Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Veru súhlasím, že by ešte dobre padli nejaké tie klbáky. Predať tú šunku, čo stojí v garáži a kúpiť za to aspoň 2-3 kĺbové Mercedesy ako v Bratislave. ? asi to môžem brať ako nejaký novoročný žart ?
Reply on: MA MHD #8169:
tak nad tým som rozmýšľal aj ja a vychádza mi jedine JV obchvat, lebo inak to nedáva zmysel
Reply on: draxter #8167:
Ozaj, v akom úseku sa myslí tá remávka jedenástky po ceste 61?
Reply on: draxter #8167:
Je to celkom pekné , ale chýbaju tam také základné smery tak ako sú teraz trenčanie zvyknutý. Ale je pravda že k takémuto riešeniu mesto nesmeruje. Tie kľbové vozidlá a intervali - bohužiel dlhoročná téma MHD v Trenčíne. Podla mňa treba aspoň 2 nové nízkopodlažné kĺbové vozi /napr. SOR BN 18 CITY/
Ozaj , neviete niekdo nejaké novinky o výstavbe vo priemyselnom parku- prekvapuje maže sa tam nechystá žiadne posilnenie MHD keď tam budú4 nový investori.
Reply on: MinoSUN-55 #8166:
súhlasím

Inak pridávam niektoré zaujímavosti z generelu dopravy:
V rámci postupnej urbanizácie územia bude potrebné zavádzať – resp. predlžovať trasy liniek do novo vybudovaných oblastí (viď ÚPN SÚ Trenčín) v závislosti od etapizácie samotnej výstavby. Z tohto
dôvodu nie je možné obdobie týchto opatrení presnejšie špecifikovať. Dotýkať sa to bude liniek:
- linka č 11 po obslužnej komunikácii súbežne s cestou I/61,
- linka č. 1 v predĺžení ulice M. Hricku v oblasti Kubrá,
- linka č. 23 v predĺžení ulice Pod sokolice v oblasti za Výstaviskom,
- linka č. 5 pokračovanie po Brnianskej ul. a ul. Ľ. Starka do oblasti po ľavej strane
navrhovaného obchvatu v Zámostí.

Okrem MHD prevádzkovanej v denných hodinách doporučujeme zaviesť v meste aj
nočné linky s intervalom cca 1h. Linky by zastavovali na existujúcich zastávkach MHD na
znamenie. V tejto etape navrhujeme 2 trasy liniek.
- Železničná stanica – Hasičská ul. – most – Bratislavská ul. - Zlatovská ul.(po Staničnú),
- Sihoť – Hasičská ul. – Rozmarínova – Legionárska ul. – Soblahovská ul. – Ul.gen.Svobodu

Moja poznámka: veru ten nočák by som si takto predstavoval tiež; určite by si našiel svoju klientelu (myslím tú druhú navrhovanú linku)

Pre obdobie rokov 2011-2015 (dobre čítajte a porovnajte s tým, čo mesto naozaj ohľadne MHD robí):
Linka č.1 – interval 10min.
Saratovská (ZŠ) – Soblahovská – Braneckého – Hasičská – ŽS – Železničná Kubranská TRENS
Linka č.2 – interval 10min.
Saratovská (ZŠ) – Soblahovská – Braneckého – Hasičská – Sihoť - Opatovská (kažký tretí spoj do
Opatovej)
Linka č.3 – interval 10min. – len v čase rannej a popoludňajšej špičky
Saratovská (ZŠ) – Východná – Inovecká –Dlhé Hony – Legionárska – K Dolnej stanici – most –
Zlatovská ul. VOD EKO – priemyselný park
Linka č.4 – interval 10min.
Gen. L. Svobodu – Soblahovská – Braneckého – Palackého- Aupark (dobré sci-fi)
Linka č.5– interval 10min.
Gen. L. Svobodu – Východná – Legionárska - Braneckého – Hasičská - gen. M. R. Štefánika - ŽS - gen.M. R. Štefánika - Kubranská TRENS
Linka č.6 – interval 15min.
Východná otoč. – Inovecká – Soblahovská – Braneckého Gen. L. Svobodu – Východná – Legionárska - Braneckého – Palackého – Štefánikova – MAX - Billa (zjavne preklepy)
Linka č.7 – interval 15min.
Biskupická , Nozdrkovce – Legionárska - Braneckého – most - Bratislavská – Záblatská
Linka č.8 - interval 10 min.
Sihoť, Opatovská - Hasičská - most – Zlatovská ul. VOD EKO
Linka č.9 - interval 10 min.
Kasárenská VOP 027 – Bratislavská – most - Hasičská – ŽS – Železničná – Kubranská – Pod horou
Linka č.10 - interval 15 min
Záblatie – Bratislavská – Staničná (späť) – Bratislavská – most - Hasičská – ŽS – Štefánikova -
Výstavisko
Linka č.11 - interval 20 min
Martina Hricku - Kubrická
Linka č.12– interval 10min.
Gen. L. Svobodu – Východná – Legionárska - Braneckého – Hasičská - M. Rázusa - Sihoť (toto je krásny interval, že?)
Linka X
Nákupné centrá BILLA – Kaufland - TESCO na trase Štefánikova – Hasičská - Električná

