Prečo to môže byť šrot tým že to bola predvádzačka môže mať aj nasledovný dôvod. Ale upozorňujem dopredu tých, ktorí by tu chceli nejako spochybňovať to čo napíšem, že sa jedná čisto len o môj subjektívny názor.
Väčšinou sa ako predvádzacie vozidlá používajú prvé kusy, ktoré boli vyrobené. Mohli by sme to prirovnať asi aj k bývalým vozom overovacích sérií. Na týchto vozidlách sa môžu objavovať detské chyby, ktoré sú presne tým že toto testovacie/predvádzacie vozidlo jazdí zisťované a následne riešené a tým pádom pri nasledujúcej výrobe aj odstraňované. Ak bol tento Citelys takýto príklad, kľudne by dôvodom jeho poruchovosti mohlo byť aj toto.
Kamarát si pred dvoma rokmi, keď sa začali predávať nové Superby kúpil to auto medzi úplne prvými ľuďmi. Auto bolo vyrobené ako jedno z prvých ktoré išli k zákazníkom a obsahovalo toľko detských vád, že s tým autom bol počas prvého roka viac v servise ako ho mal doma(našťastie mu to Škoda kompenzovala). Na tom aute je od sedačiek, čelného radaru, riadiacej jednotky až po mechanické časti v prevodovke a motore vymenené asi fakt čo sa dalo v rámci reklamácií.
Z toho usudzujem ja o čo by sa mohlo jednať a teoreticky by to mohlo mať zmysel.
práve ide #35 na linke 17, neviete za čo zaskakuje? Na linke 1 je teraz #51 idúca do Kubrej a na linke 7 ide #61 na Juh od Zlatovskej, takže jazdí aj dnes
nikto ti ich nedá, je na to zákaz v SAD-ke, aby sme nevedeli to kvantum prejazdov prázdnych po meste a to, že od decembra si obehy urobila SAD-ka a zase máme v premávke potrený o jeden bus naviac...ale keď mestu to nevadí...ja to mám odsledované, ale nastali nejaké zmeny ako vidím a čítam.
Vďaka za informácie z dielne. Možno to má niečo do seba. Ja to zhodnotiť neviem. Je len zvláštne, že niekoľko rokov jazdila. Potom bol oficiálny dôvod spotreba a skončila odstavená vedľa Ikarusu (inak ani na ten nie je dobrý pohľad).
Mám tú česť pracovať pre firmu, kde časť konštruktérov pracuje priamo na inžinieringu v Ivecu (aktuálne tuším skupina CNHI). Preto mám informácie aj z inej strany.
Mňa ako cestujúceho ale zaujíma, čo mi mesto (ktorému platím svoje dane) vracia. V akom rozsahu a v akej kvalite. Tak samozrejmá vec akou je nízkopodlažnosť je pre mňa jednou z vecí, ktoré by v roku 2017 mali byť už tak trochu samozrejmosť (na Slovensku).
Ja si myslím že tak skoro končila lebo aj prvá začala. Ako som už písal tento týždeň začínala už 5:20 na linke 1 a ešte o 11.45 jazdila a o takomto case uz boli 2 klby vo vozovni a 4 isiel na linke 17 11:47 z Gen. Svobodu do vozovne. Ostatné začínajú až 6.20,7.05 a 7.20 ?
práve ide #61 z Kubrej o 14:10, takže by mal odjazdiť toto:
14:10 Kubra - Juh II
14:50 Juh II - Kubra
15:35 Kubra - Juh II
16:20 Juh II - Kubra
17:05 Kubra - Juh II
všetko linka 1
Mam známeho co pracuje na sad ako mechanik . Vravel mi že autobus 18m bol v dielni a robila sa mu prevodovka tiekol z nej olej . Najezdenych ma cca 200 000km . irisbus harmoniky maju cca 400 000km a s prevodovkou problém nebol ... Krátky cytelis tak isto problém s prevodovkou nebol . Vravím to mam informácie z dielne sad. Podla mňa mechanik vie najlepšie posúdiť ci je ten nas slávny autobusik vydarený alebo nie. Spotreba ??? Počul som dosť vysoká ,
Ak sa môžem spýtať. Zaujímalo by ma, čo je argumentom pre to, nazvať vozidlo "šrotom". Lebo už sa v tom trochu strácam. Na Finačnej a majetkovej komisii sa majiteľ aj pán riaditeľ vyjadrovali, že problém odstavenia bola spotreba (zo strany mesta). To potvrdzuje aj dávnejšie tvrdenie pani Maslovej. Doslova sa na komisii povedalo, že ak mesto chce, aby 18M jazdil, tak oni ho pripravia a jazdiť bude.
To bolo na podnet argumentov, ktoré sa podarilo zozbierať s pomocou niektorých ľudí z iMHD. Zrazu sa ukázalo, že argumenty o spotrebe tak celkom argumentom neboli. To, v akej kvalite bolo vozidlo pripravené ako záloha komentovať nebudem. Ale v čom je to šrot?
Poznám trochu prostredie v Ivecu vo Vysokom Mýte. Nie len marketingové materiály z výstav, preto by ma zaujímalo, prečo zrovna predvádzačka je šrot. Pripúšťam, že môže byť, ale nateraz mi chýbajú argumenty. Ale nikdy som na tom vozidle nejazdil, takže to neviem posúdiť. Preto sa pýtam.
Skoro má voľno preto lebo zo všetkých kĺbov jazdí najskôr. Začína už 5:20 ako linka 1 potom ide na 8,24 potom ako si spomínal prejazd ale potom ide zas ako 1 ja napríklad som ju včera videl ešte jazdiť o 11.45 takže z vozovne ide prejazdom na juh a ide linku 1 o 10:45 a neviem či nie aj 9:15 ale to neviem pretože o takom čase nebývam doma.
mathre
Väčšinou sa ako predvádzacie vozidlá používajú prvé kusy, ktoré boli vyrobené. Mohli by sme to prirovnať asi aj k bývalým vozom overovacích sérií. Na týchto vozidlách sa môžu objavovať detské chyby, ktoré sú presne tým že toto testovacie/predvádzacie vozidlo jazdí zisťované a následne riešené a tým pádom pri nasledujúcej výrobe aj odstraňované. Ak bol tento Citelys takýto príklad, kľudne by dôvodom jeho poruchovosti mohlo byť aj toto.
Kamarát si pred dvoma rokmi, keď sa začali predávať nové Superby kúpil to auto medzi úplne prvými ľuďmi. Auto bolo vyrobené ako jedno z prvých ktoré išli k zákazníkom a obsahovalo toľko detských vád, že s tým autom bol počas prvého roka viac v servise ako ho mal doma(našťastie mu to Škoda kompenzovala). Na tom aute je od sedačiek, čelného radaru, riadiacej jednotky až po mechanické časti v prevodovke a motore vymenené asi fakt čo sa dalo v rámci reklamácií.
Z toho usudzujem ja o čo by sa mohlo jednať a teoreticky by to mohlo mať zmysel.