Reply on: MA MHD #9581:
áno, obmedzenie linky 17 bolo pomerne drastické (rovnako ako obmedzenie linky 22 v roku 2012), ale na tej linke 17 jazdilo dokonca kĺbové vozidlo (naposledy jedna z B961E) a furt prázdne. Takže to bolo riešenie logické.Obmedzenie linky 18 už bolo výsledkom "šetriacich" opatrení, nie nezáujmu ľudí a ten zvyšok bol už jeho následkom. Takže teraz sa pristúpilo systematicky, z mesta aj z Juhu I v "x" sú preklady a celkom pekné intervaly. V "a" to je z toho čo bolo v hre to najlepšie. Že to nie je dokonalé, všetci vieme, ale ak by sa navýšili kilometre, môže byť lepšie - a to ja považujem 20 min za cieľový na Juhu I. Hádam raz.
draxter
Všetko je to o tom, že hoci momentálne nepredstavujú odpisy vozidiel zložku financií, ktoré mesto platí dopravcovi, objem kilometrov sa nenavýšil (teda mesto zjavne zaplatí menej ako keď v tom boli posledné Crossy #17 - #21), čo by som ja osobne uvítal a Juh I s 20 min intervalom v "a" by bol istý. Teraz to žiaľ nejde, nie sú kilometre na to.
Ak by sa ale ozaj ukázalo počas skúšobného obdobia, že v "a" sú 7/17 nevyužité, je najmenej jednoducho tieto spoje presunúť na linku 5 (nebude treba skoro žiadne zmeny vo výprave) - okrem prvej rannej okružnej linky 7. Takže to možné je, ale ešte by som nerobil predčasné závery.
Linka 12: naozaj netuším, aká je vyťaženosť, ak by bola aj veľmi malá, tak po Beckovskú to je totožné ako 2, takže isto sa to nebude rušiť, možno len nejaké vzájomné presuny (ja to stále vnímam ako jednu linku s dvomi cieľmi).
?