Zial, "vdaka" dodavatelovi systemu je takyto stav od vcerajsieho poludnia, uplne je nefunkcny prenosovy system GPRS nielen do tychto tabul, ale aj do automatov na nabijanie kariet, palubnych pocitacov celeho vozidloveho parku ako aj prenosu dat z internetoveho predaja.
presne takto by mohla vyzerať Legionárska, akurát povrch pre busy by som radšej spravil ako na Hasičskej či Soblahovskej rázc. alebo Hodžova, kotolňa smer Sihoť.
Zoznam určených autobusových staníc, kde sa poskytuje (príp. bude poskytovať) pomoc podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 181/2011 o právach cestujúcich v autobusovej a autokarovej doprave a o zmene a doplnení nariadenia (ES) č. 2006/2004 http://www.telecom.gov.sk/index/index.php?ids=136957
Telesne postihnutým to určite príde vhod, v TN to bude až od roku 2014, kedy by mala byť AS zrekonštruovaná. Na druhú stranu, treba urobiť progres aj v MHD, tak dúfajme, že Legionárska bude prvá lastovička.
jasne. Kludne. Ja som sa inak o to pokusal uz v minulom volebnom obdobi (ked sa bavime o poslancoch), ale to bola skoda reci, casu, energie. Oni nemali realny zaujem, tak som zvedavy, ako to bude teraz. Ale planujem ich celkom bombardovat. Kazdopadne poslem ti mail.
Ahoj,
samozrejme daná téma nám nie je cudzia, avšak vzhľadom na nedostatok finančných prostriedkov mesta sa touto témou nik nezaoberal. O rekošntrukcii Legionárskej viem, no podrobnosti zatiaľ zverejnené neboli. Tzv. Kasselsý obrudbník by bol samozrejme super. Pokiaľ by som Ťa mohol poprosiť, rád by som podiskutoval viac cez mail na túto tému (můj mail sa objaví po kliknutí na "nickname". Vďaka.
neviem, ci tu bude otazka bezbarierovosti zastavok MHD niekoho zaujimat, no minuly pondelok som sa zastavil na VMC Stred (http://www.trencin.sk/12317#stred) a poslancov v mestskom zastupitelstve som sa pytal, ci je z ich strany nejaka ochota sa touto temou zaoberat. Viem, ze minuly rok ziadal jeden z poslancov (Emil Kosut) o rekonstrukciu zastavky MHD Legionarska, preto som otazku smeroval hlavne na neho. O Kasselskom obrubniku nic nevedeli, co som trochu predpokladal, tak som im vytlacil niekolko fotografii takto upravenych zastavok aj s detailami na cast pneumatika - obrubnik - nastupna hrana.
Mnohych to samozrejme nezaujimalo. Pan Kosut si to vsak vzal na zodpovednost s tym, ze sa o tom bude rozpravat s prednostom stavebneho. Tomu som este nepisal, snad sa k tomu dnes dostanem. Dufam, ze sa tento prvok dostane aj do Trencina po PO, ZA, BB a BA..
Je mozne, ze tento email sa do PC adresata vobec nedostal. Vsetko sa moze pokazit a ani emaily 100%-ne nechodia 365 dni v roku. Plati to aj pre firemny emailovy server sadtn. Preto je na webe sadtn podstranka PRIPOMIENKY
ktore su dalej automaticky preposielane nielen na emaily prislusnych pracovnikov sadtn v Trencine, ale aj hovorkyni v Ziline. Sanca, ze vypadnu naraz obidva emailove servery v roznych mestach je minimalna a odpoved od hovorkyne by ste mali dostat.
LikkleM....mohla si napisat ale o aky problem sa jedna. Mozno by sme vedeli poradit a ked nie, aspon by bol dalsi dovod na diskusiu, ci to tak ma byt alebo nie. Hm?
Ako vidím, stavebné obmedzenia a prvé práce súvisiace s celkovou zmenou obrazu mesta sa začínajú a preto si dovolím poukázať na možnosť, ako vyťažiť z MHD viac a prilákať ľudí, aby ňou cestovali namiesto jadzy autom:
- momentálne sa javí ako najrýchlejšia spojnica s centrom Soblahovská ulica. Navrhoval by som posilnenie linky 8 na pravidelný interval 30 min celodenne (okrem špičky) v dokonalom preklade s 30 min intervalom linky 1. Alternatívne kvôli prepravnému prúdu opäť presmerovať linku 18 po Soblahovskej
- stálo by za úvahu, či by spoje liniek 23 a 28 nemohli jazdiť po totožnej trase (cez Dlhé Hony)
- linka 3 by sa tiež mala vyhnúť križovatke pri Kauflande, a ísť rovnako ako linky 5,19 a 28 cez Dlhé Hony.
