Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: moloth #9391:
Linka 13 bola zavedená z dôvodu požiadaviek cestujúcich. Sú to vyčlenené spoje linky 3, ktoré okrem časti za traťou obsluhujú aj Zlatovskú, v časoch keď linky 6 a 7/17 premávajú menej (teda sedlo a víkend).
Začlenením týchto spojov do linky 3 by vznikli "diery" v časoch odchodov zo Zlatovskej (to už spomínal aj capaCity)

Cestovný poriadok linky 4 je už zverejnený ? Linka 6 a 50 predpokladám čoskoro pribudne.
Reply on: FiBI #9393:
L6.
Prosim vas aku linku mam pouzit z Hasicskej do Zlatoviec?
Reply on: moloth #9391:
L13 spája Zlatovskú s centrom a Juhom a dopĺňa tak linky 5 a 7 tak, aby bol zachovaný interval...
CP linkiek 4 a 6 nebudú vyvesené na stránke? A co schéma liniek MHD?

Mimochodom niesú nejaké zmeny docelkova v tom čo sa zaviedlo a v tom čo sa sľubovalo? Má inak nejaký extra význam viesť špeciálne linku 13? Nebolo by logickejšie a prehľadnejšie spoje z linky 13 dať na linku 3?
Reply on: Richard Ščepko #9389:
otáčanie pri krčme uvažovali cez Psotného , resp okolo toho deliaceho trojuholníka, pred 32 rokmi tam v strede stál strom ...pre obe riešenia to vyžaduje VYVOLANÚ INVESTÍCIU.
Reply on: draxter #9385:
Presne takúto predstavu mám aj ja. Možno len pri rekonštrukciách by som doplnil výmenu povrchu chodníka v priestore zastávky na jednotný typ dlažby (tvarovo aj farebne). Aby to nedopadlo ako na Legionárskej pri pekárni Barbora. Vodiace línie pre nevidiacich a slabozrakých by mali byť samozrejmosť.

Na samotnú kategorizáciu zastávok sa už necítim celkom zdatný.

?
http://www.trencin.sk/index.php?s-cv-contentID=12288&s-cv-embeddedID=110584

Kde presne by malo byt to obratisko umiestnene, na mieste stareho cintorina v Zlatovciach?
Reply on: MA MHD #9381:
Dnes som sa bol povoziť naposledy starými linkami a okrem iného som navštívil aj sídlisko Noviny. Zastávka Jána Zemana bude tak, ako je zakreslená na mape - teda až na konci ulice. Už je tam označník i cestovný poriadok.
Takže nakoniec budú tie zastávky vzdialené len tých 300 metrov.

Mimochodom, SAD už dnes doobeda vymenila vývesky a zo zastávok ktoré budú zrušené ich vybrala. Takže vládol (aspoň tam kde som cestoval ja) celkom slušný chaos. Jediná zastávka, kde boli aktuálne informácie bola Hasičská smer Juh - a to vďaka správne fungujúcej tabuli.

Taktiež sa prehrávajú nové hlásenia. V niektorých prípadoch boli len súčasné upravené - napríklad Rozmarínová, gymnázium na Gymnázium. Doplnené boli aj nové nahrávky, ktoré však tradične nemajú najlepšiu intonáciu a nie je ich takmer vôbec počuť.

Pozitívom je, že nové čítačky aj internet v autobusoch fungujú výborne.

Spravil som aj zopár fotiek liniek, ktoré už nebudú premávať ako aj zrušených zastávok. Ak by bol záujem, tak rád poskytnem aj pre IMHD do galérie.

A na záver ešte poďakujem za aktuálne informácie ohľadom optimalizácie na IMHD. Teším sa na zajtra ? .
Reply on: Richard Ščepko #9384:
chválime ?

