Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Richard Ščepko #8689:
Musim opravit jednu vec,teraz ked dali vodiace dosky na obchadzanie prekazky prec,da sa na zastavke pred Magnoliou zastavit ako treba a v spetnom zrkadle vidim celkom slusnu cast cesty za mnou! Tak sa ospravedlnujem,nie je to az tak zle! 😉
Zdravím.Neuvažuje sa o predlžení linky č.7 až po priemyselný park? Kedysi som chodil z kubrej linkou 7 a na konečnej pri VOD-eko som vystupil a zbytok odšlapal pešo ale teraz sa to už nedá pretože je tam postavený nový most. ?
Reply on: kvorka #8684:
sú tam dobré nápady, ja považujem za základ toto:

- využiť podjazd pri Radegaste na jazdu MHD, pretože naozaj linka 1 vozí od sídliska Pred Poľom do Kubry vzduch, s tým však súvisí potom aj úprava na linke 8, nakoľko by nebolo treba až toľko spojov zo sídliska Sihoť III a IV. Vidím však problém v tom, že sa na odbočke z nového kruháča smer Pred poľom neurobila zastávková nika, pretože takto jazdiaca linka MHD (t.j. zo Sihote IV smer Pred poľom) nemá kde zastaviť. Táto spojnica však podľa mňa je zaujímavá aj pre zamestnancov TRENS a okolia, ktorí bývajú na Sihoti III a IV pre dochádzku do práce a tým by zároveň nebolo potrebné mať linku 4 pre Kubru ZŠ, nakoľko od zastávky Pred poľom to nie je ďaleko ku Kubranskej ZŠ.

- kľúčové s ohľadom na využitie MHD vidím urobiť niečo s linkou 22, ktorá je neatraktívna pre tých, čo nejdú len do centra. Ja vy som, pokiaľ by sa ozaj upravila trasa linky 1 na Sihoť IV, navrhoval linku 22 zrušiť, jej spoje včleniť do linky 8 na pravidelný interval 30 min po celý deň a na linke 8 zrušiť viaceré spoje súbežné s linkou 1. Linky 1 a 8 dokonale preložiť a získať pre Trenčín neskutočný interval: 15min v sedle! Pre Juh II by bol veľmi potrebný, pričom by sa odstránila dnešná disproporcia pri intervale liniek 1+22, kedy spoje majú rozostup 10min-30min-20min, čo nie je vhodné (linka 22 ide x:05, linka 1 ide x:15 a x:45). Je to vhodné aj s ohľadom na využitie a nasadenie kĺbových vozidiel na linkách s najväčším potenciálom cestujúcich (linka 1 by spájala Juh - Dlhé Hony - centrum - stanicu - Pod Sokolice - Pred poľom a Sihoť III,IV, čo vnímam veľmi veľmi pozitívne.

- obsluhu Záblatia by naozaj mohla prevziať linka 6, ktorej interval by sa trochu upravil a vlastne by pokryl obdobné územie ako terajšia linka 13. Prípadne by to mohli byť aj vybrané spoje linky 5 (ide k nemocnici)

- výmena konečnej u linky 1 a 8/18 na Sihoti znie zaujímavo, ja som skôr uvažoval s výmenou s linkou 2

- jednoznačne som sa zrušenie linky 23 a za poriadnu linku 28, pretože je to na tejto linke vidno, že najmä večerné spoje linky 28, ktoré boli dobre využité, sa teraz vozia naprázdno

- najnovšie by som bol zato, aby po novom moste jazdili aj dojazdové spoje do SAD-ky s cestujúcimi, nakoľko po 20:30 spojenie z Juhu neexistuje, čo je zlé aj pre priemyselný park a ľudí s trojzmennou prevádzkou zamestnávateľov

- som proti tomu, aby sa z Orechového cestovalo okľukou cez všetky vymetáky, tvoja trasa mi príde celkom vhodná

- rozhodne treba urobiť poriadok na Juhu I a posilniť linku 11, pretože to je nosná linka tejto časti. Ak by cez víkend bol rozostup spojov, tak 20 min interval by bol ešte akceptovateľný aj tu.

