Reakcia na: mathre #11889:
No s L5 to bolo takto: v r. 2002 tam bola Karosa 738AM, ktorá robila celý deň len L5. Tá mala ako prvá spomedzi trenčianskych busov CVR - červeno-bielu, tuším na nejaké noviny LIVE, jazdili na nej dvaja vodiči. Druhý bol Ikarus 759AM, tiež s dvoma vodičmi, rannú špičku bol na L5, doobedu spravil 2 spoje na L15, hore/dolu, cez obed a odpoludňajšiu špičku zasa L5 a od 16:10 do 20:00 zasa jazdil na L15 a potom následne otočil posledný spoj na L5 o 20:15 spoza mostov na Juh. Víkendy si tieto dve osádky striedali, pričom ale jazdila Karosa (už si nepamätám či vodiči z Ikarusu si požičiavali toho času 738AM alebo niektorú inú Karosu), ale napr. na Všech svätých, keď bol väčší dopyt cestujúcich jazdili aj cez voľný deň s Ikarusom. A tretí bol práve ten modrý Ikarus 659AM, ktorý mal toho času len spoje v špičke na L5.
Neskôr, cca v r. 2003/4 modrý Ikarus zmizol z premávky a vodičovi posunuli 759AM, pričom vodiči 759AM dostali Karosu 847BP, s ktorou potom robievali už aj víkendy. Vodičovi, ktorý pôvodne robil len L5 s modrým Ikarusom, boli na "fajront" pridané ešte nejaké spoje L15 (Karosa by asi množstvo cestujúcich, čo s tými spojmi chodila nepobrala).
Na L5 bola zaujímavosť, že medzi 20. a 21. hodinou večer sa tam stretali až 3 Ikarusy, 2 z päťky a jeden z jednotky (z Juhu boli až 3 spoje za hodinu, pričom 2 sa vracali späť na Juh naprázdno).
Tá prvá prejazdová Karosa (ja už si pamätám až 700AM, ale mám nejaké útržkové spomienky aj na 655AM) - ja už si nepamätám jej poobedný spoj na L12. L12 si pamätám v odpoludňajšej špičke už len s jedným spojom a to takým zvláštnym o 14:20 zo stanice. Ale to robila myslím Karosa z L2, ktorá predtým spravila zmluvnú prepravu "CHIPS" a pod týmto spojom sa vracala späť na svoju L2, pričom ju v špičke posilnila. V cest. poriadku bol ten spoj vedený len od Gymnázia, ale chodil zo stanice.
Na L20 15:15 od LOT neskôr už chodievala Karosa z L19, ja už si spomínam až na tú druhú "ex-ostravskú", modrobielu.