Pardon že to píšem aj sem, ale v offftopicu nikdo neodpovedá.Nemá niekdo plánik, trasy, cestovné poriadky, či akúkoľvek vedomosť o MHD v Dubnici nad Váhom? Som odtiaľ a som zvedavý, aké boli trasy liniek MHD. Ďakujem
Viem presne ako to chodí a nie je to až taká blbosť. Za čias, keď chodili IC vlaky a zastavovali v Trenčíne, bol záujem vysoko podpriemerný. A ľudia, ktorí cestujú rýchlikmi (pri študentoch a dôchodcoch, ktorí jazdia zadarmo), sú kvôli tomu nútení kúpiť si miestenky a veľa ľudí si ich aj kupuje. A tí ľudia, čo sa sťažujú sa nesťažujú, že by chceli IC-čka, pretože tí, čo sa sťažujú, cestujú maximálne 2-3 medzistanice a tam sa im neoplatí kúpiť si miestenku a musia stáť v uličke. A títo cestujúci IC vôbec nevyužijú a nevyužívajú.
CG funguje tak, že si kúpiš liceniu na nejakú dobu. Prvý mesiac máš zadarmo. Sú tam aj zaujímavé balíčky, napríklad všetky MHD v ČR, SR, k tomu aj prímestské a diaľkové autobusy a všetky európske vlaky za 5,99 € / rok. CP sa dajú však kupovať aj samostatne, napr. MHD Trenčín stojí 0,99 € / rok.
Blbost. Chod sa teraz vecer na stanicu postavit k rychliku a porozpravaj sa s ludmi nutenymi cestovat medzi zadarmikovcami ako dobytok, pretoze VelkohubJet bol vypredany uz zaciatkom tyzdna.
Tá Ubian aplikácia nevyzerá zle, ale pre ľudí s iPhonom je naprd. Otázke je či sa vôbec dočkáme podpory pre iOS. CG Transit by nebola tiež zlá, ale po otestovaní, dobrá ale písané niečo o tom, že platí do 6.11.2016 a potom asi je platená typujem.
Aká je v TN potencia neviem, ale čo mám kamaráta Trenčana, tak sa nikdy nesťažoval a Viagru nekupoval. Ale potenciál by bol vysoký, keby sa podchytil.
Na druhej strane Zločinecká sa bude chcieť voči podlému a neslovenskému ŽltoZlu vymedziť tým, že ich všetky dve IC budú rýchlejšie, než ŽltoZlé, tak vypustila Trencsén.
Pretože komerčná cena IC vlakov veľmi znevýhodňovala krátke cesty, takže ako do Bratislavy, tak do Žiliny sa vyplatilo obetovať pár minút a ísť obyčajným rýchlikom. O Žltozlo ale záujem je, nie?
Sme krajské mesto, to je pravda, ale mám veľmi dobre odsledovaný záujem ľudí o IC vlaky spoločnosti ZSSK v Trenčíne a kým jazdili, a stáli aj u nás, záujem bol veľmi veľmi nízky. Často IC zastavilo kvôli 1-2 cestujúcim.
Dôvodom zastavovania v TT asi nebude preprava BA - TT ale TT - KE.
A čo sa týka rekonštrukcie, hovoril som to už dávno, keď začalo naťahovanie okolo rekonštrukcie, preložky, búrania pľuvárne - ak majú všetky osobné vlaky v TN zastavovať, netreba zvyšovať rýchlosť a ak tam nemajú zastavovať, tak zvyšovanie rýchlosti nie je v záujme mesta Trenčína a mali kopnúť ŽSR do riti, nech si VRT-ku stavia po druhom brehu Váhu.
IC vlaky, ktoré ZSSK obnoví od decembra, NEBUDÚ stáť v TN ? Hlavne, že zastavia v TT (nič proti, ale to sa vlak ledva pohne z BA a už stojí, pričom frekvencia Os, RR a R na tomto úseku BA-TT je asi top v rámci Slovenska). Dúfam, že vedenie mesta zalobuje - predsa kvôli rýchlosti sa nám rekonštruuje trať, a aj v odôvodnení presmerovania trate to bolo. Teraz mesto rozkopali, ale IC mesto obídu?
MinoSUN-55