- pozorovaním vidím, že kĺbak by sa zišiel viac na linke 24 než na niektorých iných spojoch, avšak radšej stoja vo vozovni cez deň mimo špičku...
Reply on: kvorka #8694:
O nejakých normách pre otočisko autobusov nemám ani len poňatia, ale mesto Trenčín pri Vodeku nejaké pozemky vlastní. Viz pripojený obrázok a pre porovnanie som tam dal aj otoč na Juhu pri rovnakom zoome.
Reply on: kvorka #8694:
Točia sa pri benzínke na konci Zlatovskej, takže hej. Kedysi sa točievali priamo v križovatke, ale vzhľadom na zmenu organizácie dopravy, ktorá tam prebehla, je to takto zrejme bezpečnejšie...
Reply on: Richard Ščepko #8689:
inak na Zlatovskej sa stále autobusy chodia otáčať zbytočne do 300m vzdialeného miesta? hlavne že do Nozdrkoviec predĺžiť dvojku peniaze nie sú, ale linky 5,6,7,15 (ktoré nejdú do priemyselného parku) najazdia takto zbytočné km
Reply on: draxter #8692:
Mi to pripomenulo historku z nedávneho konca éry plastových tabúľ, kedy na správnosť údajov na nich už dosť vodičov dlabalo: nastupujeme pri Trenčane, nejaký spoj smerom na Zámostie (asi 5 alebo 15). Autobus sa točí pri Hviezde na most a vtom nejaká pani dobehne za vodičom a hovorí mu: "Pán šofér, ale ja chcem ísť na Sihoť, ja som videla na boku ceduľu osemnástky...". Vodič s kľudom: "Milá pani, nesmiete veriť všetkému, čo vidíte!" ?
Reply on: capaCity #8691:
aspoň že to malo oboje cieľ na Sihoti ?
Dnes voz 32, L6 14:10 zo Zlatovská VOD-EKO: Na prednom a zadnom EMteste po správnosti L6, na boku L28 s cieľom Opatovská, Sihoť IV. Chyba softvéru?
Reply on: Richard Ščepko #8689:
Mne nevadia normalne obrubniky,tieto su nizke ,nebude problem a ja v pohode zastavujem blizko chodnika ,takze nech uz ostanu,lebo ak by sa to dodatocne prerabalo-uz to nik poriadne nespravi a kraje by sa casom prepadavali...
No a ta Magnolia-sikmo,odfotim ak nezabudnem v Pondelok,musim riadne vytocit volant do lava a pohnut sa=vyrovnat sa s cestou-co sa da ale auta sa nalakaju ze uz idem do cesty a ja musim zabrzdit ked z kruhaca auto rychlo vyleti... nuz ale co uz... my autobusary sme zvyknuty ze sa nam tu nic neulahcuje ale prave preto pisem co a ako do buducna... vymakat! ?
Reply on: Marek6283 #8682:
Viete mi ten pohľad do spätného zrkadla prosím odfotiť? Pôjdem sa tam pozrieť cez víkend, ale tento pohľad nemám veľmi ako dokázať.
Ak je to tak, rád by som tento problém otvoril na "železničnej" komisii.

Ďakujem!

BTW: K téme kasseláku na spomínaných zástavkach budem sedieť v pondelok. Napíšem potom update.
Reply on: kvorka #8684:
Napíš mi pls na m1k3 [at] pobox.sk
Reply on: Marek6283 #8682:
No podla projektu to urcite bolo kreslene zarovno s vodiacim pruzkom, zda sa, ze tam bolo uvazovane aj nejakym miestom na pripadne parkovanie pred Magnoliou. Ktovie ci sa toho nakoniec aj drzali, pojdem sa pozriet cez vikend ako to tam pokrocilo.

