Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: draxter #1322:
Jazdí neustále, dokonca aj cez víkend, kedy je množstvo vozidiel (napr. Citelisy) odstavených. Ale prečo nevypraviť prímestskú Karosu namiesto nízkopodlažného Citelisu, že? Výsledok nezáujmu zo strany objednávateľa... 😕
Včera:
15:00 17 #66 Rozmarínová Zlatovce - to tento voz jazdí v špičke na poradí, ktoré by malo byť ideálne kĺbové?
Reply on: Mike #1320:
dávno som ju už nečítal, vek 16 rokov tam je (ak sa nejakým dodatkom náhodou nevynechal), ale viem že už pri C734 na linkách 24 a 25 bol s tým problém, takže to je zjavne problém aj teraz. A je to problém mesta, pretože to obnovu parku nenastavilo a nové busy (resp. iné) SAD-ke nepovolilo zatiaľ.
Reply on: kvorka #1319:
Ako je postavená zmluva o výkonoch vo verejnom záujme? (Resp. zmluva na základe ktorého SAD TN vykonáva MHD). Nie je tam požiadavka na mestské autobusy, ktorá by sa dala napadnúť?
takže je leto, kĺbaky nejazdia (ani #61, ktorá je bezbariérová a 100% NP), zato jazdia rôzne stariny v podobe B952 (kým sa nerozpadnú pred očami, ako to vidno z fotiek vo fóre vedľa), ale jazdí aj prímestský voz (?!), zatiaľ čo minimálne 5 kĺbových vozidiel "odpočíva". Tomu sa hovorí kvalita a služba pre cestujúcich. Toto má asi presvedčiť ľudí presadnúť do MHD, resp. ju naďalej používať? Tomuto sa hovorí progres? V roku 2004 keď dožívali Ikarusy to bolo presne rovnaké, akurát vozy nemali ten jednotný lak čo teraz.
Včera na linke 6 19:15 zo Záblatie C954
#04 opäť v nasadení
C954 na zasahuje do výkonov MHD, a pritom SADka má tzv. "piaty kĺbak", ktorým je tuším #51 a te nejazdí - dokonca nejazdil, ani keď teraz v zime vypadol niektorý zo 4 stabilne jazdiacich vozov. Prečo? Lebo údržba na hovno, rovnako ako sa "starali" o #61 v čase, ke ď tvrdili, že je to záloha 😆

Taktiež nám jazdia v premávke tie paródie na GO, čo by som ja neodsúhlasil nikdy, ale to je výsledok neschopnost mesta dohodnúť obnovu vozového parku.

A potom nám jazdia vozidlá so závadami - hoci údajne záložné, čo by mali byť v tip top stave: Citelis 12M #02. Sa pýtam, ako je to možné, keď SAD má tak dobré vzťahy v Ivecu, že nevedia dať tie vozy "dokopy"?
Dnes #22 na linke č.28 s odchodom 15:55 zo Sihoť IV.
dnes TN-196CB na linke 11 o cca 10:00 smerom na Juh
TN-663BX #44 po strednej oprave opäť v premávke.
Zase cez víkend von Citelisy #01 a #02
Reply on: Jojo-DA #1310:
takže ráno zase tlačenica na linke 24, ktorá to kapacitne nezvláda....
Kĺby vôbec nejazdia a namiesto nich vypravujú Citelisy.
Reply on: LUK #1308:
A #61 jazdila?
dnes v uliciach aj #01, včera #04
Reply on: LUK #1305:
v nedeľu bola cela MHD hore nohami , pretože 5 vozov bolo odstavených pred dielňou . Takže vyrazilo všetko čo mohlo .
Reply on: LUK #1305:
tak to je gól, lebo tunajšia logika velí kvôli spotrebe Citelisy nedávať; ja som opačného názoru, a mali by jazdiť všetky, pričom jeden ako NP záloha môže byť. Takže to znamená, že 1.7. jazdila aj záloha. Môže to byť dôsledok aj tých generálok, keď ma MHD jazdí aj jedna C954 (hoci v čase, keď bol k dispozícii piaty nenasadzovaný kĺbak, tuším #52 momentálne)
síce trošku pozde, ale nikto sem nepíše, tak pridám jeden postreh - v nedeľu(!) 1.7. jazdili snáď všetky Citelisy, dokonca na #05 aj so šumnou pani/slečnou(?) vodičkou...
Reply on: Eva48 #1303:
Zastávky MHD Zlatovská, VOD-EKO (1km) / Záblatie, cintorín (0,5km) / Záblatská (0,75km) alebo zastávka PAD Trenčín, Záblatie, rázc. (0,5km)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.