Reply on: MA MHD #9105:
Ja som si toho príspevku všimol avšak nereagoval som naň, bolo by to na dlhšiu debatu. V prvom rade je L6 prispôsobená na dohodu s TnUAD, kde vyučovacie hodiny začínajú X:15, takže odchod zo stanice o X:51 je vhodný (stíha sa príchod od vlakov z oboch smerov, ak by sa rátalo aj s bežnými meškaniami vlakov, ktoré sa vyskytujú).
Zároveň má L6 preklad s linkami zo Sihote aj na Sihoť. Môže chodiť v rovnakom čase v "x" aj "a", čo je tiež výhoda.
Maximálny možný posun L6 je o 5 min. skôr, čo ale k vlakom nepomôže, akurát by to bolo o niečo lepšie od vlakov a ako prípoj k L17. Avšak zhorší to pravidelnosť medzi linkami - preklad. Väčší posun spôsobí zasa nestíhanie od vlakov.
Ďalšou vecou je, že cez víkend (nedeľu) je možné rátať s cestami od vlakov, nie k vlakom (internáty na Staničnej a v Záblatí). Takže spojenie opačným smerom nepokladám za rozhodujúce. Nechcem ho ale ani zľahčovať.
A posledná vec je, že v súčasnosti ide L13 zo stanice v "x" tiež X:50 a spolu s ňou ide aj L6, takže v zhluku spolu a potom hodinu nič. Zo Záblatia X:20, čo nie je k vlaku...
Práve som dopozeral turnusy a aj tie by 5 min. posun skôr umožnili bez narušenia náväznosti a BP. Akurát po 14-tej hodine kedy sa ide zo Sihote 10 a 40 by ten 10 musel ostať kvôli prípoju od Kubrej L1, tam možno očakávať potenciál.
kvorka