Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
a ešte niečo staršieho dáta
Reply on: kvorka #8681:
tu je moja mapa ?
Reply on: Marek6283 #8682:
bude kasselák, ak nie teraz tak nikdy ?
Tal možno šikmo bude aj cesta ten kúsok, inak si to neviem vysvetliť.?
..tak a zastavky pri Radegaste a Magnolii mame hotove,dufam ze teraz nejakeho dobraka od stola nenapadne ich dat prerobit na novy obrubnik-uz nech je to ako je,ale ta v smere na Opatovu-ludia bozi...sikmo s cestou,kto to projektoval!? Ved ja vidim v spetnom zrkadle rodinny dom a nie auta cii mozem vyst zo zastavky... ah boze...toto by dopravny policajti nemali schvalit uviest do uzivania... jako chceme 100% vykony-nie su,tak mam aj ja tak zacat karovat? 🙂 ...
Reply on: milan001 #8680:
pridám aj mapku ako to navrhujem, ale zataiľ takto 2016:

pridám sa aj ja, možno tá reforma MHD by mohla dopadnúť nejako takto:
1 Juh II - Inovecká - Hasičská - žst - Pred poľom - Sihoť IV (15/20/30) - a nasadenie hlavne kĺbaky!!!
2 Nozdrkovce(SAD) - Biskupice - nemocnica - Hasičská - Hodžova (podchod žst) - Sihoť IV (40/60/60)
3 Orechové(VOP) - Zlatovce - Bratislavská - Old Herold - nemocnica - Juh I(Juh II) (30/60/120)
5 Juh I - Dlhé Hony - nemocnica - Zlatovská - Záblatie/Priem park (30/60/120)
6 Sihoť IV - Rázusova - žst - Hasičská - Zlatovská - Priem park/Záblatie (30/60/120)
8 Juh II - Soblahovská - Hasičská - Rázusova - Pred poľom - Kubra (20/60/60)
10 Juh I, II - nový most - Zlatovská - Inovecká - Juh II (60/-/-) (zrýchlené spoje z liniek 3,5,15 a 19)
11 Juh I - Inovecká - nemocnica - Hasičská - žst - Kubra - Kubrica (20/30/60)
15 Juh II - Inovecká - Zlatovská - Priem park (60/60/-)
18 Juh I - Soblahovská - Hasičská - Rázusova - Pred poľom - Kubra (60/60/60)
21 Juh I - Električná - Hasičská - Rázusova - Sihoť IV - Opatová - a späť (60/120/120)
24 Laugo - nemocnica - Hasičská - Hodžova (podchod žst) - Sihoť IV (40/60/60)
25 Juh II - Inovecká - nemocnica - Laugo (60/60/60)
28 Juh III - Dlhé Hony - nemocnica - žst - Rázusova - Sihoť IV (30/60/60)
50 Juh II - Soblahovská - Hasičská - Rázusova - Sihoť IV - Pred poľom - žst - Hasičská - nemocnica - Inovecká - Juh II (60 min v 6,7, inak 2 spoje za noc v "x" o 00:30 a 3:30)
v zátvorke je alternatívna konečná pre niektoré vybrané spoje, pokiaľ je / tak je to na výber podľa časti dňa resp. návozu na špičku
(linky 4,12,16,20 som neuviedol, lebo ak bude treba tie účelové spoje, tak nech ostanú)
Juh I by si polepšil tým, že linky 3 a 21 by v "a" mali spolu 60 min, takže oproti terajšiemu stavu (5,11,18) by to bolo na 15min interval
Juh II by linkou 1, 8 a 25 mal tiež 15 min interval v "a"
Kubra by mala miesto linky 1 mala linky 8 a 18, linka 11 by nemusela mať všetky spoje v celej trase, ale podľa potreby, najviac na úseku po žst či Kubru. Kubra by mala v "a" 3 spoje do hodiny oproti terajším 2 pri nezmenených km. Naopak Sihoť by mala stav rovnaký. Zámostie by si polepšilo predĺženými linkami 5 a 6 do Záblatia, naopak linka 13 by sa zrušila a linka 3 by obslúžila Bratislavskú. Čo vy nato?
Reply on: milan001 #8679:
a ušetrené kilometre linky 2 zo stanice dať na predĺženie do Nozdrkoviec
Reply on: Marek6283 #8677:
ja by som to urobil takto:
linka 24 po Hodžovej, linka 28 by som nechal (aj kvôli MAX-u a úradom na Štefáničke)
linka 2 by som dal po Hodžovej, linku 6 tak ako je (detto max a úrady)