je to pekné čítanie, niečo z toho sa už stavia, niečo vôbec a niečo už je alebo nebude nikdy 🙂
Reply on: kvorka #8165:
Presne tak. K tomu sa už ani neoplatí vyjadrovať. Fakt škoda reči. A to nie len dnes. Ale aj každý víkend ráno L24 plná praskajúca vo švíkoch atď...
páni, dnes zase nezvládnutá doprava. Hoci pracovný deň a premávka "a", tak dopravca poslal krátke prdítka aj na jednotku a osmičku. Toto mesto má vôbec poňatie ako riadiť MHD? Kto preboha sedí na mestskom úrade na tomto odbore, ani moja babka by to takto nedokašlala. Keď už obmedzíme pracujúcim spojenie, budiš, pre jeden deň to vydržíme. Ale asi si nikto neuvedomil, že ak vypravíme len 30% spojov, neznamená to, že sa všetci pomestíme. Dnes som sa viezol ako najposlednejší smrad nacapený na dvere, stojac na schodíku. Hlavne že nám chrápu v garáži kĺbové vozidlá v počte 5ks!!!
Ten "Terminál" vyzerá pekne, ale ja by som bol radšej keby na chynoranskej trati miesto 10-hodinového taktu bol takt 2-hodinový, ako kedysi, keď ešte v našej vláde nevládol krpatý čierny mikimauz s večne škrtajúcim Myk-Ložom.
Reply on: kamaquashy #8138:
ahoj, raz si mi spomínal, že by si mal mať záber ŠM 11 niekde v Záblatí, vedel by si mi ho preskenovať? Resp. hocijakú ŠM, ak niečo máš. Vďaka.
PS: táto výzva platí pre všetkých, ktorí by mali nejakú foto ŠM v TN
rovnako prajem príjemné prežitie Vianočných sviatkov všetkým, aj tým 4 vodičom čo si dnes odmakajú "povečerné" spoje liniek 1,8,11 a 18.
Priatelia, šťastné a veselé sviatky a veľa šťastných MHD kilometrov v novom roku 2014 ?
Reply on: milan001 #8159:
Ja osobne som nikdy nebol proti rekonštrukcií stanice , mne len vadí nútený prechod cez OC. Samozrejme , stanicu opraviť treba , a to čo najskôr!!!
mne sa projekt stanice páči, páni, čo takto prísť zajtra na diskusiu a niektoré veci povedať? Lebo principiálne je to super projekt, hoci má aj muchy, ale konečne bude niečo v TN, čo vyzerá ako z tohto storočia: súčasná AS vlastne nie je AS, ale iba autobusé stanovisšte: diaľkové linky stoja u "dočasných" zastávok na kolese, vidlybusy zase stoja pri nástupištiach ako z roku 1970, ani len kasselák, ani možnosť vozíčkara presjť po rovine. Naopak, projekt umožní bezbariérový pohyb. Určite je to lepšie, než tento bordel nazývaný stanica.?
Reply on: vlado54 #8157:
Áno , to som aj ja chcel spomenúť lebo už x krát som utekal z vlaku na MHD alebo PAL a naopak a stihol som to len vďaka blízkosti ŽST a AS a keď budem musieť utekat cez OC tak sa no to možem rovno vysra*. O počas akcii v OC tak ako ste spomenul - veď tam každý príde o nervy keď sa cez dvesto ľudí užasnutých s tej akcie bude musie predierať a aj tak nakoniec svoj spoj nestihne - a MHD využívajú aj dôchodci a ako sa cez to dostanú oni??? No ja by som to aspoň prehodnotil!!! Ozaj s tým Brnom je to tak že Brno je Brno a Trenčín je Trenčín. A nech teda je obchoďák ale NIE V STREDE PRESTUPNEJ ZÓNY!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ozaj , pekné video o demontáži starého mosta v Bratislave: http://www.youtube.com/watch?v=4vKlPOVoung&feature=youtu.be
A tu sú aj ďalšie zaujímavé informácie: http://imhd.sk/ba/doc/sk/12871/Petrzalska-elektricka.html
Reply on: kvorka #8156:
