Inak návrh MHD: som spokojný, toto je ozaj dobré. Splnené sú všetky základné požiadavky!
a) pravidelný CP - to je krása) pravidelný CP - to je krása
b) preklady liniek - niečo čo tu okrem 1+22 do roku 2012 už roky chýba a malo dávno byť!)
c) dôležité spojenia posilnené - linka 8 niečo neskutočné, linka 11 konečne, linka 24 už mala byť dávno
Akosi mi to nedalo, ale našiel som si čas a vyhľadal všetky príspevky od "Udiaka" a viacero vecí mi zapadlo ako puzzle.
Jeho hlavná zbraň - osočovanie kohokoľvek, či dopravných odborníkov, bežných ľudí, ale aj nadšencov dopravy.
Čo je podľa jedného z jeho príspevkov najdôležitejšia vec kvalitnej modernej MHD??? Interval a preklad medzi linkami - na tomto sa 100% zhodneme. Tak preto sa vás pýtam (ako hovorí pán Slota), keď je podľa neho toto najdôležitejšia vec, prečo ich návrh nie je intervalový (70 min. nie je interval) a prekladový napriek tomu že je to len "model" (má teda hodnotu Tento papiera ktorý tak lacno vozia zo Žiliny). Ja som si ich "modelové" odchody pohádzal do tabuliek na jednotlivé zastávky kde sa stretajú linky zhlukom a zároveň nemožnosti prestupu medzi linkami by ste sa až čudovali.
Pretože tieto jeho reči sú len mlátením prázdnej slamy. Ale priznám sa, rád by som videl jeho pevný návrh, s pevným cestovným poriadkom, pevnými obehmi vozidiel. Ale mám až strach...Strach z toho, že zničenie Sodomy Gomory je proti tomu slabý úkaz.
už ti neodpovie ? aspoň nie tu na imhd, po tom čo sa súdruh vymaľoval dočista dočista v príspevku #9045...navrhujem ho tu už nezmieňovať, rovnako ako meno toho, ktoré nehodno vysloviť nahlas (Lord Woldemord)?
Jasné, pri neexistencii normálnej predajnej siete na lístky MHD by zvýšenie cestovného v kombinácii s rozkopaním celého systému MHD malo tzv. trnavský efekt - nie, ďakujeme, v TN je MHD pre ľudí a nie pre akademikov.
Ja sa musim opakovane spytat ci by nebolo v duchu vami prezentovanej logiky idealne zvysit cestovne na 99 eur. To by uz MHD necestoval nikto a jazdna doba by sa skratila uplne uzasnym sposobom!
ešte že som si stihol text tohto príspevku skopírovať, pán pirmátor prednosta MsÚ a páni poslanci, či výbori mestsých častí iste budú radi vedieť, s akými hulvátmi majú do činenia?
závisť, nič iné len závisť, že to čo sa spracovalo má vysokú odbornú úroveň, spracovanie takmer na profesionálnej úrovni, výsledok boduje u ľudí, má všetko hlavu i pätu a stálo to 0 EUR!!!
Ja hovorím zbytočné aj písať na mesto pripomienky, keď nie je k čomu, keď bude spracovaný CP tak ako hovorí zmluva, rád si ho pozriem a preštudujem a rovnako spracujeme tu na imhd jeho obsah. Ale bola to úplne zbytočná robota, pretože to čo sa prezentovalo nie je výsledok do praxe, ale len základ pre tvorbu CP, ktorý vlastne nejestvuje. Ale aspoň máme predstavu o trasovaní, prečíslovávaní, či minutáži spojov v odborom prevedení a môžeme sa z toho učiť ?
už sú reálne mapky viacerých liniek: 1,2,4,5,6,8,11,22,23 Počas dˇan ešte popribúdajú, len problém je že:
- kruháč Pred Poľom nie je plne funkčný pre účely trasovania, tak linka 4 je nakreslená po Jána Derku
- podjazd vlárska nebude vôbec možné použiť, tak linka 3 bude uvedená "pešo"
- podjazd Pred poľom ešte nejestvuje a linka 50 tak bude zatiaľ kreslená cez priecestie pri Bille
Nič z vyššie uvedeného neovplyvní umiestnenie zastávok na trasách týchto liniek. ?
Dúfam, že oceníte všetku túto čo možno najbližšiu možnosť sprístupnenia Alternatívneho návrhu novej koncepcie MHD pre jeho zrozumiteľné pochopenie, hoci ako čítam, asi s tým zjavne nemá nikto problém.
Autori oceňujú aj pripomienky, pretože nemajú kľúče od miešačky a ani nie sú riaditeľmi zemegule ? ?
Kto z dôveryhodných ľudí má predčasne záujem o môj cestovný poriadok spolu s prekladovými tabuľkami, výpočtom tkm, finálnou mapu rád mu návrh na preštudovanie pošlem mailom, len sa mi ozvite, rád si vypočujem opodstatnenú kritiku!
Dick-kári, píšete že ako keby sa 5-ročné dieťa hralo s modelmi autíčok. Avšak sami ste povedali že všetko čo ste navrhli je len model, celý cestovný poriadok, k čomu sú potom turnusy?? Vy sa len hráte s modelmi. Keď všetko je len model, bolo ich zbytočné robiť.
Dajte aj vy fixný návrh a potom ho môžeme posúdiť.
Preto aj rád pošlem všetky fixné veci, pretože tie ešte nikto nevidel a bez nich ťažko chváliť a tiež aj kritizovať.
Moje turnusy sú fixné na fixný cestovný poriadok. Avšak rezervy sú ponechané tam, kde by mohla byť predpokladaná zmena v "rozvojových" častiach mesta.
vlastné? kľudne zostaň v nevedomosti, uvidíme ako dopadnete, myslím, že verejná mienka je jasná a to čo sa píše tu je len čerešnička, takže odporúčam držať sa témy MHD TN. A ak si si nevšimol sú ti aj iné fóra a tam sa dá rozoberať pre mňa za mňa aj hudobný koncert, takže výstraha padla. a platí pre všetkých ako som povedal!
PS: spam sú akurát tvoje bludy čo tu vypisuješ, a ak nechceš BAN celkovo, tak radím sa držať zásad, ktoré si si mal pri zriaďovaní nicku sovojiť, lebo v TN sekcii tu nebude žiaden bordel. A o tom by vedeli viacerí písať, čo tu spamovali. A závidieť schopnosť zhmotniť fakty a relevantné pripomienky je bežná, takže nad to sa povznášam.
Mne sa tá nová zastávka veľmi pozdáva. Priestor tam je a bude veľmi účelná, oveľa viac ako je teraz pri Renaulte. A z novej zastávky sa podľa mňa bude vychádzať podstatne lepšie ako teraz presne do semafora.
Ospravedlňujem sa dochtorko, ale polka príspevku je o TN a SPAM treba hľadať pod nickom "draxter" a je jedno na ktorej časti tohto fóra - alebo žeby domáca pôda, vlastní podplatení rozhodcovia a fanatické obecenstvo ???...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
draxter
PS: spam sú akurát tvoje bludy čo tu vypisuješ, a ak nechceš BAN celkovo, tak radím sa držať zásad, ktoré si si mal pri zriaďovaní nicku sovojiť, lebo v TN sekcii tu nebude žiaden bordel. A o tom by vedeli viacerí písať, čo tu spamovali. A závidieť schopnosť zhmotniť fakty a relevantné pripomienky je bežná, takže nad to sa povznášam.