Reply on: draxter #9056:
Zdravím, Môj názor už poznáš. Som jednoznačne za variantu s linkou 16.
Do L16 by som začlenil všetky spoje premávajúce do priemyselného parku. Aj zo Sihote a aj zo stanice. Síce je pravda, že majú veľkú časť trasy spoločnú s L6, ale sú významné najmä pre zamestnancov priemyselného parku a preto by som ich dal do samostatnej zamestnaneckej L16. Pre ostatných bežných cestujúcich (teda väčšinu) by sa tak cestovný poriadok L6 sprehľadnil a viac by vynikla aj pravidelnosť a lepšia možnosť zapamätania (ubudli by 2 konečné a aj poznámky).
Pri variante s písmenami sa obávam toho mýlenia sa ohľadom 6S (stanica, Sihoť, SAD).
linka10
Jeho hlavná zbraň - osočovanie kohokoľvek, či dopravných odborníkov, bežných ľudí, ale aj nadšencov dopravy.
Čo je podľa jedného z jeho príspevkov najdôležitejšia vec kvalitnej modernej MHD??? Interval a preklad medzi linkami - na tomto sa 100% zhodneme. Tak preto sa vás pýtam (ako hovorí pán Slota), keď je podľa neho toto najdôležitejšia vec, prečo ich návrh nie je intervalový (70 min. nie je interval) a prekladový napriek tomu že je to len "model" (má teda hodnotu Tento papiera ktorý tak lacno vozia zo Žiliny). Ja som si ich "modelové" odchody pohádzal do tabuliek na jednotlivé zastávky kde sa stretajú linky zhlukom a zároveň nemožnosti prestupu medzi linkami by ste sa až čudovali.
Pretože tieto jeho reči sú len mlátením prázdnej slamy. Ale priznám sa, rád by som videl jeho pevný návrh, s pevným cestovným poriadkom, pevnými obehmi vozidiel. Ale mám až strach...Strach z toho, že zničenie Sodomy Gomory je proti tomu slabý úkaz.