Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: irizar #9748:
Viem presne ako to chodí a nie je to až taká blbosť. Za čias, keď chodili IC vlaky a zastavovali v Trenčíne, bol záujem vysoko podpriemerný. A ľudia, ktorí cestujú rýchlikmi (pri študentoch a dôchodcoch, ktorí jazdia zadarmo), sú kvôli tomu nútení kúpiť si miestenky a veľa ľudí si ich aj kupuje. A tí ľudia, čo sa sťažujú sa nesťažujú, že by chceli IC-čka, pretože tí, čo sa sťažujú, cestujú maximálne 2-3 medzistanice a tam sa im neoplatí kúpiť si miestenku a musia stáť v uličke. A títo cestujúci IC vôbec nevyužijú a nevyužívajú.
Reply on: Jacob #9746:
CG funguje tak, že si kúpiš liceniu na nejakú dobu. Prvý mesiac máš zadarmo. Sú tam aj zaujímavé balíčky, napríklad všetky MHD v ČR, SR, k tomu aj prímestské a diaľkové autobusy a všetky európske vlaky za 5,99 € / rok. CP sa dajú však kupovať aj samostatne, napr. MHD Trenčín stojí 0,99 € / rok.
Reply on: MinoSUN-55 #9740:
Blbost. Chod sa teraz vecer na stanicu postavit k rychliku a porozpravaj sa s ludmi nutenymi cestovat medzi zadarmikovcami ako dobytok, pretoze VelkohubJet bol vypredany uz zaciatkom tyzdna.
Reply on: Jacob #9746:
A čo máme potom hovoriť my, užívatelia Černíc?
Tá Ubian aplikácia nevyzerá zle, ale pre ľudí s iPhonom je naprd. Otázke je či sa vôbec dočkáme podpory pre iOS. CG Transit by nebola tiež zlá, ale po otestovaní, dobrá ale písané niečo o tom, že platí do 6.11.2016 a potom asi je platená typujem.
Reply on: syko #9744:
Tak o spoplatnení reč nebola.
Reply on: Davidoshmhd #9743:
Keď som to dávnejšie pozeral, tak bol myslím spoplatnený...
Reply on: syko #9742:
To vie aj CG Transit, ktorý je k dispozícii už dlho. ?
Konečne plánovač ciest pre smartfóny, ktorý funguje aj bez internetového pripojenia a vie pracovať s Trenčianskou MHD:

http://www.sadtn.sk/?mod=novinky--ubian-%E2%80%93-cestovanie-na-par-klikov
Reply on: draxter #9738:
Aká je v TN potencia neviem, ale čo mám kamaráta Trenčana, tak sa nikdy nesťažoval a Viagru nekupoval. Ale potenciál by bol vysoký, keby sa podchytil.
Na druhej strane Zločinecká sa bude chcieť voči podlému a neslovenskému ŽltoZlu vymedziť tým, že ich všetky dve IC budú rýchlejšie, než ŽltoZlé, tak vypustila Trencsén.
Reply on: S499.1023 #9737:
O IC vlaky spoločnosti ZSSK záujem vôbec nie je. O konkurenčné IC vlaky je naopak záujem ľudí veľmi vysoký.
Reply on: S499.1023 #9737:
Je,ved to.
Reply on: S499.1023 #9735:
Presne tak! Ak je TN potencia slaba ako kraj.mesta,neviem potom.
Reply on: MinoSUN-55 #9736:
Pretože komerčná cena IC vlakov veľmi znevýhodňovala krátke cesty, takže ako do Bratislavy, tak do Žiliny sa vyplatilo obetovať pár minút a ísť obyčajným rýchlikom. O Žltozlo ale záujem je, nie?
Reply on: kvorka #9734:
Sme krajské mesto, to je pravda, ale mám veľmi dobre odsledovaný záujem ľudí o IC vlaky spoločnosti ZSSK v Trenčíne a kým jazdili, a stáli aj u nás, záujem bol veľmi veľmi nízky. Často IC zastavilo kvôli 1-2 cestujúcim.
Reply on: kvorka #9734:
Dôvodom zastavovania v TT asi nebude preprava BA - TT ale TT - KE.
A čo sa týka rekonštrukcie, hovoril som to už dávno, keď začalo naťahovanie okolo rekonštrukcie, preložky, búrania pľuvárne - ak majú všetky osobné vlaky v TN zastavovať, netreba zvyšovať rýchlosť a ak tam nemajú zastavovať, tak zvyšovanie rýchlosti nie je v záujme mesta Trenčína a mali kopnúť ŽSR do riti, nech si VRT-ku stavia po druhom brehu Váhu.
IC vlaky, ktoré ZSSK obnoví od decembra, NEBUDÚ stáť v TN ? Hlavne, že zastavia v TT (nič proti, ale to sa vlak ledva pohne z BA a už stojí, pričom frekvencia Os, RR a R na tomto úseku BA-TT je asi top v rámci Slovenska). Dúfam, že vedenie mesta zalobuje - predsa kvôli rýchlosti sa nám rekonštruuje trať, a aj v odôvodnení presmerovania trate to bolo. Teraz mesto rozkopali, ale IC mesto obídu?
Inak dostali sme návrh rozpočtu na budúci rok. Pre rekonštrukciu Mierového námestia (cca 3,2 milióna eur), zostane na investície do zvyšku mesta 600 000 eur (150 000 eur pre každú mestskú časť). Toľko stálo približne vyasfaltovať Ulicu J. Zemana. To len pre predstavu, čo sa dá za túto sumu realizovať. Prípadne vybudovať úplne nové detské ihrisko na Karpatskej ulici pri hrádzi (pre malé a stredné deti do cca 12 rokov + vodné prvky). Chodník do Nozdrkoviec v šírke 2m od zastávky MHD po začiatok Nozdrkoviec je odhadovaný na cca 50 000 eur. Cyklotrasa od kruhového objazdu cez Soblahovskú až po cintorín je odhadovaná na 180 000, prebiehajúca rekonštrukcia Olbrachtovej ulice je narozpočtovaná na 245 000 eur. To len pre predstavu.