Do budúcna odporúčame manuál zastávok MHD takto:
I
Zastávky kategórie I. (gen. Svobodu smer centrum, Mateja Bela smer centrum, Hasičská, Gymnázium, Braneckého, Legionárska, Inovecká, Zimný štadión, Stanica, Laugaricio, Tesco)
- kasselský obrubník, povrch liaty betón, označník s LED osvetlením, dvojitý prístrešok s miestami na sedenie, presklenie z oboch bokov proti dažďu, reklamný panel nesmie byť na stene bližšej k príchodu vozidla z dôvodu rozhľadu, CP aj vo vitríne vnútri prístrešku, informačná LED tabuľa s aktuálnymi odchodmi liniek MHD, kôš

II
Zastávky kategórie II.
- to čo I, avšak bez informačnej LED tabule s odchodmi liniek MHD, len jeden prístrešok

III
Zastávky kategórie III.
- to čo II, avšak bez vitríny vnútri prístrešku

IV
Zastávky kategórie IV.
- kasselský obrubník, označník bez osvetlenia, bez prístrešku, kôš

A zaviazať investorov, aby v prípade rozkopávok či výstavby vždy nejakú zastávku MJD v blízkosti zrevitalizovali podľa štandardu.
Reply on: matko kubko #9382:
Toto stretnutie som vyvolal z dôvodu osadenia kasselských obrubníkov, ktoré ležia nevyužité v areály MHSL. Neprechádzali sme všetky zastávky v meste.
O oboch zastávkach viem. Termín ich opravy nepoznám, vedia o nich aj zodpovední na meste. Je to o prioritách, ktoré ja nedefinujem. Tu sa skôr zrealizuje nový asfalt v Nozdrkovciach s argumentom "Pohoda" miesto toho, aby sa opravili z údržby veci, ktoré sú obyvateľmi mesta využívané dennodenne. Ak sa kašle na zastávky, vychádza to z nezáujmu o túto problematiku.

Určite sa však na to spýtam a skúsim zistiť termín, prípadne ich pohľad na riešenie. Snáď nedostanem odpoveď o nedostatku financii.
Reply on: MA MHD #9381:
K tej polohe J. Zemana, prípadne Karpatskej. Predpokladal som, že ak zavádzame novú linku, prípadne zmenu trasovania, je presne zadefinovaná poloha jednotlivých zastávok. Aby zohľadňovala určitú spádovú oblasť a definovala vzdialenosť medzi jednotlivými zastaveniami.
Toto však je vecou konkrétneho útvaru, kde sú za to ľudia platení a predpokladám, že aj odborne zdatní. Prípadne kooperácia útvaru so SADkou.
Ten označník na Karpatskej predpokladám, že osadila SADka. Tým pravdepodobne definovala polohu zastávky.
Tým sa nechcem z toho "vyzuť", ale poslanec nemá suplovať napr. úradníkov. Mňa ani nenapadlo, že pri schvaľovaní grafikonu nebude celkom jasné, kde jednotlivé (nové) zastávky budú zriadené.

K tej Beckovskej. Tá teší aj mňa. Čo ma mrzí je neexistencia jasného záväzného manuálu, ktorý by definoval jej parametre. Pravdepodobne bude mať červenú dlažbu, keďže ide o zbytkový materiál v areály MHSL. Na druhej strane asi stále lepšie ako z asfaltu. Je dohoda, že všetky nové chodníky sa budú realizovať dlažbou (šedou). Ale aj tak.
Reply on: Richard Ščepko #9377:
Zdravim.
Chcem sa opytat ci pri obhliadke zastavky na uz Beckovskej ste sa pozreli aj na stav zastaviek pri nemoc-nici? Vyhovuje?Neplanuje sa rychla uprava povrchu teda toho odvodnovacieho rigolu? Obojstranne!
Reply on: Richard Ščepko #9377:
A zastávka Jána Zemana bude v akej polohe? Tak ako je na mape: http://www.trencin.sk/tmp/asset_cache/link/0000300696/N%E1vrh%20MHD%2020160801%20-%20L12%20mapa.png
Lebo ak áno, tak vzhľadom na zmenu polohy zastávky Karpatská (oproti mape) budú zastávky (Karpatská a J. Zemana) vzdialené od seba len 300 metrov. Ale zastávky Jána Zemana a Beckovská budú vzdialené 900 m.
Pripadá mi to ako nie práve najlepšie riešenie dávať obe zastávky na konce ulíc. Jednak preto, že budú hrozne blízko a naviac to nebude moc potešujúce pre obyvateľov rodinných domov na začiatku ulíc J. Zemana a Karpatská.
Samozrejme, že je žiadúce aby pri panelákoch na konci Novín bola aspoň jedna blízka zastávka. Ale tá druhá by mala byť v strede ulice, pre obyvateľov domov na uliciach na prednej časti novín.

Z tohto dôvodu by som sa vrátil k svojej pôvodnej myšlienke a to buď:
a) presun zastávky J. Zemana do tejto polohy: https://www.google.sk/maps/@48.881706,18.0249225,3a,75y,171.47h,64.79t/data=!3m6!1e1!3m4!1sffcRTYEtrjIAzn8PZj2UWA!2e0!7i13312!8i6656?hl=sk
b) presun zastávky Karpatská do tejto polohy:
https://www.google.sk/maps/@48.882937,18.0209198,3a,75y,37.15h,75.73t/data=!3m6!1e1!3m4!1sPVlNH3nb_Mw5DUKhTjAOVg!2e0!7i13312!8i6656?hl=sk

K Beckovskej: to ma teší, že sa to nakoniec spraví (aspoň nemusíme špekulovať, kam dať kasseláky - keď sú len na jednu zastávku). Presunom bližšie ku križovatke sa dosiahne aspoň to, že nebude tak ďaleko od zastávky Jána Zemana ? .
Reply on: jar1980 #9375:
cez víkend L1 s odchodom 5:10 je presne návoz na tento vlak
cez "x" L22 5:10 to isté. Táto síce cez prázdniny nepremáva, takže v auguste je tu L11 s odchodom 5:05 z Juhu I

k druhému vlaku máš tiež L11 s odchodom 06:05 z Juhu I v "x", ak je to málo z dôvodu dlhých radov na kúpu lístka ráno, ide 15min predtým L1 5:50x
?
Reply on: jar1980 #9378:
Nebolo by pohodlnejšie na ten druhý ísť bez prestupu osmičkou k Obchodnej akadémii a podchodom na stanicu? 6:14 si pri OA a ak nebude dlhá rada, 6:20 máš v rukách čerstvo kúpený lístok.
Reply on: kvorka #9376:
Rychliky na Bratislavu 5:34 a 6:34. Najma ten prvy nie je vobec zabezpeceny. Druhy som si nasiel prepojenie cez prestup co ma ale rano vobec netesi ze budem musiet cez prazdniny prestupovat.
Reply on: MA MHD #9363:
Dnes som absolvoval obhliadku pri Perle aj na Karpatskej s vedúcimi útvarov investícii a dopravy, z čoho sú tieto závery:

So zastávkou na Karpatskej sa počíta v tomto mieste (oproti nike). Už je tam osadený aj "retro" označník:

https://www.google.sk/maps/@48.8838319,18.0228704,3a,75y,7.76h,71.54t/data=!3m6!1e1!3m4!1smMana80Vhq7DaAS8FQ3BgA!2e0!7i13312!8i6656

Zástavka pri Perle sa zrealizuje do konca septembra. S novou dlažbou + dlažba pre nevidiacich a slabozrakých, s kasselákmi a dôjde aj k posunutiu už zrealizovanej zastávky viac k Tr. Biskupiciam (aby nezasahovala do vjazdov). Nerešpektoval sa vraj projekt.

BTW: obhliadkou kasselákov v areály MHSL sa zistilo, že boli objednané len na jednu zastávku. Nie na dve, ako mi bolo deklarované. Takže každá ďalšia oprava/rekonštrukcia si bude vyžadovať kúpu nových.

Takéto sú zavery k týmto dvom zastávkam.
Reply on: jar1980 #9375:
ktorý vlak máš na mysli? ku každému prípoj nie je, nebude a nikdy ani nebol. Zato návoz k vlakom vyššej kategórie tu je.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.