Reply on: kvorka #9414:
Už na základnej škole decká so základnými IT zručnosťami spravia lepšie CP. Inak to, že tam ani nevedia dať jazdný čas v minútach pri zastávkach aby si cestujúci vedel vypočítať, že za koľko bude v cieli cesty, tak to je "kvalita" sama o sebe. A takisto zmrzačené CP prímestských liniek, kde sa začalo židáčiť a uvádzajú sa iba ciele spojov a časy odchodov k nim. Čiže ak je napr. na trase spoja nejaká nepravidelná zachádzka, kde spoj nekončí, tak to nemá človek ako zo zastávkového CP zistiť. To je ale obraz SADiek, ktoré sa zasekli v socializme keď sa jedná o prozákaznícky prístup a pohnutie sa mysľou vpred a na druhej strane sú veľkí kapitalisti, keď ide o ich tržby, údaje o počtoch ľudí na jednotlivých spojoch a iné údaje, ktoré by mali bezodkladne VÚCke zprístupniť a oni to jednoducho odmietnu. Jediný kraj, kde má VÚC prehľad o každom spoji, kde majú koľko ľudí, je iba KSK čo viem. Zvyšku VÚCiek veselo SADky vystrkujú prostredníček a smejú sa s neoficiálnou podporou poslancou a zabetónovanou zmluvou na X rokov. A toto zlodejstvo si dovolia honosne označiť ako "know-how". Ja by som skôr povedal, že "how-no" lebo ponechaní napospas trhu by skončili zruinovaní jak bulharská maringotka po víchrici. Beztak ich neschopákov skupuje Arriva a napriek tomu majú toľko drzosti sa tváriť, že oni sú majstri a všetkému rozumejú najlepšie.
MA MHD
Zaujímavosťou bolo hlásenie, zastávku Jána Zemana hlásilo v mieste jej bývalej polohy (teda v strede ulice) hoci sa nachádza ďalej. Zastávka Karpatská nabehla a zahlásila sa až v mieste bývalej zastávky Karpatská, škôlka - takže cestujúci nastupujúci v jej reálnej polohe (pri panelákoch) nastupovali akoby na Jána Zemana.
Inak ale musím pochváliť transparenty na vozidlách, ktoré vždy keď som ja išiel zobrazovali správne. Opäť som spravil aj niekoľko fotiek, ktoré taktiež rád poskytnem aj do IMHD.
Nové hlásenia stále nie je vôbec počuť a nedá sa im ani porozumieť (z názvu Beckovská človek rozumie len prvé písmeno) ?
K informovanosti občanov poviem toľko, že dnes bol problém sa dostať k označníkom, toľko ľudí pri nich bolo. To, že kvôli parkovaniu, ktoré vstúpi do platnosti o 4 mesiace sa robí INFO hnevá aj mňa. Ale kvôli MHD nič! Ľudia dnes čakali na zrušené spoje, na linky 4, 7, 17, 12 v meste prekvapene pozerali, o zmene cenníka sa niektorí dozvedali až na zastávke od spolucestujúcich, prípadne u vodiča.
Informovanosť ale podcenila aj SAD, v autobusoch síce písali o WIFI, nástupe všetkými dverami, niekde sa náhodou ocitol i papier o zmene tarify ale o CP nič. A myslím, že SAD by mohla dať do autobusov o jednu A4 viac aj bez príkazu mesta.
Linka 27 rozčuľuje aj mňa. Na druhú stranu, príde mi zbytočné používať ďalšie peniaze na to, aby sa znovu prelepili označníky. Ešte k téme označníky: pevne verím, že SAD počas tohto týždňa odstráni označníky zo zrušených zastávok a umiestniť ich na nové, miesto tých dočasných. A zároveň dúfam, že ich umiestnia rozumne a teda nie tak, ako napr. na Karpatskej, kde je označník schovaný za stromom na tráve, a autobus pri ňom zastaví strednými dverami.
Zaujímalo by ma, inak, že prečo spoj L12 odchádzajúci 15:01 z Gymnázia končí v Biskupiciach na námestí a nepokračuje do mesta? Veď počas špičky by si cestujúcich našiel a z Novín sa teda cez poobednú špičku nedá teraz dostať do mesta. Mohol by pokračovať na linke 2 takto: 15:14 Biskupice, nám. – 15:17 Biskupice, LOT (ako teraz L2) – 15:18 Biskupice, nám. – 15:20 Beckovská a ďalej ako teraz.
To je moje zhrnutie dneška.