Ešte jedna podstatná vec. Mapa aj spomínané kasseláky je do značnej miery iniciatíva vedúceho dopravy.
Inak dovolil som si osloviť výrobcu displejov, ktoré používa aj DPB (konkrétne na novej električkovej trati do Petržalky). Obojstranný displej zobrazujúci odchody autobusov stojí 7 800 eur + stĺp na uchytenie (ak je potrebný). Jednostranný by stál 4 850 eur. To len pre predstavu, ak by to niekoho zaujímalo. Pri gymnáziu by pri prípadnej rekonštrukcii našla svoje opodstatnenie. Určite aj inde.
https://imhd.sk/ba/galeria-media/2823/skoda-30t-forcity-plus/161549/7513-s-omylom-preprogramovanym-softverom-ktory-sa-okrem-ineho-prejavoval-cielom-Petrzalka-Jungmannova?&ref=ba%2Fgaleria%2F2823%2Fskoda-30t-forcity-plus%3F%26p%3D26
Inak dovolil som si osloviť výrobcu displejov, ktoré používa aj DPB (konkrétne na novej električkovej trati do Petržalky). Obojstranný displej zobrazujúci odchody autobusov stojí 7 800 eur + stĺp na uchytenie (ak je potrebný). Jednostranný by stál 4 850 eur. To len pre predstavu, ak by to niekoho zaujímalo. Pri gymnáziu by pri prípadnej rekonštrukcii našla svoje opodstatnenie. Určite aj inde.
https://imhd.sk/ba/galeria-media/2823/skoda-30t-forcity-plus/161549/7513-s-omylom-preprogramovanym-softverom-ktory-sa-okrem-ineho-prejavoval-cielom-Petrzalka-Jungmannova?&ref=ba%2Fgaleria%2F2823%2Fskoda-30t-forcity-plus%3F%26p%3D26
draxter
Obmedzenie linky 18 už bolo výsledkom "šetriacich" opatrení, nie nezáujmu ľudí a ten zvyšok bol už jeho následkom. Takže teraz sa pristúpilo systematicky, z mesta aj z Juhu I v "x" sú preklady a celkom pekné intervaly. V "a" to je z toho čo bolo v hre to najlepšie. Že to nie je dokonalé, všetci vieme, ale ak by sa navýšili kilometre, môže byť lepšie - a to ja považujem 20 min za cieľový na Juhu I. Hádam raz.