Reply on: draxter #9281:
Tak pojmy linka a spoj si zamieňa veľa ľudí. Aj keď útvar dopravy by rozdiel poznať mohol, alebo by si aspoň mohli prečítať toto: https://imhd.sk/bb/doc/sk/11982/Jazykove-okienko-linka-nerovna-sa-spoj?text=2012K schvaľovaniu:
Zasadnutie začína o 14.00. Som zvedavý, ako to dopadne. Osobne predpokladám, že by sa to schváliť malo, ale podľa materiálov na rokovanie sa majú priamo na zastupiteľstve dopĺňať pripomienky VMČ k cestovnému poriadku. Takže je možné, že budú ešte nejaké zmeny.
Zaujímavé bude aj to, ktorú verziu cenníka schvália. Či podľa pôvodného návrhu, alebo podľa návrhu finančnej komisie. Rozdiel je v cene za základný lístok v hotovosti (komisia ho chce dať na 70 centov) a za lístok pre seniorov z karty (tam komisia navrhuje zaviesť tých 10 centov). Osobne viac fandím návrhu finančnej komisie (aspoň sa seniori nebudú chodiť voziť od nudy).
PS: portál nastrencin.sme.sk napísal v januári 2015, že čoskoro pribudne tabuľa s odchodmi MHD na zastávku Braneckého. No doteraz sa tak nestalo. Nevie o tom niekto viac.
http://nastrencin.sme.sk/c/7602248/v-trencine-pribudne-dalsia-informacna-tabula-pre-cestujucich.html
MA MHD
Ide o to, že mi príde nereálne ako by takýto systém fungoval na zastávkach autobusová stanica, Hasičská, Gymnázium, Braneckého (najviac vyťažené zastávky). Živo si predstavujem, ako začnú seniori pri príjazde na tieto zastávky hromadne stláčať stopky v autobuse. Vzhľadom na počty cestujúcich by sa musela proste pre niektoré zastávky spraviť výnimka a na znamenie by už opäť boli iba NIEKTORÉ.
Naviac, Trenčania sú zvyknutý na autobus prichádzajúci do zastávky na znamenie mávať a nie len sa viditeľne postaviť na nástupište. A kým sa naučili mávať, trvalo to niekoľko rokov. Chaos okolo zastávok na znamenie skončil až v roku 2009 (možno 2010). Tak keď to konečne funguje, nepovažujem to za potrebné to tak radikálne meniť (veď zmien aj tak bude dosť). Preto som volil čo najjednoduchší a zároveň vhodný spôsob ako ušetriť naftu a cestovný čas.
+ pri väčšine zastávok (okrem nových, kde sa ale predpokladá nižšia vyťaženosť), ktoré som navrhol už systém zastávka na znamenie neoficiálne funguje. Týmto krokom ho chcem iba spraviť legálny.