nejaké útržkové spomienky aj na 655AM) - ja už si nepamätám jej poobedný spoj na L12. L12 si pamätám v odpoludňajšej špičke už len s jedným spojom a to takým zvláštnym o 14:20 zo stanice. Ale to robila myslím Karosa z L2, ktorá predtým spravila zmluvnú prepravu "CHIPS" a pod týmto spojom sa vracala späť na svoju L2, pričom ju v špičke posilnila. V cest. poriadku bol ten spoj vedený len od Gymnázia, ale chodil zo stanice.
Na L20 15:15 od LOT neskôr už chodievala Karosa z L19, ja už si spomínam až na tú druhú "ex-ostravskú", modrobielu.