Reply on: kvorka #9414:
Už na základnej škole decká so základnými IT zručnosťami spravia lepšie CP. Inak to, že tam ani nevedia dať jazdný čas v minútach pri zastávkach aby si cestujúci vedel vypočítať, že za koľko bude v cieli cesty, tak to je "kvalita" sama o sebe. A takisto zmrzačené CP prímestských liniek, kde sa začalo židáčiť a uvádzajú sa iba ciele spojov a časy odchodov k nim. Čiže ak je napr. na trase spoja nejaká nepravidelná zachádzka, kde spoj nekončí, tak to nemá človek ako zo zastávkového CP zistiť. To je ale obraz SADiek, ktoré sa zasekli v socializme keď sa jedná o prozákaznícky prístup a pohnutie sa mysľou vpred a na druhej strane sú veľkí kapitalisti, keď ide o ich tržby, údaje o počtoch ľudí na jednotlivých spojoch a iné údaje, ktoré by mali bezodkladne VÚCke zprístupniť a oni to jednoducho odmietnu. Jediný kraj, kde má VÚC prehľad o každom spoji, kde majú koľko ľudí, je iba KSK čo viem. Zvyšku VÚCiek veselo SADky vystrkujú prostredníček a smejú sa s neoficiálnou podporou poslancou a zabetónovanou zmluvou na X rokov. A toto zlodejstvo si dovolia honosne označiť ako "know-how". Ja by som skôr povedal, že "how-no" lebo ponechaní napospas trhu by skončili zruinovaní jak bulharská maringotka po víchrici. Beztak ich neschopákov skupuje Arriva a napriek tomu majú toľko drzosti sa tváriť, že oni sú majstri a všetkému rozumejú najlepšie.
MA MHD
Odporúčal by som toto:
- ponechať ich ešte 2-3 dni tam, kde sú, ale s informáciou o zrušení
- následne ich presunúť na nové zastávky
- a nesmie sa zabudnúť ani na prístrešky, aby na Predmestí neboli zbytočne ešte pár rokov. Jeden by som odporúčal použiť niekde na Novinách a druhý na budúcej zastávke Hroznová.