Keďže z Biksupíc do nemocnice ľudia môžu dvojkou, na Sihoť 2 aj 21 z Električnej, priamo na stanicu z nemocnice 11 a 28, tak práve 2 a 24 by mohli ísť po Hodžovej. Myslím, že by to mohlo práve linky 2 pomôcť a linka 2 a 24 by sa konečne mala aj skoordinovať:
pracovné dni
X: 00 (2) 20 (24) 40 (2)
Y: 00 (24) 20 (2) 40 (24)

voľné dni:
Z: 00(2) 30(24) ?
Reply on: Marek6283 #8677:
Takisto som nad tým rozmýšľal, okrem kilometrov by tým bus ušetril 3 semafory...
Vsetci chceme rychlejsiu dopravu v meste,tak by som navrhol jednu mensiu upravu a to: Vybudovat aut.zastavku na Hodzovej ul pri vychode/vchode do podchodu k nastupistiam na zel.stanici a v smere z mesta na Sihot 4 zrusit zachadzanie liniek c.28 a 24 na stanicu z casovych dovodov a viest ich na Hodzovu ul.,pricom by stali na tej novej zastavke-kto potrebuje na a zo stanice vyuzije podchod a kto potreboval vyuzit zastavky na M.Razusa by siel z tejto a dalej by linky pokracovali uz rovno po Hodzovej na Opatovsku... ak by sa to ujalo a osvedcilo mohli by tak fungovat aj linky c. 2 a 6 kludne v tom smere. Co vy na to?
Reply on: Richard Ščepko #8675:
To s tým zabudovaným LED osvetlením priechodu je výborný nápad, určite by sa našlo viacero kandidátov.
Ešte je otázne či to napojiť na pohybový senzor alebo tlačítko. A samozrejme všetky prvky v antivandal úprave a FV článok aspoň 5 metrov od zeme ?, veď sme na Slovensku...
Reply on: draxter #8672:
Ako píše Milan. Bol som hlavný iniciátor tejto investície. Skúsim vysvetliť prečo. No musím napísať, že som mal výraznú podporu aj kolegov z mestskej časti Stred.

1. Nech Vám to bude znieť akokoľvek sladko a "politicky", jednou z mojich priorít bola a je ochrana tých najslabších a najzraniteľnejších účastníkov cestnej premávky. Z dopravnej polície sa mi podarilo získať štatistiku stretov chodec - automobil. Od smrteľnej (!) nehody na tomto priechode ubehlo možno 4-5 rokov, no podľa ich štatistiky došlo aj po nej (našťastie) len k ľahšiemu zraneniu. Čiže ide o problematické miesto (rozhľadové parametre, dlhá rovina, rýchlosť a pod.).

2. Zároveň som chcel do tohoto miesta dostať bezbariérovosť. Čo sa už začínajú postupne akceptovať aj na úrade v meste.

3. Riešiť zničený povrch "polo" zástavkovej niky pri Perle. A zároveň prioritizovať vozidlo MHD. Ak má byť raz MHD alternatívou, resp. jednou z alternatív k IAD, potom na to treba myslieť už teraz.

Bol som si tento priestor prejsť s projektantom, ktorý dostal projektovú dokumentáciu (PD) na starosti. Bavili sme sa na mieste o možnostiach a riešeniach. Videl som len krátko finálnu PD, ale z toho, čo som videl, zlepšuje rozhľadové parametre a tým výrazne zvyšuje bezpečnosť chodcov. K tomu by som rád do tohto tranzitného bodu (Noviny - Legionárska) vniesol prvok aktívnej bezpečnosti:

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=HWCAJJIo_mw
Resp. po aplikácii na Slovensko: http://senec.sme.sk/c/6945817/inteligentne-priechody-si-ludia-chvalia.html

Skúsim zohnať výrez z PD a kto by mal záujem, nech mi napíše (richard.scepko@gmail.com).
Reply on: draxter #8672:
vraj Legionárska - Perla
Reply on: marcedes1 #8668:
Tak to by ma zaujímalo vysvetlenie potrebnosti hlučnej hudby vo vozidle.

