Zdravim Vas.
Ohladne toho Juhu cez vikend ( spojenie Zamostia s Juh-1) urobene so zachadzkou liniek 7/17 znie dobre aj ked s navysenim 3 km na spoj to mozno bude problem.
Da sa to urobit jednoduchsie na parnu a neparnu hodinu ( parna hodina 5 spoza mostov a spät, 7 neparna hodina na Juh 2 a spät 17)
Pripada mi to najrozumnejsie k spokojnosti cestujucich.
Ohladne toho Juhu cez vikend ( spojenie Zamostia s Juh-1) urobene so zachadzkou liniek 7/17 znie dobre aj ked s navysenim 3 km na spoj to mozno bude problem.
Da sa to urobit jednoduchsie na parnu a neparnu hodinu ( parna hodina 5 spoza mostov a spät, 7 neparna hodina na Juh 2 a spät 17)
Pripada mi to najrozumnejsie k spokojnosti cestujucich.
kvorka
V roku 2010 jazdili v "a":
- z Juhu II: linka 1+22 tromi spojmi do hodiny, linka 8 a 25 s jedným spojom, linka 21 so spojom každé dve hodiny a 3 spoje linky 3, dnes linka 1+22 s dvomi spojmi, linka 8, 25 a linka (7/17/13) s jedným spojom. Je to úbytok o 1 spoj.
- z Juhu I: linka 5 s jedným spojom, linka 11 s jedným spojom (ale s dierami) a linka 18 s jedným (s dierami), interval nebol žiadny, hoci to teoreticky vychádzalo, dosť hodín bolo po 3 spoje, ale ako jazdili...za sebou, niekedy aj za 15 min všetky 3 a potom nič. Dnes sú 2 spoje rozložené na 20-40.
- z Juhu III: jeden spoj do hodiny, v niektoré hodiny ani to. Dnes je to ten jeden spoj pravidelne.
PS: ak by sa na Juh I pridávalo, otázne je: či na linku 4 vytvoriť druhý spoj do hodiny, alebo víkendová premávka linky 5 (najmä pri zachovaní víkendu na 7/17 to za mosty nevidím reálne) alebo sa pridá na 11 (až do Kubrice asi nie, po stanicu to zase bude málo - viď linku 23). Novú linku by som isto nevymýšľal.