Reply on: dyspozytor #9685:
A to si Rybníček myslí, že v SAD Trabelssie nemusí tých zamestnancov zaplatiť? Aj so ziskom! Áno, súťaženie o výkony je dobré ale len tam, kde nie je hlavným kritériom výška lobbného.Nitra (ale aj Prešov, Bratislava) má šťastie v tom, že má u "dvorného" dopravcu viacero odborníkov, ktorí dokážu tvoriť odbornú opozíciu diletantom z mesta (voleným aj nevoleným) ale malo by to byť naopak - mesto by malo kresliť GVD, výpravu a dopravca by mal byť len "výkonným ramenom".
kvorka
V roku 2010 jazdili v "a":
- z Juhu II: linka 1+22 tromi spojmi do hodiny, linka 8 a 25 s jedným spojom, linka 21 so spojom každé dve hodiny a 3 spoje linky 3, dnes linka 1+22 s dvomi spojmi, linka 8, 25 a linka (7/17/13) s jedným spojom. Je to úbytok o 1 spoj.
- z Juhu I: linka 5 s jedným spojom, linka 11 s jedným spojom (ale s dierami) a linka 18 s jedným (s dierami), interval nebol žiadny, hoci to teoreticky vychádzalo, dosť hodín bolo po 3 spoje, ale ako jazdili...za sebou, niekedy aj za 15 min všetky 3 a potom nič. Dnes sú 2 spoje rozložené na 20-40.
- z Juhu III: jeden spoj do hodiny, v niektoré hodiny ani to. Dnes je to ten jeden spoj pravidelne.
PS: ak by sa na Juh I pridávalo, otázne je: či na linku 4 vytvoriť druhý spoj do hodiny, alebo víkendová premávka linky 5 (najmä pri zachovaní víkendu na 7/17 to za mosty nevidím reálne) alebo sa pridá na 11 (až do Kubrice asi nie, po stanicu to zase bude málo - viď linku 23). Novú linku by som isto nevymýšľal.