máte z idealizované predstavy o tom, ako ,, ľahko " by sa stanica dala postaviť, ale jediného schopného a ochotného investora, ktorý chcel do tej našej ohyzdy vraziť peniaze sme si odplašili a neverím, že sa nájde niekto ďalší. Mesto ani železnice nemajú kapitál na opravu a pochybujem že sa nájde niekto schopný, kto by vytĺkol niečo z eurofondov. Takže, keďže Trabelssimu sa hádzali polená pod nohy, môžeme si túto našu ,, krásnu" stanicu užívať ďalšie roky.
syko
V prvom rade, obe stanice sú na celkom dobrom mieste. Na okraji centra v území, na ktorého časti je možné niečo vybudovať do pár rokov (miesto terminálu) a s ešte väčším potenciálom do budúcnosti, až sa Ministerstvo obrany zbaví kasárni v prospech mesta. Čiže máme na okraji centra priestor, ktorý sa môže v budúcnosti stať cieľom ciest s úradmi, obchodmi, kanceláriami, možno bytmi s perfektnou dostupnosťou hromadnou dopravou zo širokého okolia.
Čo sa týka nejakej novej linky - nesúhlasím. Ak treba, v spolupráci s Tescom, Trenčín retail park a.s. (majiteľ Laugarícia), samosprávnym krajom poriešiť pozemky na hrane Asko/Laugo, postaviť tam autobusovú zastávku a reorganizovať prímestskú dopravu tak, že nejaká linka zo severu bude pokračovať na juh od mesta - trebárs jedna linka z Dubnice n. V. do Dubodiela. To by však na kraji museli byť aspoň takí dopravní fanatici...