- linky 2 a 24 by sa mali dať do poriadku a preložiť v čase keď idú 2 spoej do hodiny do 30 min rozostupu
Výsledkom by boli dvojičky 1/22 (Inovecká), 23/28(Dlhé Hony), 8/18(Soblahovská), 2/24(Legionárskaˇ, ktoré by sa mohli riadne preložiť a vytvoriť na svojich trasách hlavné prepravné prúdy a osloviť tak cestujúcich z Juhu. Juh I by mal mať v "x" minimálne soj každých 20 min a Juh II minimálne každých 15 min, Juh III aspoň 30 min. Inak je MHD pre také sídlisko chaotická a nespoľahlivá po posledných škrtoch.
Týmto by sídlisko Sihoť tiež získalo, lebo linky 2/24 a 8/18(28) by mohli jazdiť tiež každých 15 min (tak ako to bolo do roku 2000 u liniek 2 a 8/18: odchody a:10(2) 25(18) 40(2) 55(8).
Inak linka 21 bude mať na trase čochvíľa 2 obmedzenia: v Opatovej a časom aj pri Kauflande.
Pozor,ak ide o seniora do 70r. a skoncila mu platnost cip.karty ,tak davame listok v plnej hodnote! Listok seniora do 70r. za 0,40 obdrzi len na platnu cip.kartu ak ju nema naplnenu financnou ciastkou!(sice mozete namietat ,ze ak je raz niekto seniorom tak nim uz zostane ci ma platnu kartu alebo nie,ale aj obciansky preukaz ma svoju platnost a nepochodite s nim ani na poste po jeho platnosti) . No a zial senior nad 70r. po uplynuti platnosti karty uz novu malokedy vybavuje a je ich zastup pri prednych dverach s obcianskym preukazom a pytanim si cl za darmo u vodica...Tam by sa karta mala dat uz s neobmedzenou platnostou alebo aspon na 10 rokov...
Chcem sa opýtať ešte teda toľkoto asi :
1. O koľko sa skráti teda vlakom prejazd úseku Zlatovce - Opatová po novom potom?
2. Koľko € dáva štát, koľko ŽSR a koľko EÚ? - Ak to zas dopadne tak, že EÚ dá na to časť, časť ŽSR a časť štát a peniaze za vyhotovenie diela skončia na konte síce tuzemskej firmy, no s účtom v zahraničí kdesi u slimákožrútov alebo hitlerovcov, tak ďakujem pekne, to je presne to, čo potrebujú. Otočiť peniaze od nich sem, naspäť a dovezú so svojimi ešte prídavok do svojich bánk.
3. Nebolo by k veci viac aj, keby na trati 140 ŽSR konečne niečo robila a rokoch toho, čo chodí ZSSK po kolenách, čo žiada aby niečo robili s tými mizernými vjazdami 40km/h do staníc na tejto trati? Či to musí prísť zas Regio Jet a zrazu ŽSR v predklone pred súkromníkom zmodernizuje nástupištia, prístrešky, výhybky "z ničoho nič"? A určite to nie je jediná trať, kde je stav takýto. Navyše, keď Nitra ako krajské mesto má najšupáckejšiu stanicu a vlaky odtiaľ sa vlečú ako sopel po tričku, tak to je výsledok absolútne ignorancie zo strany ŽSR v akom stave sú trate v danom kraji a tiež neschopnosť ZSSK zostaviť GVD tak aby od Topoľčian tie vlaky jazdili rýchlejšie a nie v Jelšovciach a Lužiankach po 5-6min prestoj jak u chorých. Paradox je, že do "prdele" Stakčína je v pohodičke takt už dlhú dobu a do krajského mesta to "nejde". ?
Dobrý deň, zaujímalo by ma, aký lístok vydávajú vodiči v prípade, že ide o seniora, ktorý ma dopravnú kartu ale je po platnosti. Teda ma platiť 0,60 € alebo 0,40 € ???
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
trolleybusworld