Mne nevadia normalne obrubniky,tieto su nizke ,nebude problem a ja v pohode zastavujem blizko chodnika ,takze nech uz ostanu,lebo ak by sa to dodatocne prerabalo-uz to nik poriadne nespravi a kraje by sa casom prepadavali...
No a ta Magnolia-sikmo,odfotim ak nezabudnem v Pondelok,musim riadne vytocit volant do lava a pohnut sa=vyrovnat sa s cestou-co sa da ale auta sa nalakaju ze uz idem do cesty a ja musim zabrzdit ked z kruhaca auto rychlo vyleti... nuz ale co uz... my autobusary sme zvyknuty ze sa nam tu nic neulahcuje ale prave preto pisem co a ako do buducna... vymakat! ?
Viete mi ten pohľad do spätného zrkadla prosím odfotiť? Pôjdem sa tam pozrieť cez víkend, ale tento pohľad nemám veľmi ako dokázať.
Ak je to tak, rád by som tento problém otvoril na "železničnej" komisii.
Ďakujem!
BTW: K téme kasseláku na spomínaných zástavkach budem sedieť v pondelok. Napíšem potom update.
No podla projektu to urcite bolo kreslene zarovno s vodiacim pruzkom, zda sa, ze tam bolo uvazovane aj nejakym miestom na pripadne parkovanie pred Magnoliou. Ktovie ci sa toho nakoniec aj drzali, pojdem sa pozriet cez vikend ako to tam pokrocilo.
..tak a zastavky pri Radegaste a Magnolii mame hotove,dufam ze teraz nejakeho dobraka od stola nenapadne ich dat prerobit na novy obrubnik-uz nech je to ako je,ale ta v smere na Opatovu-ludia bozi...sikmo s cestou,kto to projektoval!? Ved ja vidim v spetnom zrkadle rodinny dom a nie auta cii mozem vyst zo zastavky... ah boze...toto by dopravny policajti nemali schvalit uviest do uzivania... jako chceme 100% vykony-nie su,tak mam aj ja tak zacat karovat? ...
pridám aj mapku ako to navrhujem, ale zataiľ takto 2016:
pridám sa aj ja, možno tá reforma MHD by mohla dopadnúť nejako takto:
1 Juh II - Inovecká - Hasičská - žst - Pred poľom - Sihoť IV (15/20/30) - a nasadenie hlavne kĺbaky!!!
2 Nozdrkovce(SAD) - Biskupice - nemocnica - Hasičská - Hodžova (podchod žst) - Sihoť IV (40/60/60)
3 Orechové(VOP) - Zlatovce - Bratislavská - Old Herold - nemocnica - Juh I(Juh II) (30/60/120)
5 Juh I - Dlhé Hony - nemocnica - Zlatovská - Záblatie/Priem park (30/60/120)
6 Sihoť IV - Rázusova - žst - Hasičská - Zlatovská - Priem park/Záblatie (30/60/120)
8 Juh II - Soblahovská - Hasičská - Rázusova - Pred poľom - Kubra (20/60/60)
10 Juh I, II - nový most - Zlatovská - Inovecká - Juh II (60/-/-) (zrýchlené spoje z liniek 3,5,15 a 19)
11 Juh I - Inovecká - nemocnica - Hasičská - žst - Kubra - Kubrica (20/30/60)
15 Juh II - Inovecká - Zlatovská - Priem park (60/60/-)
18 Juh I - Soblahovská - Hasičská - Rázusova - Pred poľom - Kubra (60/60/60)
21 Juh I - Električná - Hasičská - Rázusova - Sihoť IV - Opatová - a späť (60/120/120)
24 Laugo - nemocnica - Hasičská - Hodžova (podchod žst) - Sihoť IV (40/60/60)
25 Juh II - Inovecká - nemocnica - Laugo (60/60/60)
28 Juh III - Dlhé Hony - nemocnica - žst - Rázusova - Sihoť IV (30/60/60)
50 Juh II - Soblahovská - Hasičská - Rázusova - Sihoť IV - Pred poľom - žst - Hasičská - nemocnica - Inovecká - Juh II (60 min v 6,7, inak 2 spoje za noc v "x" o 00:30 a 3:30)
v zátvorke je alternatívna konečná pre niektoré vybrané spoje, pokiaľ je / tak je to na výber podľa časti dňa resp. návozu na špičku
(linky 4,12,16,20 som neuviedol, lebo ak bude treba tie účelové spoje, tak nech ostanú)
Juh I by si polepšil tým, že linky 3 a 21 by v "a" mali spolu 60 min, takže oproti terajšiemu stavu (5,11,18) by to bolo na 15min interval
Juh II by linkou 1, 8 a 25 mal tiež 15 min interval v "a"
Kubra by mala miesto linky 1 mala linky 8 a 18, linka 11 by nemusela mať všetky spoje v celej trase, ale podľa potreby, najviac na úseku po žst či Kubru. Kubra by mala v "a" 3 spoje do hodiny oproti terajším 2 pri nezmenených km. Naopak Sihoť by mala stav rovnaký. Zámostie by si polepšilo predĺženými linkami 5 a 6 do Záblatia, naopak linka 13 by sa zrušila a linka 3 by obslúžila Bratislavskú. Čo vy nato?
