Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kvorka #9126:
Uvidíme, či tento 9-ročný Cross TN-534DA budú ešte opravovať.
and the radical MC HP got the melody, one - two - three- FIRE!!!!:
http://nastrencin.sme.sk/c/20144601/na-autobusovej-stanici-zhorel-autobus.html
Reply on: MA MHD #9124:
nezaevidoval som, nestihol som oznam ?
POZOR!!!!Výluka na Kubranskej ceste:
http://www.trencin.sk/index.php?s-cv-contentID=12288&s-cv-embeddedID=107959
Keďže sa jedná o krátku ale výraznú zmenu, tak by sa zišiel oznam. ?
Reply on: Marek6283 #9122:
RE:

Presunutie stĺpu VO bližšie ku kruhovému objazdu bude stáť približne 1 300 eur. Momentálne zisťujem, kedy bude môcť byť táto investícia zrealizovaná.
Ešte som sa chcel spýtať vodičov, či majú nejaké požiadavky. Predpokladám, že by mal byť stĺp presunutý k prednému zalomeniu kasseláku. Ide mi skôr o minimálnu vzdialenosť od hrany obrubníka. Ak to už bude zrealizované, nech je to konečne poriadne.

Reply on: Richard Ščepko #9121:
Ja to beriem! Viem ze mate kopec starosti,ine veci.....a este aj tak vsetci alebo teda vecsina to musi odsuhlasit a tam to stroskota... ale toto mesto a jeho MHD roky chatra a treba tlacit ku tomu aby to tu uz smerovalo do predu 😉
Reply on: Marek6283 #9104:
RE:

V tejto odpovedi som sa našiel. Neviem či oprávnene, ale našiel 🙂 Musím si nasypať popol na hlavu.. Priznávam, že som komunikáciu rozbehol ešte minulý rok, ale zabudol som potom na to.
Včera som ten proces opäť nakopol a aktuálne sa naceňuje presun stĺpu VO bližšie ku kruhovému objazdu. Je veľká nádej, že by na preloženie VO mohli byť peniaze vyčlenené už v tomto mesiaci.

Práve pre takézo veci som tu niekoľko krát uvádzal svoj email ( richard.scepko@gmail.com ). Treba ma bombardovať.
Tie kasseláky pri Radegaste tiež nezaspali. Fyzicku sú už v meste (v objekte MHSL). Mám sľúbené, že budú osadené tento rok. Ak by sa nič nedialo, môj email poznáte. Uvítam aj akékoľvek pripomienky/návrhy.

Snažil som v poslednej dobe otvoriť debatu na tému (nové) niky na Soblahovskej, ktoré majú vzniknúť po vybudovaní cyklotrasy. Zatiaľ neúspešne. Plus kasselák pri Poštovej banke pri Masaryčkách. Tam sa našiel kompromis, ktorý majú napr. v Plzni. Tiež v spojitosti s cyklo dopravou. Ale nechcem sa vyhovárať... Mal som si to ustriehnuť.

Ešte raz sa ospravedlňujem ?
Reply on: LUK #9118:
? Vzal som si zrovna dovolenku,tak sa jej s cudzim chlapom chodit nechcelo,je to verny kus skratka ! 😉 Uz si zvyka parkovat na stanici...i ked,kym stanica bude,45 uz nebude 🙂 Dakujem,kolegovia mi aj fotky poslali na FB,mozno raz budu aj tu 😉
Reply on: draxter #9106:
a tvorivý substrát už z toho "Z" urobil zálohu... ? proste ľuďom nevyhovieš nikdy
Reply on: Marek6283 #9085:
a dnes podvečer #45ka odstavená pred budovou ŽST s výstražným trojúholníkom za oknom...
Reply on: MA MHD #9116:
Alebo prípadne mnou pôvodne navrhované riešenie, a to odčleniť vybrané spoje s inou trasou (napr. pri linke 6) do samostatnej linky 16. Zjednodušila by sa orientácia v CP a aj programovanie displejov. Prípadný cudzinci by to tiež asi chápali jasnejšie.
Reply on: syko #9115:
Ale trenčianskou MHD zase necestujú desiatky cudzincov denne (možno tak 10 za rok).
A keby aj tak označenie na prednej tabuli: 6P Priemysel. park pochopí hádam každý ?
Reply on: Vladimír #9114:
Pokiaľ ide o cudzojazyčných cestujúcich, tak tí na zastávkach v cestovnom poriadku nájdu aj tak len slovenčinu... ale keď už vieš na tabuli vysvietiť rôzne takéto texty, môžeš tam kľudne vysvietiť aj dve-tri slová v angličtine.