A kde všade pretriasať? No, kontrolu zákazu fajčenia môže kontrolovať aj Úrad verejného zdravotníctva, takže ja by som to poslal aj tam. A dostať 3 pokuty.... to by si už vodiči dali pozor. ?
vraj sa plánuje úprava aj niektorých iných zastávok v meste, vie niekto o ktoré konkrétne sa má jednať?
Reply on: marcedes1 #8670:
?
Reply on: draxter #8669:
Rozkaz šéfe, beriem na vedomie? ? ? ? ? ?
Reply on: marcedes1 #8668:
načo to tu točíme, keď niečo človeka naštve, je jasné, že jeho prejav je farbistý. Asi by aj u mňa už potom bolo zlé všetko, keby som sa viezol v zafajčenom voze. Z dopravného hľadiska išlo jednu vec, iné veci nie sú predmetom dopravnej diskusie a asi ani sťažnosti, tak to nechajme tak.

Každý, najmä kto je pod verejnou kontrolou, si musí uvedomiť ako sa má správať. Takže na to, že je to otec, dedko a pod. mal myslieť najprv on, potom ten kto to písal. V každej profesii sú dobrí i zlí, rovnako vodiči rovnako cestujúci. Nemyslím, že má zmysel to rozoberať, každý si môže názor urobiť sám.

Všetci ďalší čo budú odbočovať od témy doprava, budú zmazaní, takže buď sa presuňte do OFF TOPIC fóra, alebo to tu nespamujte ohľadom ľudoviek a pod. ?
Reply on: milan001 #8667:
O.K. vidím, že nemá význam tu niečo vysvetľovať, pretože ja ,, o voze, Vy o koze"
Len zopakujem, že som nespochybnil opodstatnenosť sťažnosti ani zjavné pochybenie zo strany vodiča... len som poukázal na to, že sťažovateľ sa mal držať faktov o nevhodnosti fajčenia v autobuse a nie pridávať a nafukovať problém s vulgárnou, hlučnou hudbou, meškaním ( ktorého dôvod, môže byť ľahko vysvetliteľný).
Ten vodič je niekoho manžel, otec, dedko... myslím, minimálne z ľudského hľadiska by sa nemala uverejňovať jeho fotografia, pre jeden prešľap, ktorého sa dopustil.
Alebo veď ako hovorí milan001, dajme podnet na ODI....alebo kde všade to ešte budeme pretriasať?
A čo hovoríš, nie je na pokutu, keď ide vodič MHD na červenú? A nie jedenkrát, ale opakovane, pretože on predsa nebude čakať pri Radegaste na semafore o minútku dlhšie. (stalo sa mi opakovane, len škoda, že som nemal vytiahnutý mobil... ) Alebo iný vodič,kt. má neustále mobil na uchu počas jazdy a jazdí jednou rukou, lebo veď treba sa porozprávať...) Takže poučenie: všetko treba fotiť, natáčať, dokumentovať a potom medializovať... možno budeme prekvapení,čo všetko sa v našich autobusoch deje, nie?
Reply on: marcedes1 #8665:
ideš preč od podstaty, ľudové neľudové, premňa zamňa aj techno: ak vodič musí hučať na cestujúceho, tak to mal vypnúť kým predával lístky! Ale to že tam kúril ako komín, a ešte za jazdy, čo sú už rovno dva priestupky, to akosi nechávaš bokom a utiekaš k tomu, prečo fotka. Typické. Ale tu sa bude húliť iba z komínu.

Ja odporúčam nielen sťažnosť na SAD, ale hlavne poslať na ODI (okresný dopravný inšpektorát), pretože to je aj na pokutu! ?

Kvorka: súhlas pán docent, viem že máš recht, veď tí čo ťa poznáme vieme ?
Reply on: marcedes1 #8665:
keď budeš mať toľko právnej praxe ako ja, ozvi sa 🙂 nie raz som už zdokumentoval priestupok, nie raz vyhral dôležité mediálne spory. Privolenie totiž nie je potrebné v prípade tzv. zákonných licencií:
1/ ak sa fotografie použijú na úradné účely na základe zákona (napr. v trestnom konaní na identifikáciu osoby, na evidenčné účely).
2/ Fotografie sa môžu bez privolenia fyzickej osoby vyhotoviť alebo použiť primeraným spôsobom tiež:
• na vedecké účely
• na umelecké účely
• pre tlačové, filmové, rozhlasové a televízne spravodajstvo (v tomto prípade sa jedná o mediálne spravodajstvo na stránke venovanej tejto problematike).

Ale tu nejde o mňa, ale o to, že ŽIADNY VODIČ nebude huliť vo vozidle, a za to by sme mali všetci dvihnúť palec hore a nie teraz zisťovať kto a prečo ho odfotil, no nie?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.