ja by som to urobil takto:
linka 24 po Hodžovej, linka 28 by som nechal (aj kvôli MAX-u a úradom na Štefáničke)
linka 2 by som dal po Hodžovej, linku 6 tak ako je (detto max a úrady)
Keďže z Biksupíc do nemocnice ľudia môžu dvojkou, na Sihoť 2 aj 21 z Električnej, priamo na stanicu z nemocnice 11 a 28, tak práve 2 a 24 by mohli ísť po Hodžovej. Myslím, že by to mohlo práve linky 2 pomôcť a linka 2 a 24 by sa konečne mala aj skoordinovať:
pracovné dni
X: 00 (2) 20 (24) 40 (2)
Y: 00 (24) 20 (2) 40 (24)
Vsetci chceme rychlejsiu dopravu v meste,tak by som navrhol jednu mensiu upravu a to: Vybudovat aut.zastavku na Hodzovej ul pri vychode/vchode do podchodu k nastupistiam na zel.stanici a v smere z mesta na Sihot 4 zrusit zachadzanie liniek c.28 a 24 na stanicu z casovych dovodov a viest ich na Hodzovu ul.,pricom by stali na tej novej zastavke-kto potrebuje na a zo stanice vyuzije podchod a kto potreboval vyuzit zastavky na M.Razusa by siel z tejto a dalej by linky pokracovali uz rovno po Hodzovej na Opatovsku... ak by sa to ujalo a osvedcilo mohli by tak fungovat aj linky c. 2 a 6 kludne v tom smere. Co vy na to?
To s tým zabudovaným LED osvetlením priechodu je výborný nápad, určite by sa našlo viacero kandidátov.
Ešte je otázne či to napojiť na pohybový senzor alebo tlačítko. A samozrejme všetky prvky v antivandal úprave a FV článok aspoň 5 metrov od zeme ?, veď sme na Slovensku...
Ako píše Milan. Bol som hlavný iniciátor tejto investície. Skúsim vysvetliť prečo. No musím napísať, že som mal výraznú podporu aj kolegov z mestskej časti Stred.
1. Nech Vám to bude znieť akokoľvek sladko a "politicky", jednou z mojich priorít bola a je ochrana tých najslabších a najzraniteľnejších účastníkov cestnej premávky. Z dopravnej polície sa mi podarilo získať štatistiku stretov chodec - automobil. Od smrteľnej (!) nehody na tomto priechode ubehlo možno 4-5 rokov, no podľa ich štatistiky došlo aj po nej (našťastie) len k ľahšiemu zraneniu. Čiže ide o problematické miesto (rozhľadové parametre, dlhá rovina, rýchlosť a pod.).
2. Zároveň som chcel do tohoto miesta dostať bezbariérovosť. Čo sa už začínajú postupne akceptovať aj na úrade v meste.
3. Riešiť zničený povrch "polo" zástavkovej niky pri Perle. A zároveň prioritizovať vozidlo MHD. Ak má byť raz MHD alternatívou, resp. jednou z alternatív k IAD, potom na to treba myslieť už teraz.
Bol som si tento priestor prejsť s projektantom, ktorý dostal projektovú dokumentáciu (PD) na starosti. Bavili sme sa na mieste o možnostiach a riešeniach. Videl som len krátko finálnu PD, ale z toho, čo som videl, zlepšuje rozhľadové parametre a tým výrazne zvyšuje bezpečnosť chodcov. K tomu by som rád do tohto tranzitného bodu (Noviny - Legionárska) vniesol prvok aktívnej bezpečnosti:
Tak to by ma zaujímalo vysvetlenie potrebnosti hlučnej hudby vo vozidle.
A kde všade pretriasať? No, kontrolu zákazu fajčenia môže kontrolovať aj Úrad verejného zdravotníctva, takže ja by som to poslal aj tam. A dostať 3 pokuty.... to by si už vodiči dali pozor. ?
načo to tu točíme, keď niečo človeka naštve, je jasné, že jeho prejav je farbistý. Asi by aj u mňa už potom bolo zlé všetko, keby som sa viezol v zafajčenom voze. Z dopravného hľadiska išlo jednu vec, iné veci nie sú predmetom dopravnej diskusie a asi ani sťažnosti, tak to nechajme tak.
Každý, najmä kto je pod verejnou kontrolou, si musí uvedomiť ako sa má správať. Takže na to, že je to otec, dedko a pod. mal myslieť najprv on, potom ten kto to písal. V každej profesii sú dobrí i zlí, rovnako vodiči rovnako cestujúci. Nemyslím, že má zmysel to rozoberať, každý si môže názor urobiť sám.
Všetci ďalší čo budú odbočovať od témy doprava, budú zmazaní, takže buď sa presuňte do OFF TOPIC fóra, alebo to tu nespamujte ohľadom ľudoviek a pod. ?
O.K. vidím, že nemá význam tu niečo vysvetľovať, pretože ja ,, o voze, Vy o koze"
Len zopakujem, že som nespochybnil opodstatnenosť sťažnosti ani zjavné pochybenie zo strany vodiča... len som poukázal na to, že sťažovateľ sa mal držať faktov o nevhodnosti fajčenia v autobuse a nie pridávať a nafukovať problém s vulgárnou, hlučnou hudbou, meškaním ( ktorého dôvod, môže byť ľahko vysvetliteľný).
Ten vodič je niekoho manžel, otec, dedko... myslím, minimálne z ľudského hľadiska by sa nemala uverejňovať jeho fotografia, pre jeden prešľap, ktorého sa dopustil.
Alebo veď ako hovorí milan001, dajme podnet na ODI....alebo kde všade to ešte budeme pretriasať?
