Reply on: draxter #8672:
Ako píše Milan. Bol som hlavný iniciátor tejto investície. Skúsim vysvetliť prečo. No musím napísať, že som mal výraznú podporu aj kolegov z mestskej časti Stred. 1. Nech Vám to bude znieť akokoľvek sladko a "politicky", jednou z mojich priorít bola a je ochrana tých najslabších a najzraniteľnejších účastníkov cestnej premávky. Z dopravnej polície sa mi podarilo získať štatistiku stretov chodec - automobil. Od smrteľnej (!) nehody na tomto priechode ubehlo možno 4-5 rokov, no podľa ich štatistiky došlo aj po nej (našťastie) len k ľahšiemu zraneniu. Čiže ide o problematické miesto (rozhľadové parametre, dlhá rovina, rýchlosť a pod.).
2. Zároveň som chcel do tohoto miesta dostať bezbariérovosť. Čo sa už začínajú postupne akceptovať aj na úrade v meste.
3. Riešiť zničený povrch "polo" zástavkovej niky pri Perle. A zároveň prioritizovať vozidlo MHD. Ak má byť raz MHD alternatívou, resp. jednou z alternatív k IAD, potom na to treba myslieť už teraz.
Bol som si tento priestor prejsť s projektantom, ktorý dostal projektovú dokumentáciu (PD) na starosti. Bavili sme sa na mieste o možnostiach a riešeniach. Videl som len krátko finálnu PD, ale z toho, čo som videl, zlepšuje rozhľadové parametre a tým výrazne zvyšuje bezpečnosť chodcov. K tomu by som rád do tohto tranzitného bodu (Noviny - Legionárska) vniesol prvok aktívnej bezpečnosti:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=HWCAJJIo_mw
Resp. po aplikácii na Slovensko: http://senec.sme.sk/c/6945817/inteligentne-priechody-si-ludia-chvalia.html
Skúsim zohnať výrez z PD a kto by mal záujem, nech mi napíše (richard.scepko@gmail.com).
marcedes1
Len zopakujem, že som nespochybnil opodstatnenosť sťažnosti ani zjavné pochybenie zo strany vodiča... len som poukázal na to, že sťažovateľ sa mal držať faktov o nevhodnosti fajčenia v autobuse a nie pridávať a nafukovať problém s vulgárnou, hlučnou hudbou, meškaním ( ktorého dôvod, môže byť ľahko vysvetliteľný).
Ten vodič je niekoho manžel, otec, dedko... myslím, minimálne z ľudského hľadiska by sa nemala uverejňovať jeho fotografia, pre jeden prešľap, ktorého sa dopustil.
Alebo veď ako hovorí milan001, dajme podnet na ODI....alebo kde všade to ešte budeme pretriasať?
A čo hovoríš, nie je na pokutu, keď ide vodič MHD na červenú? A nie jedenkrát, ale opakovane, pretože on predsa nebude čakať pri Radegaste na semafore o minútku dlhšie. (stalo sa mi opakovane, len škoda, že som nemal vytiahnutý mobil... ) Alebo iný vodič,kt. má neustále mobil na uchu počas jazdy a jazdí jednou rukou, lebo veď treba sa porozprávať...) Takže poučenie: všetko treba fotiť, natáčať, dokumentovať a potom medializovať... možno budeme prekvapení,čo všetko sa v našich autobusoch deje, nie?