Každopádne vyskloňovaný názov bude pre cudzinca zrozumiteľnejší ako nejaké skratky typu "D. Poruba" či nebodaj "TN".
Reply on: draxter #9106:
Ešte jeden tip z Nitry (tam odkukané z Košíc): Ak je spoj skrátený voči základnej trase, pred cieľ sa vkladá text "len po". Moja skúsenosť je, že ľudia potom na to reagujú viac, všímajú si to.

Uvedomujem si však aj nevýhodu - v niektorých prípadoch skloňovanie názvu zastávky (nap. "len po RYBÁRSKU"), čo trochu môže miasť cudzojazyčných cestujúcich.

https://imhd.sk/nr/galeria-media/2111/sor-bn-9-5/144600/NR-778GK-linka-26-obratisko-Jakuba-Haska?&ref=nr%2Fgaleria%2F2111%2Fsor-bn-9-5%3F%26p%3D2
Reply on: MA MHD #9112:
aspoň by sa videlo, čo ten spoj treba alebo nie ?
Reply on: kvorka #9111:
Primátor hovoril o lete (prípadne 2. polroku) 2016.
Inak tá linka 8 je výborný nápad (ten posledný spoj). Plne podporujem.
Reply on: MA MHD #9110:
len keby bolo známe, odkedy ten nový CP mesto chce, lebo ak 2017, tak to ozaj nemá zmysel terz napasovávať.

Inak, nedalo by sa urobiť toto v novom návrhu? RR 762 Cassovia prichádza do TN, kde jazdu končí 22:48. Vtedy už cez víkend nejde nič zo stanice, ale linka 8 zo Sihote na Juh áno, keby tejto jediný spoj urobil zachádzku cez stanicu, vychádzalo by mu to niekde cca 22:50, čo by bolo geniálne. Aspoň by mohol byť slušne vyťažený. Čo hovoríte? Nie, nie som za návrat L8 na stanicu ako v roku 1982.
Reply on: milan005 #9108:
Ono, cez pracovné dni by podľa mňa tá zmena odchodu o 5 minút skôr nebola nanič dobrá (veď, linka 6 by prišla v tú minútu, kedy odíde vlak a naviac by sa nedalo prestúpiť smer Sihoť). Zato, cez víkend ak by sa to posunulo, tak by ľudia aspoň s istotou vedeli, že ten vlak stihnú. Plus: okolo 30 minúty odchádza aj veľa prímestských autobusov smer Dubnica nad Váhom, Nové Mesto nad Váhom atď. (cez víkend). Čo sa týka zmien na železnici, tak: po takejto úprave by sa aspoň dalo zistiť, či ľudia tú nadväznosť reálne využijú a podľa toho by sa následne rozhodlo, či v prípade posunu vlaku opäť upravovať odchod, alebo nie.
Reply on: milan005 #9108:
naviac, ešte nie je zrejmé, aké časové polohy vlakov smer ZA budú potom, ako sa otvorí nový železničný most, myslím že to bude posun najmenej 5 min skôr, čo by znamenalo, že v čase prípadného uvedenia do platnosti by bola L6 akurát
Reply on: MA MHD #9105:
Ja som si toho príspevku všimol avšak nereagoval som naň, bolo by to na dlhšiu debatu.
V prvom rade je L6 prispôsobená na dohodu s TnUAD, kde vyučovacie hodiny začínajú X:15, takže odchod zo stanice o X:51 je vhodný (stíha sa príchod od vlakov z oboch smerov, ak by sa rátalo aj s bežnými meškaniami vlakov, ktoré sa vyskytujú).
Zároveň má L6 preklad s linkami zo Sihote aj na Sihoť. Môže chodiť v rovnakom čase v "x" aj "a", čo je tiež výhoda.
Maximálny možný posun L6 je o 5 min. skôr, čo ale k vlakom nepomôže, akurát by to bolo o niečo lepšie od vlakov a ako prípoj k L17. Avšak zhorší to pravidelnosť medzi linkami - preklad. Väčší posun spôsobí zasa nestíhanie od vlakov.
Ďalšou vecou je, že cez víkend (nedeľu) je možné rátať s cestami od vlakov, nie k vlakom (internáty na Staničnej a v Záblatí). Takže spojenie opačným smerom nepokladám za rozhodujúce. Nechcem ho ale ani zľahčovať.
A posledná vec je, že v súčasnosti ide L13 zo stanice v "x" tiež X:50 a spolu s ňou ide aj L6, takže v zhluku spolu a potom hodinu nič. Zo Záblatia X:20, čo nie je k vlaku...
Práve som dopozeral turnusy a aj tie by 5 min. posun skôr umožnili bez narušenia náväznosti a BP. Akurát po 14-tej hodine kedy sa ide zo Sihote 10 a 40 by ten 10 musel ostať kvôli prípoju od Kubrej L1, tam možno očakávať potenciál.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement