Reply on: Richard Ščepko #8656:
Saturovaný dopravný tok na jednom nerušenom pruhu je 1800 vozidiel za hodinu v jednom smere. Neviem, či niekto niekedy robil na tej Soblahovskej dopravný prieskum. Ale v závislosti od počtu vozidiel za špičkovú hodinu v jednom smere sa potom dá hovoriť, či ten autobus, ktorý zastaví v na zastávke jazdnom pruhu v priemere raz za 10? minút, tú dopravnú situáciu nejako výrazne skomplikuje.
cestujúci69
Cestoval som linkou Ilava - Horná Poruba 23. 8. 2015 a tak skoro nezabudnem čo za "šoféra" SAD Trenčín zamestnáva. Že vďaka modernému GPS systému s kontrolou dopravy spoj meškal 10 min bola malina. V autobuse revalo rádio s vulgárnymi "sprostonárodnými" pesničkami, keď som si vypýtal lístok, nič nepočul a zareval na mňa "čo???". Rádio nestíšil celú cestu. Vrchol nastal pred Valaskou Belou, kde si šofér kľudne zapálil cigaretu a začal fajčiť za jazdy! Po upozornení, že som astmatik a cítiť dym v autobuse sa tváril ako keby nič a pokračoval vo fajčení! Potom samozrejme "špak" vyhodil z okna.
Keď som toto napísal SAD Trenčín 24. 8. aj s fotkou a videom, kde vidieť lietajúce špaky, počuť pesničku "ako vyšla na pec a ja za ňu, spadla pece a ja na ňu..." TAK TO OSTALO BEZ ODPOVEDE, OSPRAVEDLNENIA SA. Čo tam, že porušil 3 zákony a Prepravný poriadok minimálne v 5 bodoch.. Veď na webovej stránke niečo musí vysieť. Skrátka majú cestujúcich úplne na háku. Je jedno či niekoho vezú alebo nie, na dotáciách si to dorovnajú, nie?