Fakt to nerád píšem, ale je naozaj malá pravdepodobnosť, že by niekoho napadlo podporiť seriózne rekonštruovať akúkoľvek významnú zástavku MHD na území mesta. Jedinou možnosťou je tlačiť to cez hokejistov, futbalistov alebo cez určitú "vyvolenú" skupinu. Tí sú v presadzovaní svojich záujmov podstatne efektívnejší (čo nie je ich chyba, problém je na opačnej strane).

Ešte k tomu kasseláku. Ak by sa tu vytvorila určitá "sila", ktorá by bola ochotná a schopná aspoň raz za čas koordinovane postupovať, som presvedčený, že by sa dali niektoré veci posunúť.
Pred pár rokmi, keď ŽOS Vrútky vystavila na MSV v Brne svoju "vlajkovú" loď v podobe vozňa 2. triedy, spojili sme sa na servery vlaky.net a zaslali ZSSK niekoľko emailov. V nich sme žiadali jediné. Aby sa to sériovej výroby dostali dvojzásuvky pre každé sedadlo vo vozni (v prototype boli len na začiatku a na konci vozňa).
Pod týmto tlakom ZSSK ustúpila a dnes sú štandardom. Kto pozná trochu vozne Bmpeer, vie o čom vravím. Tu je spomínaný prototyp ešte v Brne na MSV:

http://www.vlaky.net/servis/galeria.asp?id=2455

Prečo to píšem. Lebo ak by sme 5-6-7 poslali email s rovnakou otázkou na investičné oddelenie, boli by minimálne prekvapení. Plus nejaký dotaz do Otázok a odpovedí, plus moje otázky cez interpeláciu na mestskom zastupiteľstve, dotaz cez VMČ a pod. A ignorovať to, už by bola predsa len odvaha.

Tu sa chcem poďakovať Draxterovi!

Preto som sa pýtal, či sa táto skupina nejak stretáva a vybehne aspoň raz za pol rok na pivo. Ja to fakt už sám nedávam... A je mi úplne jedno, či to tu číta nejaký vysoký úradník alebo niekto z vedenia mesta. Aby som v 21. storočí chodil a už fakt roky bojoval s mentálnym nastavením kompetentných je už aj na mňa priveľa.

Ak by vyššie napísané vety niekomu dávali zmysel, môže priložiť ruku k dielu. Slušnou formou nič nepokazíme, ak sa budeme pýtať vedúceho:

benjamin.lisacek@trencin.sk
a
podriadených:

jan.korienek@trencin.sk
miroslav.sadecky@trencin.sk

Ďalšou možnosťou je počkať, že nám to tu niekto vyrieši všetko za nás. V takom prípade si zaželajme hlavne veľa (a fakt veľa) šťastia.
Skutočne neuveriteľné čo sa v tomto meste deje. Mesto investuje do parkovacej politiky takmer všetko, čo sa získa výberom poplatkov za parkovanie. Jediný nízko-podlažný kĺbový autobus sa už viac ako rok nepohol z vozovne. Polovica zastávok je tesne pred rozpadom. Vývesky vyzerajú tak, že k nim bude treba za chvíľu návod na rozlúštenie. Každý rok sa aspoň s jednou zastávkou niečo deje, ale kasseláky sa nedávajú nikde. Keď človek posiela pripomienky na SAD, odpovedi sa nedočká. Keď napíše mestu, tak sa nič nevyrieši. Dopravca bol schopný prepísať názov zastávky Soblahovská, rázcestie na Dolný Šianec až tento víkend (2 mesiace po zmene). Hlásenia na priebežných konečných stále mätú cestujúcich. Na niektorých označníkoch sú údaje aktualizované tak, že to pripomína abstraktné umenie.

A potom sa divme, že prečo za posledných 8 rokov poklesol počet cestujúcich o rekordných 22%, zatiaľ čo napríklad v menšej PB sa tešia z nárastu.

Každému, kto si dáva námahu a rieši napríklad aj túto zastávku držím palce v doriešení problému! ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.