A čo hovoríš, nie je na pokutu, keď ide vodič MHD na červenú? A nie jedenkrát, ale opakovane, pretože on predsa nebude čakať pri Radegaste na semafore o minútku dlhšie. (stalo sa mi opakovane, len škoda, že som nemal vytiahnutý mobil... ) Alebo iný vodič,kt. má neustále mobil na uchu počas jazdy a jazdí jednou rukou, lebo veď treba sa porozprávať...) Takže poučenie: všetko treba fotiť, natáčať, dokumentovať a potom medializovať... možno budeme prekvapení,čo všetko sa v našich autobusoch deje, nie?
ideš preč od podstaty, ľudové neľudové, premňa zamňa aj techno: ak vodič musí hučať na cestujúceho, tak to mal vypnúť kým predával lístky! Ale to že tam kúril ako komín, a ešte za jazdy, čo sú už rovno dva priestupky, to akosi nechávaš bokom a utiekaš k tomu, prečo fotka. Typické. Ale tu sa bude húliť iba z komínu.
Ja odporúčam nielen sťažnosť na SAD, ale hlavne poslať na ODI (okresný dopravný inšpektorát), pretože to je aj na pokutu! ?
Kvorka: súhlas pán docent, viem že máš recht, veď tí čo ťa poznáme vieme ?
keď budeš mať toľko právnej praxe ako ja, ozvi sa nie raz som už zdokumentoval priestupok, nie raz vyhral dôležité mediálne spory. Privolenie totiž nie je potrebné v prípade tzv. zákonných licencií:
1/ ak sa fotografie použijú na úradné účely na základe zákona (napr. v trestnom konaní na identifikáciu osoby, na evidenčné účely).
2/ Fotografie sa môžu bez privolenia fyzickej osoby vyhotoviť alebo použiť primeraným spôsobom tiež:
• na vedecké účely
• na umelecké účely
• pre tlačové, filmové, rozhlasové a televízne spravodajstvo (v tomto prípade sa jedná o mediálne spravodajstvo na stránke venovanej tejto problematike).
Ale tu nejde o mňa, ale o to, že ŽIADNY VODIČ nebude huliť vo vozidle, a za to by sme mali všetci dvihnúť palec hore a nie teraz zisťovať kto a prečo ho odfotil, no nie?
Nemáš vôbec pravdu...naštuduj si paragraf 12 Občianskeho zákonníka alebo zákon o ochrane osobných údajov...,, podobizne, obrazové snímky a obrazové a zvukové záznamy týkajúce sa fyzickej osoby alebo jej prejavov osobnej povahy sa smú vyhotoviť alebo použiť len s jej privolením...." Takže nech si cestujúci fotí čo chce, ale nemá právo tu verejne zverejňovať fotky vodiča. A ľudovka s tým má veľký súvis, pretože pán sa sťažoval na citujem ,, VULGÁRNE SPROSTONÁRODNÉ PESNIČKY" ktoré v PAL hrali. A to či hudba hrala nahlas, je tiež len subjektívny pocit cestujúceho. Takže nejde o zbytočné emócie, ale keď chcem napísať sťažnosť, tak píšem fakty a nenafukujem čo sa dá.
zbytočné emócie, zjavne išlo o fajčenie a s tým spojený nadmerný hluk hudby. A v tom, ak osám píšeš, má sťažovateľ pravdu. Pokiaľ ide o zaznamenanie priestupku, každý má právo si to zdokumentovať, tým zákon nikto neporušil. Verejná kontrola vo verejne prístupnom mieste znamená, že každý si môže zverejniť čo chce, čo odfotil na mieste prístupnom (i autobus). Myslím si, že to fajčenie vo voze je drzosť najhrubšieho zrna, takže rozčúlenie je na mieste. Tvoja reakcia o zveličovaní nie je na mieste, pretože ľudovka s tým súvis nemá, len šlo o to, čo to tam revalo že vodič nepočul kam si cestujúci pýta lístok.
tie vulgárne ,, sprostonárodné" presničky sa volajú ĽUDOVKY... rozumiem, že nie každému musia byť po vôli ale takto preháňať a zveličovať? Keďže ste cestovali 23.08.2015 predpokladám, že ste svoju ,, objektívnu" sťažnosť napísali hneď v ten deň, no stále má SAD TN 30 dní na vybavenie vašej sťažnosti, tak prečo toľko rozčuľovania??? A v neposlednom rade si myslím, že na zverejnenie fotografie cudzej osoby nemáte jej súhlas. Takže keď už chcete niekoho verejne pranierovať, nemali by ste láskavo dotyčnú osobu takto zverejňovať. Myslím, že tým sám porušujete nejeden zákon. Čo sa týka fajčenia- samozrejme nie je čím vodiča ospravedlniť, jednoznačne pochybil.
Inak celkom milo ma prekvapila jedna vec. Po dlhšej dobe som bol doma v TN a všimol som si to, čo sme tu minule rozoberali. Autobusy konečne pri prejazdoch začali na tabuliach používať informácie typu PREJAZD a podobne. Najskôr som si to všimol asi mesiac dozadu pri PAL busoch a tento víkend už aj na MHD busoch. Konečne to niekomu napadlo ? Buď je to náhoda alebo si tu niekto prečítal naše príspevky a pohol trošku rozumom. Ale skôr asi tá náhoda to bude ?
Tú frekvenciu som iba tipol, neštudoval som to presne. A potom ešte tá STN hovorí o funkčnej triede mestskej komunikácie, kedy sa môže umiestňovať zastávka v jazdnom pruhu, a kedy nie.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
capaCity