Reply on: draxter #8167:
Je to celkom pekné , ale chýbaju tam také základné smery tak ako sú teraz trenčanie zvyknutý. Ale je pravda že k takémuto riešeniu mesto nesmeruje. Tie kľbové vozidlá a intervali - bohužiel dlhoročná téma MHD v Trenčíne. Podla mňa treba aspoň 2 nové nízkopodlažné kĺbové vozi /napr. SOR BN 18 CITY/Ozaj , neviete niekdo nejaké novinky o výstavbe vo priemyselnom parku- prekvapuje maže sa tam nechystá žiadne posilnenie MHD keď tam budú4 nový investori.
vlado54
Takže modelový príklad som vozíčkar. Vystúpim z MHD na opačnej strane cesty prvý kolízny bol frekventovaná cesta ktorá smeruje na parkovisko na streche stanice. Druhý kolízny bod centrálny priestor obchoďáku. Nakoniec tretí ktorý je aj dnes chýbajúca rampa, to sa dá našťastie napraviť ale už aj dnes. Dnes sme po vystúpení z MHD hneď na stanici aké super riešenie. No a k nám zdravým ten prechod cez cestu ostáva možno ešte so semaformi a potom zase vstupujem do obchoďáku. Otázka boli ste už niekedy v Laugu alebo v Maxe na akciách tipu deň detí , Mikuláš, oslava narodením nebodaj vystúpenie Superstar ? Každé NC také akcie má niekoľo krát do roka. A teraz si predstavte seba že sa ponáhľate na vlak cez tento centrálny priestor NC.
brno by som neporovnával lebo ako tvrdíš máme výhodu AS a ŽS že sú pri sebe. V Brne sú o kus ďalej , v Brne keď vystúpiš z MHD cez NC neprechádzaš.