http://s24.postimg.org/kjatcuzb9/radegast.jpg
Reply on: kvorka #8684:
to je zaujímavé, chce to ešte pár vecí, hodím ti mailom, ok?
a ešte niečo staršieho dáta
Reply on: kvorka #8681:
tu je moja mapa ?
Reply on: Marek6283 #8682:
bude kasselák, ak nie teraz tak nikdy ?
Tal možno šikmo bude aj cesta ten kúsok, inak si to neviem vysvetliť.?
..tak a zastavky pri Radegaste a Magnolii mame hotove,dufam ze teraz nejakeho dobraka od stola nenapadne ich dat prerobit na novy obrubnik-uz nech je to ako je,ale ta v smere na Opatovu-ludia bozi...sikmo s cestou,kto to projektoval!? Ved ja vidim v spetnom zrkadle rodinny dom a nie auta cii mozem vyst zo zastavky... ah boze...toto by dopravny policajti nemali schvalit uviest do uzivania... jako chceme 100% vykony-nie su,tak mam aj ja tak zacat karovat? 🙂 ...
Reply on: milan001 #8680:
pridám aj mapku ako to navrhujem, ale zataiľ takto 2016:

pridám sa aj ja, možno tá reforma MHD by mohla dopadnúť nejako takto:
1 Juh II - Inovecká - Hasičská - žst - Pred poľom - Sihoť IV (15/20/30) - a nasadenie hlavne kĺbaky!!!
2 Nozdrkovce(SAD) - Biskupice - nemocnica - Hasičská - Hodžova (podchod žst) - Sihoť IV (40/60/60)
3 Orechové(VOP) - Zlatovce - Bratislavská - Old Herold - nemocnica - Juh I(Juh II) (30/60/120)
5 Juh I - Dlhé Hony - nemocnica - Zlatovská - Záblatie/Priem park (30/60/120)
6 Sihoť IV - Rázusova - žst - Hasičská - Zlatovská - Priem park/Záblatie (30/60/120)
8 Juh II - Soblahovská - Hasičská - Rázusova - Pred poľom - Kubra (20/60/60)
10 Juh I, II - nový most - Zlatovská - Inovecká - Juh II (60/-/-) (zrýchlené spoje z liniek 3,5,15 a 19)
11 Juh I - Inovecká - nemocnica - Hasičská - žst - Kubra - Kubrica (20/30/60)
15 Juh II - Inovecká - Zlatovská - Priem park (60/60/-)
18 Juh I - Soblahovská - Hasičská - Rázusova - Pred poľom - Kubra (60/60/60)
21 Juh I - Električná - Hasičská - Rázusova - Sihoť IV - Opatová - a späť (60/120/120)
24 Laugo - nemocnica - Hasičská - Hodžova (podchod žst) - Sihoť IV (40/60/60)
25 Juh II - Inovecká - nemocnica - Laugo (60/60/60)
28 Juh III - Dlhé Hony - nemocnica - žst - Rázusova - Sihoť IV (30/60/60)
50 Juh II - Soblahovská - Hasičská - Rázusova - Sihoť IV - Pred poľom - žst - Hasičská - nemocnica - Inovecká - Juh II (60 min v 6,7, inak 2 spoje za noc v "x" o 00:30 a 3:30)
v zátvorke je alternatívna konečná pre niektoré vybrané spoje, pokiaľ je / tak je to na výber podľa časti dňa resp. návozu na špičku
(linky 4,12,16,20 som neuviedol, lebo ak bude treba tie účelové spoje, tak nech ostanú)
Juh I by si polepšil tým, že linky 3 a 21 by v "a" mali spolu 60 min, takže oproti terajšiemu stavu (5,11,18) by to bolo na 15min interval
Juh II by linkou 1, 8 a 25 mal tiež 15 min interval v "a"
Kubra by mala miesto linky 1 mala linky 8 a 18, linka 11 by nemusela mať všetky spoje v celej trase, ale podľa potreby, najviac na úseku po žst či Kubru. Kubra by mala v "a" 3 spoje do hodiny oproti terajším 2 pri nezmenených km. Naopak Sihoť by mala stav rovnaký. Zámostie by si polepšilo predĺženými linkami 5 a 6 do Záblatia, naopak linka 13 by sa zrušila a linka 3 by obslúžila Bratislavskú. Čo vy nato?
Reply on: milan001 #8679:
a ušetrené kilometre linky 2 zo stanice dať na predĺženie do Nozdrkoviec

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.