Ak už chceme obchody dá sa to spraviť dobre nie hodiť na stôl zlý projekt. Ja osobne ich, ale nepotrebujem. Novú polohu podchodu už asi dnes všetci poznáme, alebo sa stačí prejsť na Sihoť 🙂 S tým že prechod AS nástupište ŽS bude jedným ťahom nesúhlasím. V priloženom projekte nič také nie je. Na mieste kde chceš prechádzať je výjazd zásobovania a cesta pre autobusy na stanicu, žiadny chodník. Ďalej je už len cesta k nákladnej stanici. Z autobusovej stanice je isté že pôjdeš rovno cez obchoďák. Mňa to ale netrápi ja využívam MHD a tá je odsunutá úplne inde tie zástavky sú tam dobre viditeľné, ale obchoďák neminiem zase. A neminie ho ani 80% cestujúcich ktorí si kupujú lístky na stanici a nesmerujú rovno na nástupište. Zánik papierových dokladov je stále scifi 🙂
Takže modelový príklad som vozíčkar. Vystúpim z MHD na opačnej strane cesty prvý kolízny bol frekventovaná cesta ktorá smeruje na parkovisko na streche stanice. Druhý kolízny bod centrálny priestor obchoďáku. Nakoniec tretí ktorý je aj dnes chýbajúca rampa, to sa dá našťastie napraviť ale už aj dnes. Dnes sme po vystúpení z MHD hneď na stanici aké super riešenie. No a k nám zdravým ten prechod cez cestu ostáva možno ešte so semaformi a potom zase vstupujem do obchoďáku. Otázka boli ste už niekedy v Laugu alebo v Maxe na akciách tipu deň detí , Mikuláš, oslava narodením nebodaj vystúpenie Superstar ? Každé NC také akcie má niekoľo krát do roka. A teraz si predstavte seba že sa ponáhľate na vlak cez tento centrálny priestor NC.
brno by som neporovnával lebo ako tvrdíš máme výhodu AS a ŽS že sú pri sebe. V Brne sú o kus ďalej , v Brne keď vystúpiš z MHD cez NC neprechádzaš.
Reply on: MA MHD #8150:
nesúhlasím, bez obchodov budeme mať z koláča dieru tak ako doteraz. A máš mestá (BA) kde nie je žst a AS vôbec pri sebe, v TN to bude (vzhľadom na novú polohu podchodu ak si dobre študoval) veruže jedným ťahom. Pozor! Otvorte si ten projekt a pozrite kde je podchod zo Sihote cez nástupištia na AS. Ja tvrdím, že ten priestor treba zatraktívniť, inak by mohla byť stanica aj v poli za mestom, a to by bola sprostosť. V Brne tiež ideš zo žst na AS cez obchodné centrum, a vyzerá to tam atraktívne, čisto a príjemne. A tiež to plní účel. Nevidím dôvod, aby sme to v TN nemali tiež tak.
Reply on: MA MHD #8154:
pardon .... vo štvrtok je diskusia prezentácia ....
http://www.trencin.sk/index.php?s-cv-contentID=12288&s-cv-embeddedID=90823
No , väčšia hovadina sa už spraviť nedala , aspoň na Braneckého nemuseli autobusy stáť v zápchách a teraz toto. Vďaka takémuto riešenie sa tam nedá prejsť cez cestu /bol som sa tam pozrieť/ ešte ešte nedá ani výjsť z dvorov.

Ozaj , v piatok je diskusia - prezentácia o terminále: http://www.trencin.sk/index.php?s-cv-contentID=12288&s-cv-embeddedID=90893
Reply on: vlado54 #8152:
Áno to je dobré! , ozaj to zjednosmernenie to bude ďalšie zdržanie dopravy - doprava už aj tak meškáva a ešte toto. Ozaj , neviem či som si to dobre pozrel ale naozaj by sa kôli tomu oc búrala časť parku M. R. Štefánika. Ozaj - je tam že je to v súlade z územným plánom - no ja myslím že nie aspoň to tak myslím nebolo v grafickej časti...
Reply on: MA MHD #8150:
Ešte ďakujem že si mi niečo pripomenul. Materiál investora strana č.4 Terminál integrovanej dopravy Trenčín. Vie niekto niečo o integrovanej doprave Trenčín ? Ja nemám pocit žeby tu nejaká fungovala resp. sa plánovala. Ale dobrá otázka na primátora aj investora, keď to budú predávať. Či vôbec vedia čo vôbec predávajú jeden ako podnikateľ v doprave a druhý ako primátor. Ja to skôr budem nazývať terminál dezintegrovanej dopravy.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.