ja by som to urobil takto:
linka 24 po Hodžovej, linka 28 by som nechal (aj kvôli MAX-u a úradom na Štefáničke)
linka 2 by som dal po Hodžovej, linku 6 tak ako je (detto max a úrady)
Keďže z Biksupíc do nemocnice ľudia môžu dvojkou, na Sihoť 2 aj 21 z Električnej, priamo na stanicu z nemocnice 11 a 28, tak práve 2 a 24 by mohli ísť po Hodžovej. Myslím, že by to mohlo práve linky 2 pomôcť a linka 2 a 24 by sa konečne mala aj skoordinovať:
pracovné dni
X: 00 (2) 20 (24) 40 (2)
Y: 00 (24) 20 (2) 40 (24)
Vsetci chceme rychlejsiu dopravu v meste,tak by som navrhol jednu mensiu upravu a to: Vybudovat aut.zastavku na Hodzovej ul pri vychode/vchode do podchodu k nastupistiam na zel.stanici a v smere z mesta na Sihot 4 zrusit zachadzanie liniek c.28 a 24 na stanicu z casovych dovodov a viest ich na Hodzovu ul.,pricom by stali na tej novej zastavke-kto potrebuje na a zo stanice vyuzije podchod a kto potreboval vyuzit zastavky na M.Razusa by siel z tejto a dalej by linky pokracovali uz rovno po Hodzovej na Opatovsku... ak by sa to ujalo a osvedcilo mohli by tak fungovat aj linky c. 2 a 6 kludne v tom smere. Co vy na to?
To s tým zabudovaným LED osvetlením priechodu je výborný nápad, určite by sa našlo viacero kandidátov.
Ešte je otázne či to napojiť na pohybový senzor alebo tlačítko. A samozrejme všetky prvky v antivandal úprave a FV článok aspoň 5 metrov od zeme ?, veď sme na Slovensku...
Ako píše Milan. Bol som hlavný iniciátor tejto investície. Skúsim vysvetliť prečo. No musím napísať, že som mal výraznú podporu aj kolegov z mestskej časti Stred.
1. Nech Vám to bude znieť akokoľvek sladko a "politicky", jednou z mojich priorít bola a je ochrana tých najslabších a najzraniteľnejších účastníkov cestnej premávky. Z dopravnej polície sa mi podarilo získať štatistiku stretov chodec - automobil. Od smrteľnej (!) nehody na tomto priechode ubehlo možno 4-5 rokov, no podľa ich štatistiky došlo aj po nej (našťastie) len k ľahšiemu zraneniu. Čiže ide o problematické miesto (rozhľadové parametre, dlhá rovina, rýchlosť a pod.).
2. Zároveň som chcel do tohoto miesta dostať bezbariérovosť. Čo sa už začínajú postupne akceptovať aj na úrade v meste.
3. Riešiť zničený povrch "polo" zástavkovej niky pri Perle. A zároveň prioritizovať vozidlo MHD. Ak má byť raz MHD alternatívou, resp. jednou z alternatív k IAD, potom na to treba myslieť už teraz.
Bol som si tento priestor prejsť s projektantom, ktorý dostal projektovú dokumentáciu (PD) na starosti. Bavili sme sa na mieste o možnostiach a riešeniach. Videl som len krátko finálnu PD, ale z toho, čo som videl, zlepšuje rozhľadové parametre a tým výrazne zvyšuje bezpečnosť chodcov. K tomu by som rád do tohto tranzitného bodu (Noviny - Legionárska) vniesol prvok aktívnej bezpečnosti:
Tak to by ma zaujímalo vysvetlenie potrebnosti hlučnej hudby vo vozidle.
A kde všade pretriasať? No, kontrolu zákazu fajčenia môže kontrolovať aj Úrad verejného zdravotníctva, takže ja by som to poslal aj tam. A dostať 3 pokuty.... to by si už vodiči dali pozor. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
milan001