Reply on: milan001 #9283:
Cena 70 alebo 80 centov v hotovosti neprekáža ani mne. Práve naopak, je to dobrý ťah, ako prinútiť ľudí aby mali karty a nastupovali všetkými dverami a zrýchli sa MHD. Na nástup všetkými dverami sa teším aj ja. Z liniek sa najviac teším na linky 7/17 a 12 (možno ešte 4, 13).Tabule má myslím v kompetencií dopravca. Podľa článku, na ktorý som dal odkaz v predchádzajúcom príspevku dopravca jednu tabuľu pre MHD zakúpil. Jednu má zo stanice. Jednoznačne by bolo dobré osloviť SAD s týmto nápadom!
MA MHD
Takže s tvrdením, že je potrebné zálivy zrušiť všade nemôžem súhlasiť. Vo Viedni to možno funguje dobre, ale nemusíme tu mať všetko čo je na MHD vo Viedni, aj za cenu dopravných komplikácií.
Čo sa týka poradia rekonštrukcií, je jednoznačne potrebné uprednostniť väčšinu. Preto by som postupoval najspravodlivejším spôsobom, a to rekonštruovať zastávky podľa stupňa vyťaženosti (počtu cestujúcich) a podľa stupňa poškodenia.
Výnimku môže dostať:
a) zastávka v stave, ktorý znemožňuje jej prevádzku
b) zastávka budovaná spolu s rekonštrukciou komunikácie
Návrh poradovníka (zastávka s číslom 1 je najviac urgentná, 2 a 3 menej):
a) zastávky rekonštruované podľa stupňa vyťaženosti a poškodenia:
1. Gymnázium (obrubník, povrch, chodník)
2. Legionárska smer mesto (obrubník, povrch)
3. Mateja Bela smer mesto (obrubník povrch)
4. Nemocnica obojsmerne (obrubník, povrch, chodník)
b) zastávka v stave, ktorý znemožňuje jej prevádzku:
--žiadna takáto zastávka v TN nie je--
c) zastávka budovaná spolu s rekonštrukciou komunikácie
1. Karpatská (chodník, obrubník, povrch)